• Plaats hier reclame voor die ene leuke quiz van je vriendin of de story waar je zo lang aan hebt gewerkt. Ik zal proberen zo snel mogelijk ernaar te kijken! Misschien geef ik zelfs een kudo of neem ik een abo!

    Zouden jullie ook deze quiz willen maken? Die is van mijzelf!
    http://www.quizlet.nl/quiz/409451/beugelbekkie-kennis-quizz/

    I Hate You||Harry Potter

    Haar hand gleed naar de deurklink, haar hoofd tolde van de gedachtes, maar eentje bleef ze horen:
    "Je moet het vinden, je moet het vinden. Vind het!" Het dwong haar, ze moest het vinden, met een ruk gooide ze de deur open. Opeens kwam er een schim haar kant op gelopen, ze wou de mantel van dunne stof over zich heen gooiend, maar de schim greep haar hand.
    "Malfoy?"
    "Potter?"
    "We zullen het vinden, al word het onze dood!" fluisterde ze in koor.

    Eindelijk! Het is zover, Harry Potters en Ginny Weasley's oudste kind mag naar Hogwarts High School of Witchcraft and Wizardry. Maar Rose, de oudste Potter, is natuurlijk niet de enige, ook Draco Malfoy's en Hermione Grangers kind, Lily Malfoy, mag naar Hogwarts. Nog voor het sorteren begint, zijn ze gezworen vijanden, net als hun vaders waren. Geen twijfel aan mogelijk.Voor eens en altijd gezworen vijanden, niemand, niets dat het nog kan veranderen, toch?

    Alleen en ik gaan ook nog een Hunger Games fanfictie schrijven. Die word binnenkort geactiveerd en dan duurt het nog wel een tijdje voordat er hoofdstukken komen, maar je kunt al wel alvast een abo nemen!
    Omdat hij nog niet geactiveerd is kun je geen kijk je nemen. Hier onder wat info over de story, mocht je geïnteresseerd zijn, zeg het even dan waarschuwen we je als de story online staat.
    "Drieëntwintig doden.
    Eén winnaar.
    De grootste nachtmerries die uit zullen komen, alles wat u vreest, zal tot leven komen. We zullen u bij deze speciale editie van The Hunger Games een amuserende show geven.
    We heten u van harte welkom bij de honderdste Hunger Games.
    Mogen de kansen immer in je voordeel zijn!"
    De honderdste Hunger Games, het wordt één groot bloedbad, dat weet iedereen meteen. Het Capitool wil iedereen een onvergetelijke Spelen bezorgen, daar komen Ares en Allyssia maar snel genoeg achter. Dit wordt geen normale Spelen, maar Het Capitool is niet de enige die dat zeker weet...

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 17:16 ]


    i wanna die with you once or twice.






    I have to tell you something
    I have to tell you this
    You have to know before my end
    Before I will go to hell

    I am sorry for the pain I caused
    I am sorry for the tears I made you cry
    I am sorry for the lies I told
    I am sorry for the failure to you

    But you have to know
    I have always loved you


    * Het verhaal is voor de rest in het Nederlands geschreven.

    Alvast bedankt voor het kijken en misschien zelfs voor het lezen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 22:37 ]


    My fake plants died because I did not pretend to water them

    Ik heb hier alles op een rijtje voor je, ik hoop dat je er wat leuks tussen vind ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.