• "You're dead dude, get over it."



    Al voor jaren lang leven wezens in het kleine plaatsje Mystic Falls. Ze gaan ongezien, haast als een schaduw door het leven en niemand lijkt het op te merken.
    Totdat er een vreselijk ongeluk gebeurd. Een prachtig mooi huis gaat in vlammen op, maar iedereen komt er ongedeerd uit. De mensen liggen rustig op het gazon voor het brandende huis en hebben werkelijk geen idee hoe ze eruit zijn gekomen. Ze zijn gered door vampiers en de hele stad is nu in rep en roer over het mirakel dat er is gebeurd. Sommige spreken over demonen en andere weer over toeval en goed geluk.
    In Mystic Falls wonen niet alleen vampieren, maar ook heksen, weerwolven en Hybrids. Zij moeten nu proberen om zo normaal mogelijk zich te gedragen, maar lukt dat wel als mensen jacht op ze gaan maken?





    Rollen:
    Vampieren:
    Je wordt een vampier door te worden gebeten door een vampier. Daarna moet je het bloed drinken van een vampier. Je moet daarna dood gaan of worden vermoord. Daarna moet je mensenbloed drinken en zo wordt je een vampier

    - Arianna Julie Acker901FreeAtLast 1,2
    - Audrey Harvelle WinchesterMalachai 1,2
    - Dante Aartudo BlackwoodRetaIiation 1,2
    - Abigail Charlotte BlackwoodVladiFerr 1,4
    - Riley Jayden AckerDionysia 1,4

    Heksen:
    Een heks is iets wat in je genen zit. Vaak zijn je voorouders ook heksen geweest en kan het zomaar worden getriggerd

    - Alexandra Aveline SmithAinigma 1,4
    - Nova Aurora Isidora NightFye 1,4
    - GereserveerdMalachai

    Weerwolven:
    Weerwolven ontstaan doordat ze al een gen in hun lichaam hebben. Als ze een mens vermoorden wordt dat gen getriggerd en zo veranderen ze per volle maan in een weerwolf.

    - Nicolas Zane AckerDionysia 1,2
    - America Genevieve MaverickIraious 1,2
    - Alasca Geoffrey MaverickRaccoon 1,4

    Hybrids:
    Hybrids zijn twee verschillende super naturals in één. Wat vaak voorkomt is een weerwolf-vampier.

    - William Hunter RogersAinigma 1,4
    - Destina Calinda Fortuna-RodriguezLucious 1,2

    Mensen:
    Er wonen natuurlijk ook normale mensen in Mystic Falls ^^

    - Bryer Kurtys FortinRetaIiation 1,4
    - Aaron Edmund Jones901FreeAtLast 1,4



    Invullen:

    Naam:
    Soort:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:


    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen VladiFerr maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    Faceclaims:
    • Jake Cooper - Dionysia
    • Elsa Hosk - Iraious
    • Elizabeth Olsen - Ainigma
    • Aaron Johnson - Ainigma
    • Crystal Reed - 901FreeAtLast
    • Kaya Scodelario - VladiFerr
    • Chris Wood - Malachai
    • Zendaya Coleman - Fye



    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 13:19 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Dionysia schreef:
    Ik denk dat Nicolas zo wel klaar is — op relaties na. Waarschijnlijk zal ik vanavond zijn geschiedenis bijvullen.


    Quel-que chose avec America? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Iraious schreef:
    Oeh, he's pretty awesome. ^


    Thank you. c: I like what he's becoming too. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Iraious schreef:
    (...)

    Quel-que chose avec America? :Y)


    Het enige wat ik daarvan op kan maken is America :').

    Google translate geeft me: "Wat zou dat ding met America?" Lol. Maar een relatie dus? ^^

    Heb je een voorkeur voor iets?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 17:11 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dionysia schreef:
    (...)

    Het enige wat ik daarvan op kan maken is America :').

    Google translate geeft me: "Wat zou dat ding met America?" Lol. Maar een relatie dus? ^^

    Heb je een voorkeur voor iets?


    Whahah — het betekent: iets met America? Laten we Google er beter uithouden. :')

    Mhm, lastig — behalve dat Nicolas amazing is, haha. Bij mij schiet er net niets te binnen, heb jij ideetjes? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Wrestler schreef:
    (...)

    Thank you. c: I like what he's becoming too. ;D


    Hij ziet er nu al good uit — ook met karakter. Helpless romantic, that's funny and sweet. :')
    He'd becomes zeker gaaf. Ik ken die FC niet, is dat een acteur?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Iraious schreef:
    (...)

    Whahah — het betekent: iets met America? Laten we Google er beter uithouden. :')

    Mhm, lastig — behalve dat Nicolas amazing is, haha. Bij mij schiet er net niets te binnen, heb jij ideetjes? :Y)


    Drie jaar Frans gehad en nog niets geleerd. :')

    Thanks! I like her too. :3

    Ze hebben beiden nogal hetzelfde karakter dus ik denk wel dat ze het goed kunnen vinden met elkaar? Oh, en ze zijn allebei weerwolf. Dus misschien dat ze vrienden zijn (met het nodige geflirt van Nicolas' kant af ^^) en dat ze van elkaar weten dat ze weerwolven zijn?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Iraious schreef:
    (...)

    Hij ziet er nu al good uit — ook met karakter. Helpless romantic, that's funny and sweet. :')
    He'd becomes zeker gaaf. Ik ken die FC niet, is dat een acteur?


    ^ Hij is toch van Breaking Bad?

    Die serie staat echt nog op mijn to-watch list. :'D

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 17:23 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dionysia schreef:
    (...)

    Drie jaar Frans gehad en nog niets geleerd. :')

    Thanks! I like her too. :3

    Ze hebben beiden nogal hetzelfde karakter dus ik denk wel dat ze het goed kunnen vinden met elkaar? Oh, en ze zijn allebei weerwolf. Dus misschien dat ze vrienden zijn (met het nodige geflirt van Nicolas' kant af ^^) en dat ze van elkaar weten dat ze weerwolven zijn?


    That would be awesome! Na ja, ik denk dat - dat met het geflirt geen probleem voor Mer zou zijn. :Y) Dus good friends and they know each other's secret? :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Iraious schreef:
    (...)

    Hij ziet er nu al good uit — ook met karakter. Helpless romantic, that's funny and sweet. :')
    He'd becomes zeker gaaf. Ik ken die FC niet, is dat een acteur?


    Ik vind het ook wel eens een keer leuk een goodguy op me te nemen. c: Dat is Aaron Paul — inderdaad de acteur van Breaking Bad. ;D

    Dante is klaar! ;D

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 17:26 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Ik vind het ook wel eens een keer leuk een goodguy op me te nemen. c: Dat is Aaron Paul — inderdaad de acteur van Breaking Bad. ;D

    Dante is klaar! ;D


    He's awesome! Ik ga gewoon maar vragen (ook al is hij een vampier): relationship? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Dionysia schreef:
    (...)

    ^ Hij is toch van Breaking Bad?

    Die serie staat echt nog op mijn to-watch list. :'D


    Ik moet dat ook nog kijken. :') Echter zit ik al veel te veel tegelijk te kijken en ik kom niet verder. :')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Iraious schreef:
    (...)

    He's awesome! Ik ga gewoon maar vragen (ook al is hij een vampier): relationship? :Y)


    Aan wat voor relatie zat je te denken? Ondanks hun verschillen is Dante wel iemand die zich eroverheen kan zetten. Hij heeft teveel liefde te verspreiden voor enige haat, haha.

    Maar Breaking Bad is zeker een aanrader. Ik wilde het eerst niet kijken, en heb het uiteindelijk echt achter elkaar lopen kijken — het is het waard. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Aan wat voor relatie zat je te denken? Ondanks hun verschillen is Dante wel iemand die zich eroverheen kan zetten. Hij heeft teveel liefde te verspreiden voor enige haat, haha.

    Maar Breaking Bad is zeker een aanrader. Ik wilde het eerst niet kijken, en heb het uiteindelijk echt achter elkaar lopen kijken — het is het waard. ;D


    Dan zal ik het kijken — als het het waard is. Ik ben er benieuwd naar, maar ik zal eerst andere series moeten kijken. :'D

    Mhm — misschien doordat weerwolven en vampieren altijd al conflicten hebben gehad, een soort secret relatie — idk. Het is zeker dat zoiets niet gewild is, dus something in that way? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Praattopic

    Als het goed is, is alles aangepast. Voortaan alles qua relaties, etc. In praattopic bespreken!


    "Rebellion's are build on hope"

    Wat is een Hybrid precies? Want ik wil graag nog een broer erbij maken zodat de drieling compleet is. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "