• Hell yeah, baby!
    Het is wellicht aan velen voorbij gegaan, maar vandaag is de nieuwe single van Britney in samenwerking met Iggy Azalea uitgekomen, met als titel "Pretty Girls."
    Ik ben er persoonlijk helemaal weg van, voornamelijk omdat Britney eindelijk weer 'ns als Britney klinkt en niet als de chipmunk die de platenmaatschappij wil dat ze is. (HALLELUJAH!)

    So, I'm over the moon. ^^
    Beluister hieronder het nummer, en laat in een berichtje achter wat je ervan vindt!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Nou ja, het is niet echt mijn muziek, maar het is een positief nummer. Het kan best wel wat doen voor de zelfverzekerdheid van meisjes als ze eens horen dat ze mooi zijn, in plaats van de dingen die in bepaalde andere liedjes worden gezegd. Dat bevalt me wel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind dit eigenlijk ook wel ''chipmunk'' achtig. Ik ben niet zo weg van het lied, sorry. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Niet z'n fan van Iggy maar Britney is wel lachen. :') Op zich ook wel leuk liedje.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Niet echt mijn muziekstijl en totaal geen fan van Iggy. Maar het is wel een catchy nummer.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben totaal geen fan van beide en ik vind het ook niet klinken. Maar als je het zelf leuk vind moet je er vooral naar luisteren ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik hou van Britney, maar ze heeft betere nummers gehad.


    Tell me about it, stud.

    Mechanic schreef:
    Niet echt mijn muziekstijl en totaal geen fan van Iggy. Maar het is wel een catchy nummer.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Beetje jammer van Iggy, maar voor de rest wel een leuk nummer :')


    El Diablo.

    Velleity schreef:
    Ik vind dit eigenlijk ook wel ''chipmunk'' achtig. Ik ben niet zo weg van het lied, sorry. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Opdat je al zo veel negatieve reacties hebt gehad wil ik je nu wel een leuke reactie geven!:)

    Na ja ik vond het een leuk liedje maar idd is het wel wat een chipmunk liedje
    Maar niet erg hoor:)
    Super leuk!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Na haar vierde album was ze sowieso zo goed niet meer. Drugs heeft haar duidelijk geen deugd gedaan.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 21:55 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het verschrikkelijk, maar fijn dat jij er wel van kan genieten natuurlijk!

    Britney -robot- Spears ;D


    It's high noon.

    Avandra schreef:
    Na haar vierde album was sowieso zo goed niet meer. Drugs heeft haar duidelijk geen deugd gedaan.


    Ik wil graag even op jouw reactie reageren en zeggen dat deze mij erg raakt. Als je je enigszins in Britney's verleden zou verdiepen zou je tot de conclusie komen dat het drugsgebruik slechts een klein deel was van een groter geheel. Bovendien is het niet aan ons -als buitenstaanders- om te oordelen wat deze periode voor haar heeft betekend, aangezien ik er van overtuigd ben dat ze er vandaag de dag nog steeds door beschadigd is. Ik ben allang weer blij dat ze gezond en gelukkig is, en dat ze hetgeen doet waar ze blij van wordt - los van het feit of ze kwalitatief nog steeds hetzelfde werk levert als 10 jaar geleden. Ik ben verschrikkelijk trots op haar, want ze doet het toch maar weer na al die ellende die ze heeft meegemaakt. En al zou ze stoppen met haar carriere en in een kartonnendoos gaan wonen, als dat haar gelukkg maakt, ben ik ook gelukkig. Want ik weet hoe verschrikkelijk het is als je je depressief en alleen voelt, en bijna iedereen je al heeft afgeschreven.
    Dus voor een volgende keer, hou er alsjeblieft rekening mee dat je iemand kunt kwetsen met zo'n opmerking.

    Liefs, Britsanity.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik wil niet lullig doen, maar ik was vroeger grote Britney fan en voor mij is haar muziek alleen maar bergaf gegaan sinds haar yolo tijd met Madonna en haar ex. En wie weet weet ik ook wel hoe het voelt om alleen en depressief te zijn. Dat heeft hier toch niks mee te maken?

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 22:46 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?