• Hell yeah, baby!
    Het is wellicht aan velen voorbij gegaan, maar vandaag is de nieuwe single van Britney in samenwerking met Iggy Azalea uitgekomen, met als titel "Pretty Girls."
    Ik ben er persoonlijk helemaal weg van, voornamelijk omdat Britney eindelijk weer 'ns als Britney klinkt en niet als de chipmunk die de platenmaatschappij wil dat ze is. (HALLELUJAH!)

    So, I'm over the moon. ^^
    Beluister hieronder het nummer, en laat in een berichtje achter wat je ervan vindt!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    (...)

    Ik wil graag even op jouw reactie reageren en zeggen dat deze mij erg raakt. Als je je enigszins in Britney's verleden zou verdiepen zou je tot de conclusie komen dat het drugsgebruik slechts een klein deel was van een groter geheel. Bovendien is het niet aan ons -als buitenstaanders- om te oordelen wat deze periode voor haar heeft betekend, aangezien ik er van overtuigd ben dat ze er vandaag de dag nog steeds door beschadigd is. Ik ben allang weer blij dat ze gezond en gelukkig is, en dat ze hetgeen doet waar ze blij van wordt - los van het feit of ze kwalitatief nog steeds hetzelfde werk levert als 10 jaar geleden. Ik ben verschrikkelijk trots op haar, want ze doet het toch maar weer na al die ellende die ze heeft meegemaakt. En al zou ze stoppen met haar carriere en in een kartonnendoos gaan wonen, als dat haar gelukkg maakt, ben ik ook gelukkig. Want ik weet hoe verschrikkelijk het is als je je depressief en alleen voelt, en bijna iedereen je al heeft afgeschreven.
    Dus voor een volgende keer, hou er alsjeblieft rekening mee dat je iemand kunt kwetsen met zo'n opmerking.

    Liefs, Britsanity.


    Het is misschien niet leuk wat ze allemaal heeft doorstaan, maar dat heeft niets te maken met de muziek. Al is een verhaal nog zo zielig, als de muziek niet goed is, is het niet goed.


    Seasons will change, but I shall remain

    Avandra schreef:
    Ik wil niet lullig doen, maar ik was vroeger grote Britney fan en haar is voor muziek is alleen maar bergaf gegaan sinds haar yolo tijd met Madonna en haar ex. En wie weet weet ik ook wel hoe het voelt om alleen en depressief te zijn. Dat heeft hier toch niks mee te maken?


    Dat klopt, ik kan niks invullen over jouw leven. Ik wilde alleen even aangeven dat ik me persoonlijk geraakt voelde door jouw opmerking. Het was niet mijn bedoeling om aanvallend (o.i.d.) over te komen, ik wilde alleen duidelijk maken dat het niet zo zwart-wit is al mensen vaak denken. Niet zozeer gericht aan jou persoonlijk, maar aan mensen in het algemeen. Ik vind het altijd erg jammer als mensen over Britney oordelen terwijl ze er vaak (te) weinig over weten, ik ging hier bij jou ook van uit en dat is mijn fout, mijn excuses hiervoor.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hmmm... Niet exact mijn stijl, maar het is wel een nummer dat in je hoofd blijft rondspoken.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"