• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 23:42 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    I don't want you to date me, I want you to wanna date me.


    i put the fun in funeral

    Ik wil niet liegen, en dat doe ik ook niet. Stop aub met vragen stellen en geloof nu dat het gewoon goed gaat zoals het is. Wij hoeven geen afscheid van elkaar te nemen. Wij kunnen nog goed als gewoon vrienden overweg.


    Ik wil een tuin vol egels

    Just downloaded all the High School Musical albums. No regrets.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je de waarheid sprak, want dat zou ik stiekem best leuk vinden.

    Oh my god, op 9GAG was er zo'n (niet bekende) meme van een jongen die echt als twee druppels water op iemand uit m'n klas lijkt, maar hell hij zat nog maar in Fresh dus alsjeblieft alsjeblieft, laat 'm in Trending komen want ik wilde 'm zo graag laten zien aan de klas, ugh. ;-;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom gaan liedjes die gaan over konten, een sloopkogel, over seks en weet ik wat voor meer shit wel populair maar een liedje dat gewoon een blij liedje is niet? -.-'


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Vierhonderd woorden over waarom Ali B codeswitcht. What the hell. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hyakuya schreef:
    Waarom gaan liedjes die gaan over konten, een sloopkogel, over seks en weet ik wat voor meer shit wel populair maar een liedje dat gewoon een blij liedje is niet? -.-'

    Vind ik ook zo kut.


    Ik wil een tuin vol egels

    Er zou maar één liedje uitkomen. Nu staat het hele album op internet, ik ga echt dood. This is too much! :')


    Caution first, always.

    Moederdag, ik haat je.

    Wees alsjeblieft niet verliefd op me, dat is zo awkward anders..


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dit is echt raar...


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Blurryface schreef:
    Er zou maar één liedje uitkomen. Nu staat het hele album op internet, ik ga echt dood. This is too much! :')


    VAN 21P????? waar?

    Hyakuya schreef:
    Waarom gaan liedjes die gaan over konten, een sloopkogel, over seks en weet ik wat voor meer shit wel populair maar een liedje dat gewoon een blij liedje is niet? -.-'

    Omdat mensen blijkbaar een naakte Miley Cyrus willen zien.
    Ik begrijp het ook niet, but hey ; mankind, wat doe je eraan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Homan schreef:
    (...)

    VAN 21P????? waar?

    It's all over Tumblr omg. Ik heb een google drive gevonden. Zal ik de link PBen?


    Caution first, always.