• Als je in de whatsapp groep wil, pb dan even je nummer! (:


    • Death Eaters of Hogwarts •
    "Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
    Hallo iedereen, ik ben op zoek naar vierentwintig enthousiaste deelnemers voor de Harry Potter versie van weerwolven van wakkerdam. Laat bij het aanmelden even je schuilnaam achter en als er nog vragen zijn, laat gerust een berichtje achter of stuur mij een pb! Om het interessant te houden, zal er een whatsapp groep aangemaakt worden waarin er overlegd kan worden over wie er de Death Eaters zouden kunnen zijn etc. Natuurlijk hoef je niet perse je nummer te geven, het is logisch als je dat niet wilt, maar het zou wel leuk zijn.
    x
    Animagi/Lisa



    Rollen
    Death Eaters - Wolven (5)
    Elke volle maan martelen en vermoorden de Death Eaters één van de Hogwarts leerlingen of leraren. Het is hun rol om niet ontdekt te worden en gezamenlijk Hogwarts over te nemen.
    De Death Eaters worden toegevoegd aan een inactieve story waarin ze elke volle maan samen in de reacties beslissen wie er vermoord gaat worden. Dit wordt uiteindelijk gestuurd naar de spelleider. (Echter als ze het prima vinden om hun nummer/fb door te geven kan het ook via whatsapp of Facebook). Dit zijn de enige die van elkaar weten welke rol ze hebben.
    • Tom Riddle
    • Bellatrix Lestrange
    • Lucius Malfoy
    • Severus Snape
    • Barty Crouch Jr

    Sybill Trelawney - Ziener (1)
    Elke volle maan staart Sybill in haar glazen bol om te voorspellen wie er tot de Death Eaters behoren. Met deze informatie kan ze de andere hints geven als het gaat om wie ze moeten oppakken. Sybill heeft echter niet de mogelijkheid om de informatie direct door te geven.
    Sybill Trelawney stuurt de spelleider elke volle maan van welke speler ze de "kaart" oftewel identiteit wil weten.

    Minerva McGonagall - Heks (1)
    Minerva McGonagall heeft de kans om een iemand naar huis te sturen of terug te halen uit de dood. Beide opties mogen maar één keer gebruikt worden in het spel.
    Minerva laat de spelleider elke volle maan weten of ze iemand naar huis wil sturen of terug wil halen uit de dood.

    Rubeus Hagrid - Jager (1)
    Rubeus Hagrid is de jachtopziener van Hogwarts en houdt de boel in de gaten rondom het kasteel.
    Als iemand Hagrid vermoord kan hij iemand zijn graf innemen, verder heeft hij in het spel tijdens de volle maan geen rol.

    Horace Slughorn - Cupido (1)
    Met een liefdesdrankje koppelt Slughorn in de eerste volle maan twee mensen aan elkaar. Deze geliefden zullen aan elkaar verbonden zijn en bij een voortijdige dood zullen ze elkaar meetrekken het graf in.
    Slughorn mag tijdens de eerste nacht een koppel doorgeven en die krijgen dan te weten dat ze aan elkaar verbonden zijn. Als één van de twee overheid zullen ze allebei dood gaan. Het verbonden koppel vormt gezamenlijk een derde partij en als deze twee aan het einde over blijven, hebben zij gewonnen.

    Hogwarts Whores - Dorpssletten (2)
    Elke nacht spenderen de Hogwarts Whores hun avond bij iemand anders. Dit zorgt ervoor dat ze veilig zijn als zij zelf vermoord worden, echter als de persoon bij wie ze slapen vermoord worden, zullen ook zij sterven.
    Elke volle maan laten Draco en Myrtle weten bij wie ze deze nacht gaan spenderen in een berichtje aan de spelleider.
    • Draco Malfoy
    • Moaning Myrtle

    Albus Dumbledore - Burgemeester (1)
    Dit is de enige rol die bekend is voor de andere. Albus Dumbledore zijn stem telt twee keer als er gestemd wordt wie de Death Eaters zijn en als hij vermoord wordt gaat zijn rol als bijrol naar een andere speler die via een randomizer uitgekozen wordt.

    Students - Burgers (12)
    De leerlingen op Hogwarts worden beschermd door alle leraren, ze moeten proberen om met zijn allen de Death Eaters te verslaan en zo Hogwarts in hun handen houden.
    De leerlingen zullen hun stem uit kunnen brengen over wie er Death Eaters zijn en moeten proberen alle Death Eaters uit te roeien samen met de leraren om het spel te winnen.
    • Harry Potter
    • Ron Weasley
    • Hermione Granger
    • Ginny Weasley
    • Neville Longbottom
    • Luna Lovegood
    • Cedric Diggory
    • Blaise Zabini
    • Ernest Macmillan
    • Pansy Parkinson
    • Fred Weasley
    • George Weasley

    Deelnemers Vol!
    Als je mee wilt doen, laat dan ook even je naam weten.
    1. Bostick || Kyle || Tom Riddle || Dag vier
    2. Khronos || Savannah || Ginny Weasley || Nacht drie
    3. JBarakat || Sarita || Rubeus Hagrid || Nacht vier
    4. Yaritza || Amber || Draco Malfoy || Nacht zes
    5. Marijsel || Annemarije
    6. Ashler || Gali
    7. Qingsel || Qing || Albus Dumbledore || Nacht vijf
    8. 901FreeAtLast || Noa
    9. Gunnulfsen || Dore || Harry Potter || Nacht één
    10. Asil98 || Lisa || Pansy Parkinson || Nacht vier
    11. MaxiIena || Leonie || Horace Slughorn || Dag één
    12. Evanel || Ruskow || Headmaster
    13. Sublatti || Lisanna
    14. Nottet || Ness || Moaning Myrtle || Dag drie
    15. AwkwardTurtle || ?
    16. Aire || Fanny || Bellatrix Lestrange || Dag vijf <3
    17. SamWinchester || Sharon
    18. Scribe || Tialda
    19. Sociopaths || Marie || Lucius Malfoy || Dag vijf <3
    20. Thrandyball || Julia || Cedric Diggory || Dag twee
    21. Fay1D || Fay || Barty Crouch Jr || Nacht vijf
    22. xGwenxVeerx || Vera
    23. Grohl || Leah
    24. Tsundoku || Marjolein

    Regels
    • De wedstrijd zal ongeveer tien rondes bevatten, maar dat ligt eraan hoe snel het spel uitgespeeld wordt.
    • Een volle maan duurt drie dagen en daarna krijgt iedereen nog twee dagen om te stemmen.
    • Stemmen gebeurt in een reactie op het hoofdstuk in de story.
    • Het is de bedoeling dat je niemand laat weten welke rol je hebt om het leuk en spannend te houden.
    • Als je dood bent, hou dan alsjeblieft al je plot theorieën voor je, natuurlijk ben je nog wel gewoon welkom om te blijven reageren in het topic en de wedstrijd tot het einde toe te volgen.
    • Probeer alsjeblieft voor de aangegeven data's door te geven wat je door moet geven, het is bijna geen werk en dan lopen we niet vast.
    • De prijs is de eer van het winnen.
    • Naamverandering graag doorgeven.
    • Verder gelden de regels van Quizlet zelf natuurlijk.

    Links

    Overig
    Toestemming
    Hoi hoi,

    Je kan beginnen met je wedstrijd of ervoor kiezen om nog even te wachten omdat er al wel redelijk wat wvw wedstrijden net zijn begonnen, laat maar even weten wat je wil doen ^^

    Groetjes,
    LaMuerte


    • Nacht één •
    • Dag één •
    • Nacht twee •

    • Dag twee •
    • Nacht drie •
    • Dag drie •
    • Nacht vier •
    • Dag vier •
    • Nacht vijf •
    • Dag vijf •
    • Nacht zes •
    • Dag zes •



    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 9:23 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nottet schreef:
    (...)

    Betekend dit dat jullie me mogen? (flower)


    En mij (bloos)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    901FreeAtLast schreef:
    Eerst jullie over met dat hij de actie van het wachtwoord geven dom noemde en nu ook weer. Jullie vatten het aanvallend op en hij ook. Als iedereen gewoon enkel theorieën geeft, als een ander daar wat aan op te merken heeft dit zegt en iedereen vriendelijk blijft is komen die aanvallende reacties ook niet.


    Wij blijven vriendelijk. Tenzij er een spottende opmerking gemaakt wordt. Dan denken wij "Ho even".


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sibyl schreef:
    (...)

    Wij blijven vriendelijk. Tenzij er een spottende opmerking gemaakt wordt. Dan denken wij "Ho even".


    Ik zou dan denken: ''Hoezo zeg je dit/Wat bedoel je hier precies mee'' En wanneer het spottend bedoelt is etc. dan zeg ik er wat op terug.
    Maar ik ga me stil houden.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    JBarakat schreef:
    Ik heb alle hoofdstukken doorgelezen, gekeken naar wie op wie stemde en alle reacties goed en aandacht bekeken. Nu heb ik een paar mensen waarbij ik mij vraagtekens bij trek.

    Sharon - SamWinchester
    Ze stemt meestal met de groep mee, tenminste zo lijkt het. Ze geeft verder geen motief over haar stem. Daarnaast zegt ze net in het laatste hoofdstuk dat ze wist dat Ness een slet was. Als ze dit al wist, waarom stemde ze dan op Ness?

    Lisa - Asil98
    Zij stemt ook met de menigte mee, tot de laatste dag, toen had ze plotseling een heel random stem. Ze stemde namelijk op Annemarije zonder enkele reden te geven. Het viel mij op dat meerdere mensen de laatste nacht zomaar random stemde zonder enkele uitleg erover te geven. Daarnaast is het mij opgevallen dat Tsundonku aka Marjolein nu al twee keer op Lisa stemt. Waarom? Of het is inderdaad gewoon random of er zit meer achter. Als er meer achter zit betekend dat Marjolein de ziener moet zijn maar dit weet ik natuurlijk niet zeker.

    [Lisanna - Sublatti
    Zij is een van degene waar ik het zojuist over had. De hele tijd met de menigte mee stemmen en dan opeens op iemand anders. Daarnaast stemt ze op Fanny. Fanny heeft nog nooit een stem uitgebracht en is dan ook hoogstwaarschijnlijk een burger. Degene die precies hetzelfde heeft gedaan is Maria - Malachai,

    Kyle -Bosstick
    Ik vind Kyle vanaf het begin zichzelf verdacht gedragen. Bij het eerste hoofdstuk begon hij al waarom iedereen hem verdacht, dit kan als grapje bedoeld zijn maar toch vond ik het opvallend. Ook heeft hij toegegeven dat hij het vanaf het begin al spannend vond, spannender dan anders.
    Maar ook gewoon hoe hij op alles reageert. Mijn verdenkingen tegen hem is dan ook eerder een onderbuik gevoel dan dat ik een hele theorie heb.


    Ik volg meestal de menigte, omdat ik niet zo goed ben in theorieën te verzinnen. Maar ik wil niet altijd maar een meeloper zijn, daarom heb ik de afgelopen keer random.org geraadpleegd.
    Waarom Tsundonku twee keer op mij heeft gestemd is voor mij ook een groot raadsel!

    Lets stay nice everyone, please.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vandaag is de laatste dag om het door te geven!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    EgoTerreo -> AwkwardTurtle


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben dit weekend niet aanwezig - want ik ga naar pinkpop - maar Ness/Nottet zal het nieuwe stukje voor jullie online zetten zodat we gewoon verder kunnen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik ben dit weekend niet aanwezig - want ik ga naar pinkpop - maar Ness/Nottet zal het nieuwe stukje voor jullie online zetten zodat we gewoon verder kunnen (:



    Oké, en geniet ervan Lisa!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Sublatti schreef:
    (...)


    Oké, en geniet ervan Lisa!

    Dank je!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zou nog in het topic zetten waarom ik denk dat Aire een weerwolf is.

    Ten eerste heeft ze nog nooit een stem doorgegeven, terwijl ze (volgens mij) verder wel actief is op het Forum.
    En toen ik een reactie plaatste met mijn stem op haar, stemde Aire gelijk boven mij. (En ook nog op mij, wat haar extra verdacht maakt.)
    Ook Headey vind ik erg verdacht. Bij haar heb ik ook het gevoel dat zij een Death Eater is. Misschien zie ik het wel verkeerd, maar bij hun twee heb ik toch wel sterke vermoedens.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik zou nog in het topic zetten waarom ik denk dat Aire een weerwolf is.

    Ten eerste heeft ze nog nooit een stem doorgegeven, terwijl ze (volgens mij) verder wel actief is op het Forum.
    En toen ik een reactie plaatste met mijn stem op haar, stemde Aire gelijk boven mij. (En ook nog op mij, wat haar extra verdacht maakt.)
    Ook Headey vind ik erg verdacht. Bij haar heb ik ook het gevoel dat zij een Death Eater is. Misschien zie ik het wel verkeerd, maar bij hun twee heb ik toch wel sterke vermoedens.


    Zou je kunnen zeggen waarom? Dan kan ik misschien uitleggen waarom ik bepaalde dingen doe die in jouw ogen verdacht zijn, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scribe schreef:
    Ik zou nog in het topic zetten waarom ik denk dat Aire een weerwolf is.

    Ten eerste heeft ze nog nooit een stem doorgegeven, terwijl ze (volgens mij) verder wel actief is op het Forum.
    En toen ik een reactie plaatste met mijn stem op haar, stemde Aire gelijk boven mij. (En ook nog op mij, wat haar extra verdacht maakt.)
    Ook Headey vind ik erg verdacht. Bij haar heb ik ook het gevoel dat zij een Death Eater is. Misschien zie ik het wel verkeerd, maar bij hun twee heb ik toch wel sterke vermoedens.


    Leah, ik weet niet..
    Maar ik vind jouw theorie over Aire zeker wel interessant..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Grohl schreef:
    (...)

    Zou je kunnen zeggen waarom? Dan kan ik misschien uitleggen waarom ik bepaalde dingen doe die in jouw ogen verdacht zijn, haha.


    Ik weet niet. Ik heb nog niet echt een theorie. Het is meer een gevoel wat ik niet kan beredeneren, omdat ik er geen logische verklaring voor heb.(:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!