• Als je in de whatsapp groep wil, pb dan even je nummer! (:


    • Death Eaters of Hogwarts •
    "Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
    Hallo iedereen, ik ben op zoek naar vierentwintig enthousiaste deelnemers voor de Harry Potter versie van weerwolven van wakkerdam. Laat bij het aanmelden even je schuilnaam achter en als er nog vragen zijn, laat gerust een berichtje achter of stuur mij een pb! Om het interessant te houden, zal er een whatsapp groep aangemaakt worden waarin er overlegd kan worden over wie er de Death Eaters zouden kunnen zijn etc. Natuurlijk hoef je niet perse je nummer te geven, het is logisch als je dat niet wilt, maar het zou wel leuk zijn.
    x
    Animagi/Lisa



    Rollen
    Death Eaters - Wolven (5)
    Elke volle maan martelen en vermoorden de Death Eaters één van de Hogwarts leerlingen of leraren. Het is hun rol om niet ontdekt te worden en gezamenlijk Hogwarts over te nemen.
    De Death Eaters worden toegevoegd aan een inactieve story waarin ze elke volle maan samen in de reacties beslissen wie er vermoord gaat worden. Dit wordt uiteindelijk gestuurd naar de spelleider. (Echter als ze het prima vinden om hun nummer/fb door te geven kan het ook via whatsapp of Facebook). Dit zijn de enige die van elkaar weten welke rol ze hebben.
    • Tom Riddle
    • Bellatrix Lestrange
    • Lucius Malfoy
    • Severus Snape
    • Barty Crouch Jr

    Sybill Trelawney - Ziener (1)
    Elke volle maan staart Sybill in haar glazen bol om te voorspellen wie er tot de Death Eaters behoren. Met deze informatie kan ze de andere hints geven als het gaat om wie ze moeten oppakken. Sybill heeft echter niet de mogelijkheid om de informatie direct door te geven.
    Sybill Trelawney stuurt de spelleider elke volle maan van welke speler ze de "kaart" oftewel identiteit wil weten.

    Minerva McGonagall - Heks (1)
    Minerva McGonagall heeft de kans om een iemand naar huis te sturen of terug te halen uit de dood. Beide opties mogen maar één keer gebruikt worden in het spel.
    Minerva laat de spelleider elke volle maan weten of ze iemand naar huis wil sturen of terug wil halen uit de dood.

    Rubeus Hagrid - Jager (1)
    Rubeus Hagrid is de jachtopziener van Hogwarts en houdt de boel in de gaten rondom het kasteel.
    Als iemand Hagrid vermoord kan hij iemand zijn graf innemen, verder heeft hij in het spel tijdens de volle maan geen rol.

    Horace Slughorn - Cupido (1)
    Met een liefdesdrankje koppelt Slughorn in de eerste volle maan twee mensen aan elkaar. Deze geliefden zullen aan elkaar verbonden zijn en bij een voortijdige dood zullen ze elkaar meetrekken het graf in.
    Slughorn mag tijdens de eerste nacht een koppel doorgeven en die krijgen dan te weten dat ze aan elkaar verbonden zijn. Als één van de twee overheid zullen ze allebei dood gaan. Het verbonden koppel vormt gezamenlijk een derde partij en als deze twee aan het einde over blijven, hebben zij gewonnen.

    Hogwarts Whores - Dorpssletten (2)
    Elke nacht spenderen de Hogwarts Whores hun avond bij iemand anders. Dit zorgt ervoor dat ze veilig zijn als zij zelf vermoord worden, echter als de persoon bij wie ze slapen vermoord worden, zullen ook zij sterven.
    Elke volle maan laten Draco en Myrtle weten bij wie ze deze nacht gaan spenderen in een berichtje aan de spelleider.
    • Draco Malfoy
    • Moaning Myrtle

    Albus Dumbledore - Burgemeester (1)
    Dit is de enige rol die bekend is voor de andere. Albus Dumbledore zijn stem telt twee keer als er gestemd wordt wie de Death Eaters zijn en als hij vermoord wordt gaat zijn rol als bijrol naar een andere speler die via een randomizer uitgekozen wordt.

    Students - Burgers (12)
    De leerlingen op Hogwarts worden beschermd door alle leraren, ze moeten proberen om met zijn allen de Death Eaters te verslaan en zo Hogwarts in hun handen houden.
    De leerlingen zullen hun stem uit kunnen brengen over wie er Death Eaters zijn en moeten proberen alle Death Eaters uit te roeien samen met de leraren om het spel te winnen.
    • Harry Potter
    • Ron Weasley
    • Hermione Granger
    • Ginny Weasley
    • Neville Longbottom
    • Luna Lovegood
    • Cedric Diggory
    • Blaise Zabini
    • Ernest Macmillan
    • Pansy Parkinson
    • Fred Weasley
    • George Weasley

    Deelnemers Vol!
    Als je mee wilt doen, laat dan ook even je naam weten.
    1. Bostick || Kyle || Tom Riddle || Dag vier
    2. Khronos || Savannah || Ginny Weasley || Nacht drie
    3. JBarakat || Sarita || Rubeus Hagrid || Nacht vier
    4. Yaritza || Amber || Draco Malfoy || Nacht zes
    5. Marijsel || Annemarije
    6. Ashler || Gali
    7. Qingsel || Qing || Albus Dumbledore || Nacht vijf
    8. 901FreeAtLast || Noa
    9. Gunnulfsen || Dore || Harry Potter || Nacht één
    10. Asil98 || Lisa || Pansy Parkinson || Nacht vier
    11. MaxiIena || Leonie || Horace Slughorn || Dag één
    12. Evanel || Ruskow || Headmaster
    13. Sublatti || Lisanna
    14. Nottet || Ness || Moaning Myrtle || Dag drie
    15. AwkwardTurtle || ?
    16. Aire || Fanny || Bellatrix Lestrange || Dag vijf <3
    17. SamWinchester || Sharon
    18. Scribe || Tialda
    19. Sociopaths || Marie || Lucius Malfoy || Dag vijf <3
    20. Thrandyball || Julia || Cedric Diggory || Dag twee
    21. Fay1D || Fay || Barty Crouch Jr || Nacht vijf
    22. xGwenxVeerx || Vera
    23. Grohl || Leah
    24. Tsundoku || Marjolein

    Regels
    • De wedstrijd zal ongeveer tien rondes bevatten, maar dat ligt eraan hoe snel het spel uitgespeeld wordt.
    • Een volle maan duurt drie dagen en daarna krijgt iedereen nog twee dagen om te stemmen.
    • Stemmen gebeurt in een reactie op het hoofdstuk in de story.
    • Het is de bedoeling dat je niemand laat weten welke rol je hebt om het leuk en spannend te houden.
    • Als je dood bent, hou dan alsjeblieft al je plot theorieën voor je, natuurlijk ben je nog wel gewoon welkom om te blijven reageren in het topic en de wedstrijd tot het einde toe te volgen.
    • Probeer alsjeblieft voor de aangegeven data's door te geven wat je door moet geven, het is bijna geen werk en dan lopen we niet vast.
    • De prijs is de eer van het winnen.
    • Naamverandering graag doorgeven.
    • Verder gelden de regels van Quizlet zelf natuurlijk.

    Links

    Overig
    Toestemming
    Hoi hoi,

    Je kan beginnen met je wedstrijd of ervoor kiezen om nog even te wachten omdat er al wel redelijk wat wvw wedstrijden net zijn begonnen, laat maar even weten wat je wil doen ^^

    Groetjes,
    LaMuerte


    • Nacht één •
    • Dag één •
    • Nacht twee •

    • Dag twee •
    • Nacht drie •
    • Dag drie •
    • Nacht vier •
    • Dag vier •
    • Nacht vijf •
    • Dag vijf •
    • Nacht zes •
    • Dag zes •



    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 9:23 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yesh, we hebben de eerste Death Eater :3

    - ik denk dat het wel tijd wordt dat we erachter gaan komen wie er ziener is. De groep wordt natuurlijk steeds kleiner en we kunnen ons niet meer zoveel fouten veroorloven :/

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 10:59 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yeeeeeeeeeesh. Let's get a cake!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    AwkwardTurtle schreef:
    Yesh, we hebben de eerste Death Eater :3

    - ik denk dat het wel tijd wordt dat we erachter gaan komen wie er ziener is. De groep wordt natuurlijk steeds kleiner en we kunnen ons niet meer zoveel fouten veroorloven :/

    Klopt, maar als de Ziener dood is hoeven we alleen maar te kijken waarop diegene stemde.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)
    Klopt, maar als de Ziener dood is hoeven we alleen maar te kijken waarop diegene stemde.


    Dat is waar. Alleen heb ik een aantal vermoedens (die ik nu aan het uitwerken ben e.d.) die ik eigenlijk graag bevestigt zou willen hebben. Ik probeer ze later vandaag in het topic te posten (:

    Over de volgende personen zijn geen verdenkingen gevonden in dit topic:

    - 4. Yaritza || Amber
    - 6. Gailsel || Gali
    - 7. Qingsel || Qing (lijkt me logisch want Albus Dumbledore)
    - 12. Audora || Ruskow
    - 15. AwkwardTurtle || ?
    - 18. Scribe || Tialda
    - 22. xGwenxVeerx || Vera
    - 24. Tsundoku || Marjolein

    Personen die dus wel genoemd zijn:

    - 5. Marijsel || Annemarije
    - 8. 901FreeAtLast || Noa
    - 13. Sublatti || Lisanna
    - 16. Aire || Fanny
    - 17. SamWinchester || Sharon
    - 19. Sociopaths || Marie
    - 21. MrsWhitesides || Fay
    - 23. Grohl || Leah

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 12:23 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Guys, als we de ziener vinden, dus als die dood is, en we gaan stemmen op degene waar hij/zij betekent dat nog niet meteen dat dat een wolf is aangezien er nog maar 4 nachten zijn geweest. Ik weet niet hoe groot de kans is dat hij/zij een wolf gezien heeft. Dus de ziener moet nog even blijven leven lijkt me, dan hebben we er meer aan hahaha.
    Overigens heb ik wel theoriën voor de ziener. Maar ik weet niet hoe goed ze zijn dus ik zet ze hier maar niet naar. :s


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Scribe schreef:
    (...)
    Klopt, maar als de Ziener dood is hoeven we alleen maar te kijken waarop diegene stemde.


    Dat is niet geheel waar. Ik ken genoeg WvW's waar de ziener gewoon per ongeluk gedood werd.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    MrsWhitesides schreef:
    Guys, als we de ziener vinden, dus als die dood is, en we gaan stemmen op degene waar hij/zij betekent dat nog niet meteen dat dat een wolf is aangezien er nog maar 4 nachten zijn geweest. Ik weet niet hoe groot de kans is dat hij/zij een wolf gezien heeft. Dus de ziener moet nog even blijven leven lijkt me, dan hebben we er meer aan hahaha.
    Overigens heb ik wel theoriën voor de ziener. Maar ik weet niet hoe goed ze zijn dus ik zet ze hier maar niet naar. :s


    Wel, misschien is het toch handig om te weten. Zo kunnen wij de Ziener misschien niet ter dood veroordelen en langer in leven houden. Ik vind juist dat iedereen zijn of haar theorieën hier moet neerzetten, zodat we ze kunnen pakken. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    never mind

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 13:14 ]


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Scribe schreef:
    (...)

    Wel, misschien is het toch handig om te weten. Zo kunnen wij de Ziener misschien niet ter dood veroordelen en langer in leven houden. Ik vind juist dat iedereen zijn of haar theorieën hier moet neerzetten, zodat we ze kunnen pakken. ^^


    Het punt was dat ik het niet zeker weet, en dat de wolven het dan ook weten


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Bij deze wil ik graag melden dat ik Aire heb zien reageren via "recente activiteiten" op een hoofdstuk 5 van een inactieve HP story. Ik heb in de app foto's staan voor degenen die graag bewijs willen zien.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    AwkwardTurtle schreef:
    Bij deze wil ik graag melden dat ik Aire heb zien reageren via "recente activiteiten" op een hoofdstuk 5 van een inactieve HP story. Ik heb in de app foto's staan voor degenen die graag bewijs willen zien.



    Kan je het bewijs naar me sturen via pb, ik ben nieuwsgierig en ik zit niet in de app :)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Sublatti schreef:
    (...)


    Kan je het bewijs naar me sturen via pb, ik ben nieuwsgierig en ik zit niet in de app :)


    Als je nu naar recente activiteiten gaat en op reacties klikt kun je het als het goed is zelf nog zien


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kun je het bewijs niet gewoon in het topic zetten? Dan ziet iedereen het. Als je haar hebt gezien, dat weten we het for sure dat zij er een is. Niet dat ik je niet geloof, maar ik ben graag zeker van mijn stuk als ik mensen ga beschuldigen met een theorie.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    AwkwardTurtle schreef:
    (...)

    Als je nu naar recente activiteiten gaat en op reacties klikt kun je het als het goed is zelf nog zien



    Thank you :)

    Ik weet al wie mij stem krijgt de volgende dag.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    AwkwardTurtle schreef:
    Bij deze wil ik graag melden dat ik Aire heb zien reageren via "recente activiteiten" op een hoofdstuk 5 van een inactieve HP story. Ik heb in de app foto's staan voor degenen die graag bewijs willen zien.


    Dat zegt toch nog niets? Ik weet het niet, die story lijkt me niet een wvw story.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys