• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik moet plassen maar ik wil niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb zeker al 6 keer moeten plassen in 3 uur...

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 14:41 ]


    Your make-up is terrible

    SPSS — ik ga van je winnen.


    Wie had er ooit gedacht dat ik een crush zou krijgen op een homoseksuele jongen. Werkelijk waar fantastisch.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom twijfelen zoveel mensen aan me...
    Hmm ik ga maar een potje league of legends doen om mn frustraties eruit te gooien en misschien daarna wat Call of Duty...


    ♡

    8track thank you for being in my life


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Portmanteau schreef:
    Wie had er ooit gedacht dat ik een crush zou krijgen op een homoseksuele jongen. Werkelijk waar fantastisch.


    NIET, EcHT??? Oh mij n god

    Zo'n zin om straks een lekker stuk te gaan fietsen met mijn lieve hond.
    Heerlijk zo'n dagje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Homan schreef:
    (...)

    NIET, EcHT??? Oh mij n god


    Het is niet Max hoor hahahah. Dit gaat om een Engelse jongen in mijn Anglo-Scottish course, die zo de typische Engelsheid dat ik en mijn twee internationale vrienden allemaal voor hem wegsmelten (een meisje met een vriendje en een jongen die eigenlijk op meisjes valt). Zijn accent, de woorden die hij gebruikt, hoe hij praat, wat hij aanheeft. HIj is niet heel knap, dus mensen die hem niet kennen snappen niet waarom we hem zo geweldig vinden, maar hij heeft gewoon alles wat je in een persoon zou willen haha. Nou vermoedde ik al dat hij homoseksueel was, maar gisteren kwamen ik en een van die vrienden hem tegen en toen zijn we hem en zijn vrienden uitgegaan en nu weet ik het zeker en frustraties.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik wil naar huis, maar ik blijf ook graag hier.

    Ik wil dat dit allemaal voorbij is...
    Waarom word ik niet gewoon aangenomen?
    Ben ik niet goed genoeg? Of willen ze gewoon zeker weten dat ik ben geslaagd?
    Maar waarom werd die jongen uit mijn klas gelijk aangenomen bij het gesprek zelf al?
    pffff ik haat dit


    ♡

    Weet je waar ik echt een schijthekel aan heb? Kinderen die lopen te gillen alsof ze aangevallen worden. Fucking hell. Hoe irritant kun je zijn?

    Nee, ze worden niet aangevallen/verkracht/whatever, want daarna gaan ze lachen en begint het opnieuw.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En we zitten weer in tijdnood. Goed gedaan Sanne, je hebt weer alles uitgesteld tot op het laatste moment.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ughhh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jesus christ, doe is niet zo overdreven vrolijk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )