• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Mag ik huilen? Dat is iets dat ik dagenlang niet heb gedaan, omdat ik me continu groter moet houden dan ik ben. Mijn limiet is bereikt. Ik kan dit niet meer.


    Teach me how to dance with you, teach me how to love

    Ik vind het best wel irritant als mensen via whatsapp opnames sturen ipv getypte berichten...


    Stenenlikker

    Auwwww....mijn buikspieren :| mijn arme buikspieren...blijkbaar heb ik ze wel, want anders zouden ze niet pijn doen :|


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom twijfelen ze aan mij?
    Ik had meer ervaring dat het meisje na mij... zouden ze ook aan haar twijfelen? Of wachten ze gewoon tot ik een beeld heb of ik geslaagd ben? Ugh dit is zo frustrerend en ik word er zo emotioneel van....
    Fijn hoor een brief versturen dat er getwijfeld word of je aangenomen word vlak voor de examens!! Wat denken ze wel niet! Mag ik nog een keer zo zenuwachtig gaan zitten doen en alles fout beantwoorden


    ♡

    Ik ga echt wanhopig graag naar school de laatste tijd, het is bijna zorgwekkend. Dat komt ervan als de sfeer thuis zo slecht is dat je je bijna zou afvragen of er iemand dood is. (krul)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 22:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yeah, ignore me.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Het is helemaal niet leuk als je ziek bent. Het is dan zo stil en ik voel me dan zo alleen :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil op vakantie! En een stedentrip lijkt me wel gaaf. _O_
    Maar ik heb nog niets goedkoops gevonden, meh. :c Sowieso zou het wel sparen worden, maar toch. Het is wel leuk om alvast te kijken.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh well.. je zal me vast niet met opzet vergeten zijn.

    //
    De pijn mag wel eens stoppen, het is al bijna een week geleden...

    Blijkbaar woon ik in de veiligste gemeente van Nederland haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    This house don't feel like home.


    Note to self: puur omdat je nou niet meer allergisch bent voor amandelen, betekent dus niet dat je meteen een hele zak amandelen achter elkaar op moet eten. Dan krijg je nog steeds buikpijn, muts. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nog een lesvoorbereiding en ik ben klaar (:.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wacht, wát? Peggy zit in Ant-Man? :'D
    Damn you, Marvel. Op deze manier krijg je het nog echt voor elkaar om me naar die film te laten gaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zo blij dat je nog hebt gebeld! Nu kan ik verder met een gerust hart. : )


    Ik wil een tuin vol egels