• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Square schreef:
    Ughhh.


    Dat klinkt mysterieus...

    OT: leuk dat het klaar is, maar volgens mij heeft niemand zin om te komen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Waarom ben je zo aanhankelijk poessie? Je gaat toch niet dood hoop ik? O:

    Are you kidding me? O.o


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    13 november wordt geweldig ohmyogd.


    Caution first, always.

    Verveeldheid neemt me over.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goh, het geeft me wel heel veel zelfvertrouwen Door te zeggen dat geen man met mij zou willen samenwonen (cat)


    Stenenlikker

    Blodsvept schreef:
    Goh, het geeft me wel heel veel zelfvertrouwen Door te zeggen dat geen man met mij zou willen samenwonen (cat)


    Wauw, dat slaat nergens op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Dat klinkt mysterieus...

    OT: leuk dat het klaar is, maar volgens mij heeft niemand zin om te komen.


    Ik ben ook heel mysterieus, natuurlijk. :'D Nah, ik heb vandaag gewoon een beetje een dag waarop ik me aan van alles en nog wat erger. Geen serieuze dingen en het gaat wel weer voorbij, maar toch, ughhh.

    Jouw bericht heeft ook wel een air van mysterie, moet ik zeggen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh my god, why does this hurt so much?


    kindness is never a burden.

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben ook heel mysterieus, natuurlijk. :'D Nah, ik heb vandaag gewoon een beetje een dag waarop ik me aan van alles en nog wat erger. Geen serieuze dingen en het gaat wel weer voorbij, maar toch, ughhh.

    Jouw bericht heeft ook wel een air van mysterie, moet ik zeggen.


    Aw, poor you. Iedereen heeft slechte dagen. Deze is vast snel voorbij.

    Het komt er op neer dat ons studievereniging-krantje klaar is en op school ligt, maar ik heb geen zin om langs te gaan.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ver-ve-ling! Ik weet allerlei dingen te bedenken waar ik op het moment geen zin in heb om te doen, maar wat ik op het moment wél wil doen, weet ik dus niet te bedenken.
    Gelukkig kan ik over een halfuurtje weer naar de club om te gaan schieten. Wat heb ik dat gemist, zeg. En dit keer ga ik wél naar buiten. Het is prachtig weer, dus dat gaan we lekker doen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik snap het gewoon niet meer.
    Ik praat niet tegen hem, laat niet merken dat ik hem leuk vind, stalk hem niet, ik laat hem met rust, kijk hem niet aan.

    Maar nu heeft hij mij opeens geblokkeerd op de WhatsApp... wat heb ik hem aangedaan! Hij heeft mijn hart gebroken hoor ik niet die van hem! (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik word gewoon blij van die gillende meisjes die kaarten hebben gewonden voor 5SOS op QMusic.


    Ik heb zo'n hekel aan mensen die iets van de snackbar eten in de trein +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fineman schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan mensen die iets van de snackbar eten in de trein +.+

    Dat heb ik met mensen die vis hebben gekocht. Dat ruik je ook zo lekker door de hele bus heen. -.-


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."