• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Blodsvept schreef:
    Ik vind het best wel irritant als mensen via whatsapp opnames sturen ipv getypte berichten...

    You are not the only one.

    | Ik zet mijn mobiel dus mooi niet meer aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Slaap • where are you?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2015 - 3:24 ]


    Fineman schreef:
    Blijkbaar woon ik in de veiligste gemeente van Nederland haha.


    Waterland? Of zijn er meer gemeten? xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben minder dood dan ik had verwacht ><


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik hoop wel dat je normaal doet en niet met die jongens joints gaat roken, want dan is mijn dag snel verpest en ben ik bij de docenten te vinden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    To go out or not to go out tonight. That's the question.


    i put the fun in funeral

    Ik heb gewoon een 10 voor mijn rassenkennis toets. Ik weet niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.....


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Én we gaan beginnen met rekensommen van groep 6. Hoe ga ik ooit voor het nieuwe schooljaar op mbo niveau rekenen zitten?

    //
    Begin van het jaar zei je dat je van je vakantie geld een verlovingsring zou kopen. Leuk dat je al je vakantiegeld alweer uitgegeven hebt aan die stomme cilinder voor je motor.

    ik ben zo boos op mezelf ook wel grappig maar heel beschamend ik heb mijn wenkbrouw er af geknipt perongeluk!
    Ik schaamde me natuurlijk kapot toen ik naar school ging iedereen zat me uit te lachen het was vreselijk heeft iemand een idee hoe lang het duurt voor dat de wenkbrouw terug aan groeit?


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Awilix schreef:
    Én we gaan beginnen met rekensommen van groep 6. Hoe ga ik ooit voor het nieuwe schooljaar op mbo niveau rekenen zitten?

    //
    Begin van het jaar zei je dat je van je vakantie geld een verlovingsring zou kopen. Leuk dat je al je vakantiegeld alweer uitgegeven hebt aan die stomme cilinder voor je motor.


    Aahw dat komt wel goed!
    Ik zit ook op groep 6 niveau met rekenen, en ga nu niveau 4 doen mbo
    Maar de manier van rekenen veranderd niet hea? De sommen worden alleen wat moeilijker.
    Tip, schrijf een uitleg op memo papiertjes!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2015 - 11:18 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Meride schreef:
    ik ben zo boos op mezelf ook wel grappig maar heel beschamend ik heb mijn wenkbrouw er af geknipt perongeluk!
    Ik schaamde me natuurlijk kapot toen ik naar school ging iedereen zat me uit te lachen het was vreselijk heeft iemand een idee hoe lang het duurt voor dat de wenkbrouw terug aan groeit?

    Ik denk zo'n één tot twee maanden. Maar hoe heb je dit voor elkaar gekregen? :x


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Elros schreef:
    (...)

    Aahw dat komt wel goed!
    Ik zit ook op groep 6 niveau met rekenen, en ga nu niveau 4 doen mbo
    Maar de manier van rekenen veranderd niet hea? De sommen worden alleen wat moeilijker.
    Tip, schrijf een uitleg op memo papiertjes!

    Dat klopt, maar ik ben echt slecht in hoofdrekenen en heb meteen sommen van 5x27, 5x63.. ik ga in ieder geval heel rustig alles op een papiertje/in een schrift uitrekenen (:
    Ik heb op de middelbare nooit gewoon rekenen, maar alleen wiskunde gehad. En ben het rekenen zonder rekenmachine zo verleerd. was op mijn vorige opleidingen erg lastig om weer normaal te rekenen.

    Ik moet het uitmaken. Dat moet gewoon.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Holy fuck this is boring.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chatten met de Bol.com helpdesk is altijd leuk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )