• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat wel, gelukkig. Het is een schoolreis naar het operahuis in Essen die van te voren betaald moest worden, maar het was mijn bedoeling om de dertig euro die ik aan contanten had opgespaard misschien daar aan iets leuks uit te geven of voor de opera nog even uit eten te gaan. Mijn moeder heeft me nu tien euro zakgeld gegeven en dat vind ik al heel erg lief, maar het blijft naar dat de rest van het geld gewoon weg is. ;_;


    Oh, nou ja, dat scheelt dan weer. Er is waarschijnlijk geen goed moment voor zoiets, maar op een of andere manier gebeuren dat soort dingen toch altijd op extra onhandige momenten. Wat flauw. :c
    Maar hopelijk wordt het desondanks leuk in Duitsland! Heel veel plezier morgen. ^^ En gewoon eten van je vrienden stelen. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sheathes schreef:
    And slowly. . . you're leaving me.



    kindness is never a burden.

    Ik ben zo moe dat ik te moe ben om te huilen.


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    Ik ben zo moe dat ik te moe ben om te huilen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yeoubi schreef:
    Ik ben zo moe dat ik te moe ben om te huilen.


    Ik ben helaas niet te moe


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bjergsen schreef:
    Ik ben helaas niet te moe


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan niet eeuwig sterk blijven. Ik ga ooit weer eens in elkaar storten en ik ben bang dat ik dan iedereen mee de diepte in ga sleuren.


    kindness is never a burden.

    Gadver, ik heb zo een hekel aan die vriendin van mijn huisbazin. Schreeuwt de hele tijd door het huis en koert babygeluidjes naar haar hond. En dat ook 's nachts om 2 uur -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil echt niet op die stomme excursie. Ik wil niet een week lang geen enkel moment voor mezelf hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maximoff schreef:
    Ik kan niet eeuwig sterk blijven. Ik ga ooit weer eens in elkaar storten en ik ben bang dat ik dan iedereen mee de diepte in ga sleuren.


    -

    I don't get life anymore.


    -

    Zoveel om even met jou te kunnen praten, maar het is het dubbel en dwars waard.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    This is one of the hardest things I've ever done — and it hurts like Hell. I want this pain to go away. . . any terms.


    Ik wil seizoen drieeeee!!!!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.