• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    OMG. That guy is a creep. He really is. :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Time to panic.


    kindness is never a burden.

    Oh god nee. Asjeblieft. Wijzig het. Die foto is vreselijk. En iedereen kan hem zien. Zet die ander neer asjeblieft. Die in de eerste honderd meter. Inplaats van die van de laatste dertig. Asjeblieft.


    take me back to the basics and the simple life

    Wiarda schreef:
    Godverdomme godverdomme godverdomme GODVERDOMME. Ik wil ieder sneu figuur op dat stomme gymnasium dat met z'n fikken aan mijn geld heeft gezeten eens een flinke vuist in hun kuttekop geven. Klootzakken. Dertig euro is twee maanden aan zakgeld voor mij en ik had het nodig, rotkinderen.


    Wacht wacht, wat? Begrijp ik nou goed dat mensen geld van je hebben gestolen? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Wacht wacht, wat? Begrijp ik nou goed dat mensen geld van je hebben gestolen? D:


    Tenzij ik aan ernstig geheugenverlies lijd en toevallig al mijn geld ergens heb neergelegd, ziet het ernaar uit dat iemand het inderdaad nodig vond om al het contante geld uit mijn portemonnee te jatten, net nu ik morgen naar Duitsland ga. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Tenzij ik aan ernstig geheugenverlies lijd en toevallig al mijn geld ergens heb neergelegd, ziet het ernaar uit dat iemand het inderdaad nodig vond om al het contante geld uit mijn portemonnee te jatten, net nu ik morgen naar Duitsland ga. ><


    Nawh. ;c Als ik wat had, had ik het aan je gedoneerd.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    (...)

    Tenzij ik aan ernstig geheugenverlies lijd en toevallig al mijn geld ergens heb neergelegd, ziet het ernaar uit dat iemand het inderdaad nodig vond om al het contante geld uit mijn portemonnee te jatten, net nu ik morgen naar Duitsland ga. ><


    Oh nee, bah, wat een rotmensen. D:
    Kom je nou wel nog naar Duitsland, dan?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zo bang dat mijn klas me zal uitlachen als ik een mondeling over Bach doe, maar ik ken verder geen Duitsers waar ik me écht voor interesseer. :c


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nasir schreef:
    Ik ben zo bang dat mijn klas me zal uitlachen als ik een mondeling over Bach doe, maar ik ken verder geen Duitsers waar ik me écht voor interesseer. :c


    Gewoon doen. Dat klinkt juist hartstikke origineel, en in ieder geval is het dan iets wat jíj leuk vindt. ^^ Screw them.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh nee, bah, wat een rotmensen. D:
    Kom je nou wel nog naar Duitsland, dan?

    Dat wel, gelukkig. Het is een schoolreis naar het operahuis in Essen die van te voren betaald moest worden, maar het was mijn bedoeling om de dertig euro die ik aan contanten had opgespaard misschien daar aan iets leuks uit te geven of voor de opera nog even uit eten te gaan. Mijn moeder heeft me nu tien euro zakgeld gegeven en dat vind ik al heel erg lief, maar het blijft naar dat de rest van het geld gewoon weg is. ;_;


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nasir schreef:
    Ik ben zo bang dat mijn klas me zal uitlachen als ik een mondeling over Bach doe, maar ik ken verder geen Duitsers waar ik me écht voor interesseer. :c

    Let maar niet op hen. Het is de leerkracht die je punten gaat geven en die zal het vast origineel vinden dat je daarvoor hebt gekozen. ;D Ik denk ook niet dat je klasgenoten je daarmee zullen uitlachen. Dat je er bang voor bent, betekent niet dat het ook gebeurt. ; )


    Ik wil een tuin vol egels

    Het is zo'n goed album aaahhh

    I hate feeling like this.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celaena schreef:
    I hate feeling like this.



    kindness is never a burden.

    And slowly. . . you're leaving me.