• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ah, voor het eerst alleen internetbankieren! Ik vind dat soort dingen altijd doodeng, dus dit is goed. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Woooow, ook hallo, spontane spierpijn. Ik weet niet wat jouw doel hier is, maar ik kon vijf minuten geleden mijn nek nog bewegen en ik moet zeggen dat ik dat gevoel prefereer. Ga weg.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat heeft dat nou weer te betekenen? Oooooh bah ik wil gewoon wel weten wat je wilt.

    Weh, het zal vast wel goed komen, maar nu begin ik echt een beetje te stressen. :')


    Caution first, always.


    Wow. Dit ben ik.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kasteel in de Sims 4.. Onmogelijk? Nee hoor. (joehoe)


    26 - 02 - '16

    Unbelievable.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Auch.


    -

    En weer ben ik een paar kilo afgevallen.. :x


    -

    If you love me — don't let go.

    Hold, hold on. Hold onto me.
    'Cause I'm a little unsteady —
    a little unsteady.


    You're writing lines about me; romantic poetry.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Sheathes schreef:
    If you love me — don't let go.

    Hold, hold on. Hold onto me.
    'Cause I'm a little unsteady —
    a little unsteady.


    † Love? I want to sleep.

    Moest ik nu eens evenveel motivatie hebben voor mijn huiswerk ... D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wist niet dat dat soort spam bestond. Als je nu kon kappen zou dat geweldig zijn.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wat ben ik blij dat ik geen man ben, want zelfs als een vrouw snap ik vrouwen niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered