• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Mijn haar is oranje.
    Hahaaaaaa.
    Ach het is maar haar.


    i put the fun in funeral

    Omg ik heb zo'n leuk "but first coffee"-shirt gekocht, thank you JBC. En mijn haar zit eindelijk eens zoals ik het wil en is fancy rood enenen ik heb mijn hardloopsessie volgehouden en ik ben een kilo afgevallen en damn. Ik voel me eindelijk eens wat minder lelijk en ongezond. c;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik begrijp niks van mensen
    Als ik iemand haat of niet mag laat me dan gewoon


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Wow, weer een dodelijk ongeluk met mensen zo dicht bij me... vreselijk.

    Ik ga weer dapper naar Age Of Ultron :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Die frituurlucht is echt niet te harden in m'n kamer. Waarom moet het altijd rond etenstijd naar andermans eten ruiken in mijn kamer?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    'Welke kleur was je haar eerst dan? Zwart?'
    O god dad, mijn haar is al ruim drie jaar niet meer zwart .__.


    i put the fun in funeral

    I just hate it. I am not stressed when it comes to exams, but I am stressed when it comes to work.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fijn dagje gehad met de group. Nu lekker douchen en een filmmarathonnetje. Love it.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wat moet je van me? Kijk niet zo'n honderd keer of zo als je niks te melden hebt.


    26 - 02 - '16

    Het is hier wel gezellig^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    MayLynn schreef:
    Het is hier wel gezellig^^


    Gezellig genoeg om op je mobiel te gaan zitten? :Y)


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Gezellig genoeg om op je mobiel te gaan zitten? :Y)


    Ik heb altijd iets om handen nodig, anders ga ik het huis rond huppelen en loop ik iedereen omver :x


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Godverdomme godverdomme godverdomme GODVERDOMME. Ik wil ieder sneu figuur op dat stomme gymnasium dat met z'n fikken aan mijn geld heeft gezeten eens een flinke vuist in hun kuttekop geven. Klootzakken. Dertig euro is twee maanden aan zakgeld voor mij en ik had het nodig, rotkinderen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wanneer je zelf geduldig op de persoon wacht, en ze daarna zelf ongeduldig worden na 2 minuten. What.


    Ik wil een tuin vol egels