• AFTER MOVIE!




    Questival
    Create Yourself

    Het festival voor en door jongeren!

    Zaterdag 20 Juni, 2015
    Bergharen


    Ongeveer een jaar geleden ben ik met het gestoorde idee begonnen om een festival voor Quizlet te organiseren. Ik heb hier toen een topic voor geopend in de verwachting dat iedereen me waarschijnlijk voor gek zou verklaren, maar dat gebeurde niet. Iedereen reageerde enorm enthousiast en wilde heel graag komen en meehelpen. Dat is de reden dat ik het idee door gaan zetten ben en hoewel het vorig jaar niet gelukt is wegens tijd gebrek, is het me gelukt om een klein groepje mensen bij een te krijgen - waaronder een man die de locatie beheerd waar het gegeven zal worden - en zijn we begonnen met het opzetten van dit festival. Nu - een paar maanden later - is het idee uitgebreid tot iets veel groters dan ik ooit verwacht is; de eerste versie van het Questival is geboren!

    Wij zoeken jou om jouw creativiteit te tonen!


    Questival is een eendaags festival waar jonge kunstenaars kunnen laten zien hoe zij zelf kunst creëren. Als bezoeker en deelnemer kan je op de dag zelf beleven hoe het is om kunst van andere jonge kunstenaars te zien en te horen, maar ook op de dag zelf kan er veel gecreëerd worden! Het is een festival voor en door jongeren, maar natuurlijk is iedereen welkom!

    Links
    Questival.nl.
    Facebook Pagina.
    Event Pagina.

    Qletters op het Questival!


    Hopelijk zie ik jullie op het festival, het lijkt me heel leuk om jullie allemaal te meeten! Als er nog vragen zijn kan je die gewoon hier stellen of even een mailtje sturen naar questival@outlook.com.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 10:59 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Palinoia schreef:
    I got lost? What did I miss? :'D


    Oh hooiii, sorry voor me late reactie.='D
    Nou ik had een foto van jou willen plaatsen maar dat ging mis.x')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh hooiii, sorry voor me late reactie.='D
    Nou ik had een foto van jou willen plaatsen maar dat ging mis.x')


    Ooh! x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, Yolanda. Die jurk staat je mooi. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Oh, Yolanda. Die jurk staat je mooi. c:


    Nahw dankjewel! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ben jij dat? Ik herken je er echt niet op, haha. Het is wel supermooi!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    HEBBEN JULLIE HET GOEDE NIEUWS AL GEHOORD? We hebben een subsidie gekregen van de gemeente en het is heel veel geld. Aka het Questival wordt voortgezet!!!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Whoopwhoop (dance)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Lizor schreef:
    HEBBEN JULLIE HET GOEDE NIEUWS AL GEHOORD? We hebben een subsidie gekregen van de gemeente en het is heel veel geld. Aka het Questival wordt voortgezet!!!


    Oh, wat enorm gaaf! Misschien dat ik er dan volgende keer wel bij kan zijn. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh, wat enorm gaaf! Misschien dat ik er dan volgende keer wel bij kan zijn. ^^

    Leuk, leuk ^-^
    Ik ga binnenkort de beginpost aanpassen met wat foto's etc.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    HEBBEN JULLIE HET GOEDE NIEUWS AL GEHOORD? We hebben een subsidie gekregen van de gemeente en het is heel veel geld. Aka het Questival wordt voortgezet!!!


    Wat een geweldig nieuws! Ik probeer er de volgende keer weer bij te zijn hoor ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Dat is echt enorm goed nieuws!


    Queer zijn is gewoon alles

    Whoop whoop in 2017 allemaal komen want jullie hebben echt wat gemist!


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom pas in 2017 als ik vragen mag?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    Waarom pas in 2017 als ik vragen mag?


    Het is gewoonweg héél veel werk. Hierdoor is er meer tijd om een datum vast te leggen, een programma te maken en te promoten etc.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Het is gewoonweg héél veel werk. Hierdoor is er meer tijd om een datum vast te leggen, een programma te maken en te promoten etc.

    Yes dit en ik kan dit natuurlijk niet alleen organiseren. Hoewel ik het graag volgend jaar weer zou doen, is niet iedereen het daar mee eens. Er is een kans dat we het volgend jaar weer doen, maar die iis maar heel klein en daar zou ik maar niet op rekenen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.