• AFTER MOVIE!




    Questival
    Create Yourself

    Het festival voor en door jongeren!

    Zaterdag 20 Juni, 2015
    Bergharen


    Ongeveer een jaar geleden ben ik met het gestoorde idee begonnen om een festival voor Quizlet te organiseren. Ik heb hier toen een topic voor geopend in de verwachting dat iedereen me waarschijnlijk voor gek zou verklaren, maar dat gebeurde niet. Iedereen reageerde enorm enthousiast en wilde heel graag komen en meehelpen. Dat is de reden dat ik het idee door gaan zetten ben en hoewel het vorig jaar niet gelukt is wegens tijd gebrek, is het me gelukt om een klein groepje mensen bij een te krijgen - waaronder een man die de locatie beheerd waar het gegeven zal worden - en zijn we begonnen met het opzetten van dit festival. Nu - een paar maanden later - is het idee uitgebreid tot iets veel groters dan ik ooit verwacht is; de eerste versie van het Questival is geboren!

    Wij zoeken jou om jouw creativiteit te tonen!


    Questival is een eendaags festival waar jonge kunstenaars kunnen laten zien hoe zij zelf kunst creëren. Als bezoeker en deelnemer kan je op de dag zelf beleven hoe het is om kunst van andere jonge kunstenaars te zien en te horen, maar ook op de dag zelf kan er veel gecreëerd worden! Het is een festival voor en door jongeren, maar natuurlijk is iedereen welkom!

    Links
    Questival.nl.
    Facebook Pagina.
    Event Pagina.

    Qletters op het Questival!


    Hopelijk zie ik jullie op het festival, het lijkt me heel leuk om jullie allemaal te meeten! Als er nog vragen zijn kan je die gewoon hier stellen of even een mailtje sturen naar questival@outlook.com.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 10:59 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SamWinchester schreef:
    (...)

    nou ik speel een beetje vals ik ga een dag eerder en heb vervoer^^


    Oh ja.=') Helaas, samen reizen zit er dus al niet op.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Goed nieuws! De kaarten worden vanaf nu gewoon ook 15 euro! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh ja.=') Helaas, samen reizen zit er dus al niet op.^^


    Sorry!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Lizor schreef:
    Goed nieuws! De kaarten worden vanaf nu gewoon ook 15 euro! (:


    Dat is fijn!(: Ik hoop dat er geen mensen zijn die dan al 18 hebben betaald, zou een beetje sneu zijn.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat is fijn!(: Ik hoop dat er geen mensen zijn die dan al 18 hebben betaald, zou een beetje sneu zijn.

    Nope, hebben we gecheckt (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn les gaat niet door, dus ik kom niet pas om vier uur.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Mijn les gaat niet door, dus ik kom niet pas om vier uur.^^


    Yessss 8D


    You were born original, don't die as a copy.

    http://www.quizlet.nl/polls/34696/waarschijnlijk-ga-ik-met-het-questival-in-cosplay-/

    Even stemmen graag!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Waar kan je nog treinkaartjes kopen? (zo'n dagkaart bedoel ik dan)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Waar kan je nog treinkaartjes kopen? (zo'n dagkaart bedoel ik dan)


    Hema heeft er volgensmij


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Prim schreef:
    Waar kan je nog treinkaartjes kopen? (zo'n dagkaart bedoel ik dan)


    Hema 17.50 maar dan mag je niet voor 09:00 de trein nemen (moet je dus even de voorwaarden lezen).


    You were born original, don't die as a copy.

    Grote waarschuwing voor de hematreinkaartjes: je moet ze nog activeren via internet! Je moet ze uitprinten. Doe het dus bijtijds.
    (Ik heb al veel klachten gehoord bij onze hema, dus ik waarschuw jullie even. ^^)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb die van de kruidvat, no worries.....alleen niet vergeten in en uit te checken.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik weet niet of het al gevraagd is, maar hoelang is de rit vanaf het festival naar wijchen station?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    playmaker schreef:
    Ik weet niet of het al gevraagd is, maar hoelang is de rit vanaf het festival naar wijchen station?


    Met de speciale bus, 10 minuten ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."