• AFTER MOVIE!




    Questival
    Create Yourself

    Het festival voor en door jongeren!

    Zaterdag 20 Juni, 2015
    Bergharen


    Ongeveer een jaar geleden ben ik met het gestoorde idee begonnen om een festival voor Quizlet te organiseren. Ik heb hier toen een topic voor geopend in de verwachting dat iedereen me waarschijnlijk voor gek zou verklaren, maar dat gebeurde niet. Iedereen reageerde enorm enthousiast en wilde heel graag komen en meehelpen. Dat is de reden dat ik het idee door gaan zetten ben en hoewel het vorig jaar niet gelukt is wegens tijd gebrek, is het me gelukt om een klein groepje mensen bij een te krijgen - waaronder een man die de locatie beheerd waar het gegeven zal worden - en zijn we begonnen met het opzetten van dit festival. Nu - een paar maanden later - is het idee uitgebreid tot iets veel groters dan ik ooit verwacht is; de eerste versie van het Questival is geboren!

    Wij zoeken jou om jouw creativiteit te tonen!


    Questival is een eendaags festival waar jonge kunstenaars kunnen laten zien hoe zij zelf kunst creëren. Als bezoeker en deelnemer kan je op de dag zelf beleven hoe het is om kunst van andere jonge kunstenaars te zien en te horen, maar ook op de dag zelf kan er veel gecreëerd worden! Het is een festival voor en door jongeren, maar natuurlijk is iedereen welkom!

    Links
    • Questival.nl.
    • Facebook Pagina.
    • Event Pagina.

    Qletters op het Questival!


    Hopelijk zie ik jullie op het festival, het lijkt me heel leuk om jullie allemaal te meeten! Als er nog vragen zijn kan je die gewoon hier stellen of even een mailtje sturen naar questival@outlook.com.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 10:59 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sugawara schreef:
    (...)

    Hehe :3 Je zag er trouwens ook erg mooi uit met je rok enzo ^^


    Jurk*, ghehe. But thank you. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    StephenFry schreef:
    Ik vind het echt jammer dat ik niet kon komen :/ Domme examens.


    Inderdaad. :c Ik hoop dat het leuk was?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vond het zeker leuk en gezellig!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Het was echt geweldig! (: Niet heel druk, maar ja
    Foto's volgen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik ben heel benieuwd naar de foto’s. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Hoeveel tickets waren er verkocht?


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    Hoeveel tickets waren er verkocht?

    Ik heb geen flauw idee, maar weinig.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik heb geen flauw idee, maar weinig.


    Jammer.:/
    Het was echt een uniek en leuk concept!
    Als het niet in de examens viell was ik gegaan.


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    (...)

    Jammer.:/
    Het was echt een uniek en leuk concept!
    Als het niet in de examens viell was ik gegaan.

    We gaan proberen een tweede editie op te zetten, hopelijk heeft die meer succes c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Als het volgend haar weer is, ga ik er heen !


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoop echt op een tweede editie want het was echt heel leuk en gezellig. Hopelijk komen er dan wat meer mensen op af.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lizor schreef:
    (...)
    We gaan proberen een tweede editie op te zetten, hopelijk heeft die meer succes c;


    Het was idd nog maar de eerste editie, elk groot festival begon ooit heel kleinschalig!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Maar als het elk jaar is is een naam opbouwen ook makkelijker ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Om jullie toch wat meer inspraak te laten geven heb ik een document gemaakt op de drive waar ideeën ingezet mogen worden voor het Questival (: Ook om meer mensen te trekken etc. dan kunnen we kijken wat we er mee kunnen doen!
    Klik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wordt er nou live getypt? o.O


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.