• AFTER MOVIE!




    Questival
    Create Yourself

    Het festival voor en door jongeren!

    Zaterdag 20 Juni, 2015
    Bergharen


    Ongeveer een jaar geleden ben ik met het gestoorde idee begonnen om een festival voor Quizlet te organiseren. Ik heb hier toen een topic voor geopend in de verwachting dat iedereen me waarschijnlijk voor gek zou verklaren, maar dat gebeurde niet. Iedereen reageerde enorm enthousiast en wilde heel graag komen en meehelpen. Dat is de reden dat ik het idee door gaan zetten ben en hoewel het vorig jaar niet gelukt is wegens tijd gebrek, is het me gelukt om een klein groepje mensen bij een te krijgen - waaronder een man die de locatie beheerd waar het gegeven zal worden - en zijn we begonnen met het opzetten van dit festival. Nu - een paar maanden later - is het idee uitgebreid tot iets veel groters dan ik ooit verwacht is; de eerste versie van het Questival is geboren!

    Wij zoeken jou om jouw creativiteit te tonen!


    Questival is een eendaags festival waar jonge kunstenaars kunnen laten zien hoe zij zelf kunst creëren. Als bezoeker en deelnemer kan je op de dag zelf beleven hoe het is om kunst van andere jonge kunstenaars te zien en te horen, maar ook op de dag zelf kan er veel gecreëerd worden! Het is een festival voor en door jongeren, maar natuurlijk is iedereen welkom!

    Links
    Questival.nl.
    Facebook Pagina.
    Event Pagina.

    Qletters op het Questival!


    Hopelijk zie ik jullie op het festival, het lijkt me heel leuk om jullie allemaal te meeten! Als er nog vragen zijn kan je die gewoon hier stellen of even een mailtje sturen naar questival@outlook.com.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 10:59 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Starlord schreef:
    (...)

    Ja idd, iedereen die niet komt gaat een hele hoop gezelligheid missen. Vooral in de literatuurhoek natuurlijk. En je kans om een echte beroemde schrijver te ontmoeten natuurlijk!


    En het gedeelte van het podium natuurlijk waar artiesten op zullen treden. :Y)


    Sowieso moet gewoon heel Quizlet komen. Hoewel ik niet weet of álle Qleden wel op het terrein passen. Maar met wat proppen moet het wel lukken, nietwaar? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    En het gedeelte van het podium natuurlijk waar artiesten op zullen treden. :Y)


    Sowieso moet gewoon heel Quizlet komen. Hoewel ik niet weet of álle Qleden wel op het terrein passen. Maar met wat proppen moet het wel lukken, nietwaar? :Y)


    Past prima... de actieve leden dan iig.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Past prima... de actieve leden dan iig.


    Hahaha x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Starlord schreef:
    (...)

    Past prima... de actieve leden dan iig.

    Makkelijk!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Misschien is het ook leuk voor de mensen van Q die wel gaan om een soort flashmob te houden, als het terrein en de organisatie dat toestaat natuurlijk (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Misschien is het ook leuk voor de mensen van Q die wel gaan om een soort flashmob te houden, als het terrein en de organisatie dat toestaat natuurlijk (;

    De organisatie vindt dat heel leuk (A)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 17:53 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik kan totaal niet dansen of wat dan op en het lijkt me sowieso dat je dat moet oefenen x'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Mensen die nog met de treinreis zitten, er is geloof ik weer een actie bij de hema: Klik!
    Geen reden om niet te komen dus c;


    Happy Birthday my Potter!

    SamWinchester schreef:
    Nou lisa heeft mij toestemming gegeven om dit te doen^^








    Met trots mag ik aankondigen dat Marcos Fashion aanwezig is op Questival. We zijn aanwezig op het terrein met een stand en we geven een modeshow op het grote podium!
    Omdat we een beetje zitten met modellen tekort, zijn we opzoek naar een aantal modellen die al aanwezig zijn op het festival zelf. Als je dit wilt doen, zouden we graag een foto van je willen zien en een kort verhaaltje over jezelf zodat wij weten met wie wij werken. Stuur dit naar onze facebook pagina of naar Sharon Hermans.


    We hopen vele van jullie te zien op het Questival!

    Groetjes,

    Het team van Marcos Fashion.







    We zoeken nog steeds modellen!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oke, vraag. Hoe zit het met een fietsenstalling? Als ik kom, kan ik met de fiets komen namelijk ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Audora schreef:
    Oke, vraag. Hoe zit het met een fietsenstalling? Als ik kom, kan ik met de fiets komen namelijk ^_^

    Die komt er in de buurt ccan het terrein, net zo als een parkeerplaats (en borden om de weg naar die parkeerplaatsen te wijzen)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kan het kloppen dat ik mijn toegangsticket nog niet heb gekregen (als "optredend artiest")


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aphelion schreef:
    Kan het kloppen dat ik mijn toegangsticket nog niet heb gekregen (als "optredend artiest")


    Ik ook niet inderdaad, krijgen we dit wel voor vrijdag? IK moet hem door mijn vader later uitprinten want thuis kan dat niet.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb hem ook nog niet. c;
    Ik heb wel mijn busticket besteld.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lizor schreef:
    (...)
    Die komt er in de buurt ccan het terrein, net zo als een parkeerplaats (en borden om de weg naar die parkeerplaatsen te wijzen)


    Top! ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.