• AFTER MOVIE!




    Questival
    Create Yourself

    Het festival voor en door jongeren!

    Zaterdag 20 Juni, 2015
    Bergharen


    Ongeveer een jaar geleden ben ik met het gestoorde idee begonnen om een festival voor Quizlet te organiseren. Ik heb hier toen een topic voor geopend in de verwachting dat iedereen me waarschijnlijk voor gek zou verklaren, maar dat gebeurde niet. Iedereen reageerde enorm enthousiast en wilde heel graag komen en meehelpen. Dat is de reden dat ik het idee door gaan zetten ben en hoewel het vorig jaar niet gelukt is wegens tijd gebrek, is het me gelukt om een klein groepje mensen bij een te krijgen - waaronder een man die de locatie beheerd waar het gegeven zal worden - en zijn we begonnen met het opzetten van dit festival. Nu - een paar maanden later - is het idee uitgebreid tot iets veel groters dan ik ooit verwacht is; de eerste versie van het Questival is geboren!

    Wij zoeken jou om jouw creativiteit te tonen!


    Questival is een eendaags festival waar jonge kunstenaars kunnen laten zien hoe zij zelf kunst creëren. Als bezoeker en deelnemer kan je op de dag zelf beleven hoe het is om kunst van andere jonge kunstenaars te zien en te horen, maar ook op de dag zelf kan er veel gecreëerd worden! Het is een festival voor en door jongeren, maar natuurlijk is iedereen welkom!

    Links
    Questival.nl.
    Facebook Pagina.
    Event Pagina.

    Qletters op het Questival!


    Hopelijk zie ik jullie op het festival, het lijkt me heel leuk om jullie allemaal te meeten! Als er nog vragen zijn kan je die gewoon hier stellen of even een mailtje sturen naar questival@outlook.com.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 10:59 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Als optredend artiest kreeg je toch geen ticket via de mail, maar moest je- je daar toch melden of zoiets?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Als optredend artiest kreeg je toch geen ticket via de mail, maar moest je- je daar toch melden of zoiets?



    Ik heb dit even gevraagd aan Lisa aangezien zij nu op pinkpop is. Het antwood kan even op zich wachten/

    Even geduld AUB


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Het bericht van Lisa:

    "Hierover komt zo snel mogelijk een Mail."


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SamWinchester schreef:
    Het bericht van Lisa:

    "Hierover komt zo snel mogelijk een Mail."


    Ter verduidelijking: Je moet daar je naam opgeven en dan krijg je een bandje. Voor literatuur en film komt sws een mail met alle info erin, achter de rest gaat ze nog even aan, maar dat komt dus ook helemaal goed.

    Ik dacht dat de volledige informatie die ze gaf wel handig was voor de artiesten, in plaats van het altijd niets zeggende wacht mail af.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Ter verduidelijking: Je moet daar je naam opgeven en dan krijg je een bandje. Voor literatuur en film komt sws een mail met alle info erin, achter de rest gaat ze nog even aan, maar dat komt dus ook helemaal goed.

    Ik dacht dat de volledige informatie die ze gaf wel handig was voor de artiesten, in plaats van het altijd niets zeggende wacht mail af.


    Ik wou het net toevoegen maar ik ben aan het bakken, bedankt Anna voor de toevoeging ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ga zo snel mogelijk de mails rondsturen voor Literatuur en Film - want daar ben ik verantwoordelijk voor - maar ik zal er ook voor zorgen dat de rest ook nog een mail stuurt!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zijn er mensen die gaan en vanuit het noorden met de trein gaan? Samenreizen is gezelliger. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Zijn er mensen die gaan en vanuit het noorden met de trein gaan? Samenreizen is gezelliger. :3


    I wish, vanaf Nederland kun je niet zuidelijker komen dan vanaf mij.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    I wish, vanaf Nederland kun je niet zuidelijker komen dan vanaf mij.:')


    wedden?!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SamWinchester schreef:
    (...)

    wedden?!


    Oh enne?!='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Mogelijk gaat mijn les zaterdag niet door, dus dan zou ik er wel de hele dag zijn. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Mogelijk gaat mijn les zaterdag niet door, dus dan zou ik er wel de hele dag zijn. c;


    Yaaay.8D JOU GA IK OOK KNUFFELEN.
    Ik moet echt een knuffellijst maken om bij te houden wie ik allemaal knuffels beloof.


    You were born original, don't die as a copy.

    Sorry, guys. Ik moet nu even op mijn kosten letten en ik heb al een drukke week, dus ik ga zaterdag helaas niet komen. Ik hoop dat het een leuk festival wordt ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Drones schreef:
    Sorry, guys. Ik moet nu even op mijn kosten letten en ik heb al een drukke week, dus ik ga zaterdag helaas niet komen. Ik hoop dat het een leuk festival wordt ^^


    Maar, maar, ik wou jou ook al knuffelen.=') *FREE HUGSSSS*


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Maar, maar, ik wou jou ook al knuffelen.=') *FREE HUGSSSS*

    Ik kom al naar Amsterdam, weet je nog? (;
    Die houd ik je nog tegoed ^^


    Deep inside, I've never felt alive