• Username
    Elros
    Clarick
    Maximoff
    901FreeAtLast
    Involved
    Gigil
    Yaritza
    Sociopaths
    Alastor
    Fortis
    Psychopaths
    Equine
    Naam
    -
    -
    -
    Noa
    -
    -
    -
    Marie
    -
    Simone
    Yu
    -
    Personage(s)
    Juha
    Meg/Storm
    Nox/Jace
    Piper/Jeremiah
    -
    -/Dean Thomas
    Nereida
    Adalae/Colton

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 16:49 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mt :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mijn topics.


    kindness is never a burden.

    Mijn topics. Ik hoop vanavond aan mijn rol te kunnen beginnen en in ieder geval gedeeltelijk in te vullen.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 16:45 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MT


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik zal volgende week tijd maken voor zowel Piper als Jeremiah, iemand die alvast enige relatie met een van hen wilt -ook al is er nog geen beschrijving van hun innerlijk- mag een gil geven :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    mt


    I just caught the wave in your eyes

    901FreeAtLast schreef:
    Ik zal volgende week tijd maken voor zowel Piper als Jeremiah, iemand die alvast enige relatie met een van hen wilt -ook al is er nog geen beschrijving van hun innerlijk- mag een gil geven :3


    Jamie staat ervoor open


    I just caught the wave in your eyes

    Ik had ook graag gehad dat Jace een crush heeft op iemand (liefst een meisje). Die wil niet zeggen dat ze daarom later een koppel moeten worden or whatsoever, enkel dat hij een crush op dit meisje heeft. Iemand?


    kindness is never a burden.

    Maximoff schreef:
    Ik had ook graag gehad dat Jace een crush heeft op iemand (liefst een meisje). Die wil niet zeggen dat ze daarom later een koppel moeten worden or whatsoever, enkel dat hij een crush op dit meisje heeft. Iemand?


    Mijn naamloze meisje? :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malachai schreef:
    (...)

    Mijn naamloze meisje? :')


    Haar faceclaim is Nina Dobrev toch? Wat voor iemand word ze? (:


    kindness is never a burden.

    Mijn twee Hufflepuf jongens staan ook open voor een relatie (Juha & Flynn)
    Ik moet het karakter van Flynn nog uitwerken, maar het is bijna het tegenovergestelde van Juha :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elros schreef:
    Mijn twee Hufflepuf jongens staan ook open voor een relatie (Juha & Flynn)
    Ik moet het karakter van Flynn nog uitwerken, maar het is bijna het tegenovergestelde van Juha :Y)


    Ik heb Ide? Ze is ook een Hufflepuff en wordt een heel erg enthousiast meisje. ^^


    kindness is never a burden.

    Maximoff schreef:
    (...)

    Haar faceclaim is Nina Dobrev toch? Wat voor iemand word ze? (:


    Jup, ze heet voor nu even Adalae :') En uhm, ze zal toch wel een beetje een bitch zijn –– laat geen emoties zien aan vreemden, behalve haar trots, omdat ze haar ambities nastreeft en niemand in haar weg wilt hebben. Als je haar eenmaal leert kennen, kan ze erg aardig zijn ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Maximoff schreef:
    Ik had ook graag gehad dat Jace een crush heeft op iemand (liefst een meisje). Die wil niet zeggen dat ze daarom later een koppel moeten worden or whatsoever, enkel dat hij een crush op dit meisje heeft. Iemand?


    ik heb Jamie, ze wordt uhm ff kijken

    - flirty
    - moedig
    - beetje grote mond
    - sociaal
    - trouw
    - makkelijk in de omgang
    - onhandig
    - roekeloos

    zoiets ongeveer dus geef maar een gil ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Malachai schreef:
    (...)

    Jup, ze heet voor nu even Adalae :') En uhm, ze zal toch wel een beetje een bitch zijn –– laat geen emoties zien aan vreemden, behalve haar trots, omdat ze haar ambities nastreeft en niemand in haar weg wilt hebben. Als je haar eenmaal leert kennen, kan ze erg aardig zijn ^^


    Ze is een Slytherin, niet? Hmm, ik weet niet of Jace een crush zou kunnen hebben op iemand die een beetje bitchy is. Hijzelf wordt namelijk een echte gentleman (; Kan ze overweg met de andere Afdelingen of niet echt?

    @Psychopaths: Jamie lijkt me wel Jace' type ^^


    kindness is never a burden.