• Guten Tag, bitchachos
    Ik ben zoooooo blij, ik ben gisteren ten huwelijk gevraagd.
    Okay, jk :W
    Maaaaaaar, ik heb sinds gisteren dus mijn eerste vriendje woeoeooeoeoeoee
    Echt, mn geluk kan niet meer stuk (:


    Me and my prince on a white horse <3

    [Ja, de foto is over dwars, omdat tinypic dacht van: hahahahahaha, ik doe lekker niet wat je wilt]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 12:25 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Blackthorn schreef:
    Ah wat leuk! Veel geluk Jacco!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Oh, wat leuk voor je, Jacco! Zo te zien heb je zeker geen verkeerde smaak. Hopelijk kunnen jullie van die ene dag samen, een maand samen maken en vervolgens een jaar en dan weer tien jaar, enzovoort. :3

    Ik ken het gevoel om helemaal in de wolken te zijn bij het begin van een relatie. Aanstaande woensdag ben ik twee jaar samen met mijn vriend. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oeeeh, knappe kerel, Jacco. -wbw- Gefeliciteerd! ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    wat leuk! Ik wens je super veel plezier met je vriendje! Heeft hij joi ten huwelijk gevraagd? Wow wat gaat de tijd snel! :) ja haha


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Meride schreef:
    wat leuk! Ik wens je super veel plezier met je vriendje! Heeft hij joi ten huwelijk gevraagd? Wow wat gaat de tijd snel! :) ja haha
    Nee, niet ten huwelijk, staat toch bij dat het een grap is..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gefeliciteerd! *O*


    Deep inside, I've never felt alive


    Ik houd het al een weekje vol hahahaa


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gefeliciteerd! c:
    Keep'n! :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orvieto schreef:
    Gefeliciteerd! c:
    Keep'n! :'D
    Dat ben ik sowieso van plan hahaha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gefeliciteerd! (banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(wbw)(wbw)*O**O*


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]