• Hey,

    Ik vroeg me af of iemand dit meisje een witte haarkleur kan geven.
    Ik denk niet dat het gemakkelijk is, dus neem je tijd maar.
    Het moet niet perfect zijn, als het er een beetje op lijkt, is het ook al goed!
    Alvast bedankt!


    Mhm?

    Wow zij heeft flink veel krullen!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    O wauw. Ik kan dit niet, maar ik ben echt benieuwd hoe ze eruit gaat zien met wit haar, haha.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Oké, haar froe is mislukt... Ik denk dat er mensen zijn die het beter kunnen (:


    We are only a moment.


    Niet erg goed gelukt, beetje slordig.


    obsessive rage

    Ik wil wel ff proberen
    *edit
    Sorry, ik merk net dat mn programma het begeven heeft.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 15:13 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    O wauw, die twee veranderde zijn mooi ;3.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Barkley schreef:
    O wauw, die twee veranderde zijn mooi ;3.


    Dankje! Maar die van mij valt wel mee, die ander is mooier :)


    obsessive rage

    Ik zou de wenkbrauwen dan ook laten veranderen, wit haar en donkere wenkbrauwen is een beetje vreemd.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik zou de wenkbrauwen dan ook laten veranderen, wit haar en donkere wenkbrauwen is een beetje vreemd.


    Nou, het kan hoor (;


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    SPECS schreef:
    Ik zou de wenkbrauwen dan ook laten veranderen, wit haar en donkere wenkbrauwen is een beetje vreemd.


    Ik heb nu ook licht haar en donkere wenkbrauwen :W


    26 - 02 - '16

    Meraxes schreef:
    (...)

    Nou, het kan hoor (;



    Nou ja het kan wel natuurlijk maar het ziet er natuurlijker uit als het lichter is.


    You were born original, don't die as a copy.

    Als ik een foto van mij doorstuur kan er iemand dan het soort paars haar op zetten? Ik wil eens weten hoe het mij zou staan?

    Alloveryou schreef:
    Als ik een foto van mij doorstuur kan er iemand dan het soort paars haar op zetten? Ik wil eens weten hoe het mij zou staan?


    Euhm, kan je dit liever niet in mijn topic vragen? (:

    Bedankt Myrra en Oleada! Ik vind ze beiden beter gelukt dan ik verwacht had ^^ En de wenkbrauwen mogen best wel zo blijven. Het is inderdaad natuurlijker als die ook lichter zijn, maar soms hebben mensen met licht hoofdhaar, donkerdere wenkbrauwen zonder iets van haarverf te gebruiken, dus het is ok (: Toch bedankt om mee te denken SPECS! (:


    Mhm?

    Ik heb ook nog even een poging voor je gedaan met ook witte wenkbrauwen erbij :)


    “Love is a contradiction.”

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Euhm, kan je dit liever niet in mijn topic vragen? (:

    Bedankt Myrra en Oleada! Ik vind ze beiden beter gelukt dan ik verwacht had ^^ En de wenkbrauwen mogen best wel zo blijven. Het is inderdaad natuurlijker als die ook lichter zijn, maar soms hebben mensen met licht hoofdhaar, donkerdere wenkbrauwen zonder iets van haarverf te gebruiken, dus het is ok (: Toch bedankt om mee te denken SPECS! (:


    Graag gedaan hoor.(: Het viel me op, maar het is natuurlijk niet altijd zo inderdaad.^^(:


    You were born original, don't die as a copy.