• Zijn er mensen die het spelen of het zouden willen proberen? Ik speel zelf op een gratis server, dus ik betaal er niet voor en kan toch nog lekker spelen :)
    (Ik moet sparen voor school, vandaar. Ik wil niet elke maand betalen voor een spel. Gratis servers hebben wat foutjes erin vaak, maar dat nemen ik en mijn centjes voor lief.)

    Ik vindt het leuk om uit te leggen, vooral omdat veel mensen al een oordeel over het spel hebben (saai spel, voor nerds, blabla) zonder dat ze weten waar het spel uberhaupt om draait :) Je kunt er zoveel verschillende dingen doen, niet alleen vechten of rondlopen! (Het heeft wel echt ontelbaar verschillende landschappen, je vermaakt je wel een paar weekjes als je alles wil zien :P)

    Ik zou kunnen uitleggen hoe het werk, maar ik denk dat ik dan nog wel even bezig ben :)

    Om te laten zien hoe het eruit ziet heb ik hier een foto van mijn character in de game, en twee andere plekken in het spel! (Sommige gebieden zijn vrolijker dan andere hahaha). Ze zijn overigens niet bewerkt, zo ziet het er echt uit als je daar rondloopt.

    (je kunt zelf het uiterlijk aanpassen, haarkleur, huidskleur, gezicht e.d.)
    (Dit is een blood elf, maar je kunt veel meer andere soorten kiezen)




    Kerninformatie is misschien wel dat je 24GB aan vrije ruimte nodig hebt .
    En dat het een online spel is. Je hebt dus internet nodig. Én dat wil ook zeggen dat jouw poppetje mijn poppetje kan tegenkomen in het spel. (Zo van; Hey Pancakes, jij ook hier? Mag ik een lift op je motor, ik heb nog geen vervoer kunnen kopen.) Je bent er niet alleen!

    Bij interesse, voor meer info of het willen uitproberen van het spel, meldt u bij Pancakes!

    Ik snap dat het misschien wel super vaag lijkt zo, maar ik zo mijn hemel niet weten hoe ik het in het kort zou moeten uitleggen. Ik ben bang dat mijn lange uitleg juist desinteresse gaat wekken. XD

    PS: Ik speel het -gratis-. En dan kun jij ook als je op een private server komt. Dat kan ik allemaal uitleggen. Weet wel de echte WoW perfect werkt, en de private server her en der foutjes heeft zitten.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 12:42 ]


    When the why is clear, the how is easy.

    Heb t zelf jaren gespeeld. Maar sinds al die uitbreidingen is het weer zo geworden: de betalende speler, die wint. (Bind to account items)
    En private servers vind ik altijd een bende dus daar speel ik sowieso nooit op ;P


    It's high noon.

    Haha, ik ben echt niet goed in het promoten van deze game. XD
    :) Ach, het lijkt me leuk als ik iemand heb straks om rond te leiden of te helpen ^^

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 12:38 ]


    When the why is clear, the how is easy.

    Ik vind het een geweldige game, al heb ik uook voor het laatst twee jaar geleden gespeeld met d panda uitbreiding. Ik vind het een beetje te duur tough.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben mede gestopt met retail omdat ik de expansions niet zo zag zitten :P (Wel aanschaft iedere keer en geprobeerd) Ik speel nu op Warmane en ik vind de bugs en glitches wel grappig eigenlijk XD Als je echt gaat voor volle pvp of pve met mythic e.d., en je richt op veel strakke resultaten.. Ja dan is het wel frustrerend. Ik heb een poosje echt actief geraid met veel focus op progress, maar inmiddels voel ik me 'gepensioneerd' en ben ik voor de lol bezig :P

    Eerlijk gezegd werd mijn enthousiasme superlaag bij MoP, en nu ik weer op die 'bende' servers speel, heb ik het weer naar m'n zin :P


    When the why is clear, the how is easy.

    Ik hou niet zo van die private servers, de echte is gewoon veel drukker dan welke private server dan ook.:'d Daarbij heb ik op de echte al mijn karakters..


    You were born original, don't die as a copy.

    Als je van drukte houdt is dat idd een pre. Ik vind het aantal op Warmane servers prima zo, zolang ik nog aan volle dungeongroups en raids kan komen ten minste. Als dat hem niet meer wordt ga ik ook weer naar Dreanor.


    When the why is clear, the how is easy.

    Ik wilde het nog kopen. Moet je het maandelijks betalen?

    Ik had een eigen private server, maar was geen fuck te doen en had maar iets van tien users, dus draai hem niet meer hehe xd
    Was wel awesome tho :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Smileypup schreef:
    Ik wilde het nog kopen. Moet je het maandelijks betalen?


    Maandelijks, 3 maanden, 6 maanden of per jaar
    Hoe langer hoe "goedkoper" in langere termijn.


    It's high noon.

    Ik ben niet zo van dat soort spellen. Een ex van me wel. Die was er zelfs langere tijd verslaafd aan. Dure verslaving als je het mij vraagt :W


    26 - 02 - '16

    Het ziet er me een leuk spel uit, maar het is wel een dure grap. Niet aan mijn portemonee besteed. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik was net even aan het kijken hoe duur het ook al weer was en het valt best mee als je voor een hele jaar pakt (alsnog veel te duur als je het mij vraagt, maar goed), maar ik vind wel dat ze het lekker nog meer uitpersen nu.=') Pets die je kunt kopen, character boost, character transfer, race change, ect ect.=')
    Edit: ik heb me verkeken ik dacht dat het 65 euro voor een jaar was, maar dat is maar voor een half jaar.=')

    [ bericht aangepast op 28 mei 2015 - 18:59 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    En private servers als molten hebben 4000 mensen online elke dag op elk moment. Ik ga voor gratis, anders voel ik me gedwongen het vaak te spelen. Weet niet welke server jij heb?