• Hee!!

    Willen jullie mij –en mijn sportclub- misschien even helpen? Wij doen mee aan een wedstrijd voor de Watersportdag. Maar om te winnen moet je de meeste likes verzamelen op je filmpje. Het gaat om dit filmpje klik.

    We staan nog best ver achter, maar we willen proberen toch nog een eindspurt in te zetten. We zouden de prijs graag winnen omdat we met de bouw van onze nieuwe club zitten en er dus geen geld over is om nieuw/extra sportmateriaal te kopen. We zouden toch graag nieuwe zwemvestjes, werptouwen en ander veiligheidsmateriaal voor op het water willen aankopen.

    Dus zouden jullie me willen helpen door de video te liken? Als je geen goesting hebt, well, that’s fine too. ^^
    Thank you for reading!

    Om nog een andere nuttige twist aan het topic te geven: zijn jullie waterratten of sporten jullie liever op het droge? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Geliked ^^


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook geliked!
    En ik sport eigenlijk liever helemaal niet, aha, mijn abo op de sportschool is totaal overbodig. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ook geliked. (: En ik ben verslaafd aan water, haha. :'D

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 16:23 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Geliked! En ik sport liever helemaal niet naast met de fiets naar school gaan, maar als ik sport, op het water. Dan is het minder erg als ik val. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Orvieto schreef:
    Ook geliked. (: En ik ben verslaafd aan water, haha. :'D

    Haha, da's waar!
    Toen ik onlangs ging trainen op het kanaal in Geel, kwamen er opeens mannen in neopreenpakken en badmuts de weg versperren op het water. Die waren aan het trainen. Ik moest meteen aan jou denken!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    En voor ik het vergeet: kei hard bedankt!. Ik vind het superlief van jullie dat jullie me (en mijn club) steunen. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Succes Erica!
    Dat filmpje geeft me zin om het ook eens te proberen. ^^


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    Succes Erica!
    Dat filmpje geeft me zin om het ook eens te proberen. ^^

    Als je naar mijn club komt, wil ik je wel eens mee op sleeptouw nemen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Haha, da's waar!
    Toen ik onlangs ging trainen op het kanaal in Geel, kwamen er opeens mannen in neopreenpakken en badmuts de weg versperren op het water. Die waren aan het trainen. Ik moest meteen aan jou denken!


    Haha, ik draag nooit zo'n pakken. ^^ Echt lief dat je meteen aan mij dacht! Ik denk altijd aan jou als ik iemand in een kajak zie. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja!! Sorry ik zit niet op Facebook maar ik ga vragen aan men moeder dat ik gewoon eff mag een filmpje liken! Ik zal zeuren! Haha


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Geliked!

    Orvieto schreef:
    (...)

    Haha, ik draag nooit zo'n pakken. ^^ Echt lief dat je meteen aan mij dacht! Ik denk altijd aan jou als ik iemand in een kajak zie. :Y)

    Oh, hoe lief!
    Ik wist nog hoe je ooit bij de kajak wedstrijden in geel ook op dezelfde plaats eerder of wat later een open water wedstrijd had. =P

    Meride schreef:
    Ja!! Sorry ik zit niet op Facebook maar ik ga vragen aan men moeder dat ik gewoon eff mag een filmpje liken! Ik zal zeuren! Haha

    Daar houd ik je aan! ;)

    Andria schreef:
    Geliked!

    Thank you!

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 22:27 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb ook geliked. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Andria schreef:
    Geliked!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb hem gelIked!
    Ik hou van water maar dan niet om er echt op te sporten. Ik vind met een motorboot varen een stuk leuker.


    "Ignite, my love. Ignite."