• Hee!!

    Willen jullie mij –en mijn sportclub- misschien even helpen? Wij doen mee aan een wedstrijd voor de Watersportdag. Maar om te winnen moet je de meeste likes verzamelen op je filmpje. Het gaat om dit filmpje klik.

    We staan nog best ver achter, maar we willen proberen toch nog een eindspurt in te zetten. We zouden de prijs graag winnen omdat we met de bouw van onze nieuwe club zitten en er dus geen geld over is om nieuw/extra sportmateriaal te kopen. We zouden toch graag nieuwe zwemvestjes, werptouwen en ander veiligheidsmateriaal voor op het water willen aankopen.

    Dus zouden jullie me willen helpen door de video te liken? Als je geen goesting hebt, well, that’s fine too. ^^
    Thank you for reading!

    Om nog een andere nuttige twist aan het topic te geven: zijn jullie waterratten of sporten jullie liever op het droge? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    JBarakat schreef:
    Ik heb hem gelIked!
    Ik hou van water maar dan niet om er echt op te sporten. Ik vind met een motorboot varen een stuk leuker.

    Gaat ook een pak sneller. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb hem ook al geliked! :]

    Zelf ben ik zo'n 10 jaar wedstrijdzwemmer geweest; 3 jaar lang open water zwemmer. Maar nu ben ik een trainer en dat vind ik bijna nog leuker


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Liked!

    Mijn like heb je. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."