• Hoi!
    Vandaag schoot mij te binnen dat ik vroeger een serie keek, ongeveer in dezelfde tijd dat ik ook Winx Club keek (ik was toen zes, sue me). Het ging over een jongen die in een tijdschrift(? in ieder geval iets dat je leest) vast kwam te zitten. Hij ontmoette in dat tijdschrift een meisje met paars/roze haar (een van de twee) en ik denk twee verschillende oogkleuren... maar dat weet ik niet zeker. Ik meen me te herrineren dat de jongen telkens probeerde het meisje mee terug naar de echte wereld te nemen, en dat ze in ieder geval één keer in gevaar was omdat het tijdschrift nat werd ofzo.
    Ik weet nog dat qua filmen het een beetje leek op Mia en Me. Niet hetzelfde geannimeerd ofzo (helemaal niet), maar als hij in het tijdschrift zat was alles geannimeerd en in het echt was het echt. In Nederland werd dit in dezelfde tijd als het eerste seizoen van Winx Club op Nickelodeon uitgezonden (dat weet ik dan nog wel... best erg).
    Volgens mij had de jongen bruin haar, in ieder geval was dat zou in het tijdschrift.
    Ik ga zelf ook nog even verder denken en ben al op google aan het zoeken (valt teleurstellend weinig te vinden, btw), maar als iemand de naam weet zeg het dan a.u.b. even want anders ga ik geöbserdeed raken tot ik die naam weet...

    Edit: Het is flatmania.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2015 - 20:11 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Oh my god, die serie zocht ik ook ooit eens maar toen ik het probeerde uit te leggen aan mn familie, begrepen ze er niets van!! :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Woh, ik zocht het op en het komt me heel vaag bekend voor. Wat vreemd. Haha. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Dat weet jij je nog goed te herinneren zeg o.o

    Is het toevallig Flatmania? (cat)

    Nestor schreef:
    Is het toevallig Flatmania? (cat)


    Jup. Thanks :P


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Krull schreef:
    Dat weet jij je nog goed te herinneren zeg o.o


    Alles met kleuren heeft een diepe indruk achtergelaten op zesjarige mij. :P
    (Denk ik, ik heb geen idee waarom ik dat allemaal nog wist)


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.