• Het virus | gebaseerd op de Vlaamse televisieserie cordon en de Amerikaanse serie containment.

    Wanneer een onbekend, dodelijk virus Lighthollow teistert, besluit de regering alle mensen die in contact zijn geweest met patiënt 0 in quarantaine te zetten en de stad af te snijden van de buitenwereld. Het quarantainegebied is een laboratorium waar onderzoeken worden gedaan naar ziekten en virussen, echter kunnen de wetenschappers en laboranten niet uitvinden wat voor virus dit is. De symptomen beginnen met een onschuldige verkoudheid. Stadia twee is koorts en hevig zweten. Stadia drie is ijlen en stadia vier is shock. Het uiteindelijke stadia, vijf, is de dood. Dit is het enige dat de wetenschappers en laboranten weten van het virus, omdat dit patiënt 0 is overkomen en er een paar mensen in afgesloten ruimte in het beginstadium zitten.
    De angst binnen het quarantainegebied, maar ook erbuiten, loopt hoog op. Dit onbekende virus begint onschuldige mensen het leven af te nemen en de tijd dringt voordat de hele stad besmet is. Zullen de wetenschappers en laboranten een tegengif kunnen vinden voor dat het te laat is? En kunnen zij de stad, misschien de wereld, redden van zijn ondergang?


    Er zullen een paar regeltjes zijn:
    • Minimaal 200 woorden per post
    • Maximaal 2 personages


    Mensen die interesse hebben? Bij minimaal vijf interesses open ik het rollentopic! (:

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 19:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik doe mee!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    ik weet niet waar dit over gaat maar boeien topics zijn leuk, Ik doe mee ;)


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Dat zijn er al twee (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    zeg, leg me even uit waar dit over gaat
    anders ben ik straks weer de domme sukkel die er niks van af weet :P


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Green245 schreef:
    zeg, leg me even uit waar dit over gaat
    anders ben ik straks weer de domme sukkel die er niks van af weet :P


    Nou, je reageert, dus ik neem aan dat je wel weet wat RPG is?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ja zo achterlijk ben ik niet -,-
    leg me even uit hoe het werkt
    wat ik moet doen enzv
    ik weet wat het is maar heb er bijna nooit aan meegedaan :p


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Green245 schreef:
    ja zo achterlijk ben ik niet -,-
    leg me even uit hoe het werkt
    wat ik moet doen enzv
    ik weet wat het is maar heb er bijna nooit aan meegedaan :p


    Natuurlijk wil ik je uitleggen hoe het werkt (cat)
    Maar hier heb je topics die het beter uit kunnen leggen dan mij.
    Basis RPG uitleg
    Hoe maak ik een realistische rol

    Neem deze topics even door en waarschijnlijk snap je het dan wel.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 20:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    dankje K. ik snap het nu wat beter :P


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Even een lijstje met wat je allemaal kunt zijn in dit RPG:

    Politieagenten - Zij moeten de orde in de stad houden. Er zijn agenten buiten, maar er zitten er ook een paar in het gebouw.
    Wetenschappers en laboranten - Zij onderzoeken het virus in de hoop er achter te kunnen komen wat het nou daadwerkelijk is. Deze mensen zitten in het gebouw.
    Stadbewoners - De stadbewoners zijn vooral mensen buiten, maar de personen die met patiënt 0 (nul) in aanraking zijn gekomen zijn gedwongen binnen in het gebouw. De stadsbewoners kunnen van kinderen tot volwassene en ouderen zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik wil nu al Politieagent zijn :P


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Geen verder interesse?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cordon schreef:
    Ik doe mee!:Y)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cordon schreef:
    Ik doe mee!:Y)


    Seasons will change, but I shall remain