• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Ga buiten aan de studie! ^^


    OTOFT: Deze muziek zou ik wel op de piano willen leren. Papa zeurt toch al een tijd dat ik piano beter moet leren. :3 Ghehe

    Welk lied?

    On topic: Godverdomme allergie, nu heb ik een snotneus --'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Musings so far: Ze spreken Anastasia irritant uit, Jamie Dornan is HOT, ik wil die lip van Dakota Johnson eraf scheuren en die seksscènes zijn ongemakkelijk terwijl ik gewoon in m'n eentje kijk. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik krijg nu ook zin om een horror verhaal te schrijven, maar het valt niet mee pff.


    26 - 02 - '16

    Wat leuk om mijn quiz in de Viral van de dag te zien. :D


    Ik wil een tuin vol egels

    Series? Ik ben zo'n grote faal in gewoon álles. Had 't kunnen weten ook. Kut alles. KUT ALLES.


    Celaena schreef:
    I absolutely can't stand it when people ignore me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fluffy kittens? Fluffy fanfic? Wat is er aan de hand hier?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Het is direct cold turkey als je een week geen internet hebt, damn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De choco chip koekjes van de bakker zijn zo duur, maar zo verrukkelijk D:


    26 - 02 - '16

    Jij mag om alle kleine dingen mad op me zijn en me rot doen voelen, maar ik mag niet mad op jou zijn omdat jij een idee van me lekt in een groepsapp met kans dat iemand anders het idee gaat uitvoeren en ik de pot op kan? Ook heel fijn dat je me dan gaat uitlachen met je kut 'XD' en 'chill down', excuses aanvaardt, hoor. Geweldige vriendin dat je bent. Fabulous. (y) Fuck you.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb mijn fotoshoot foto's in een album en ik ben er zó blij mee <3


    26 - 02 - '16

    Qingsel schreef:
    Jij mag om alle kleine dingen mad op me zijn en me rot doen voelen, maar ik mag niet mad op jou zijn omdat jij een idee van me lekt in een groepsapp met kans dat iemand anders het idee gaat uitvoeren en ik de pot op kan? Ook heel fijn dat je me dan gaat uitlachen met je kut 'XD' en 'chill down', excuses aanvaardt, hoor. Geweldige vriendin dat je bent. Fabulous. (y) Fuck you.

    Onze ruzie in een lucht je hart topic zetten en het laten klinken alsof ik het allemaal fout bedoel maakt het er allemaal niet beter op.


    Pretty is just a pretty word.

    Marijsel schreef:
    (...)
    Onze ruzie in een lucht je hart topic zetten en het laten klinken alsof ik het allemaal fout bedoel maakt het er allemaal niet beter op.


    Sure.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ugh ugh, waarom is Two and a Half Men voortdurend zo gross? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ugh ugh, waarom is Two and a Half Men voortdurend zo gross? D:


    Gross op wat voor manier? D:


    26 - 02 - '16