• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aatrox schreef:
    (...)

    Gross op wat voor manier? D:


    Op de manier dat in de aflevering die mijn ouders nu kijken net werd gezegd dat een man niet echt vrienden kan zijn met een vrouw een een homoseksuele man daarom ook niet met een hetero man, en dat vrijwel alle grapjes me op een of andere manier een ongemakkelijk gevoel geven omdat de clou veel te vaak neerkomt op "haha, hij is zo gay" of "lol, dat is zo meisjesachtig" of iets anders wat op z'n minst licht homofobisch of vrouwonvriendelijk of transfobisch is. Ik word er kriebelig van. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Op de manier dat in de aflevering die mijn ouders nu kijken net werd gezegd dat een man niet echt vrienden kan zijn met een vrouw een een homoseksuele man daarom ook niet met een hetero man, en dat vrijwel alle grapjes me op een of andere manier een ongemakkelijk gevoel geven omdat de clou veel te vaak neerkomt op "haha, hij is zo gay" of "lol, dat is zo meisjesachtig" of iets anders wat op z'n minst licht homofobisch of vrouwonvriendelijk of transfobisch is. Ik word er kriebelig van. (no_chears)


    Eww, me no gusta :/
    Ik haat dat soort dingen.


    26 - 02 - '16

    Mijn zusje heeft zulke leuke croptops gekocht en ik paste ze en ze stonden me ZO LEUK. Veel beter dan haar. Maar ik mag ze natuurlijk niet aan. Nee, hoe KOM je er op?

    Zelf komt ze om zeven uur 's ochtends mijn kamer binnen en eist een zwarte broek, want die heb ik vast nog wel. Oh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben zo trots op mezelf.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mijn rug doet pijn. ;c


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet zo goed wat ik van jou vind...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Au. Ademhalen doet zeer. Niet klagen, Kim. De pijn gaat straks wel weer weg.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Do you have a lighter?
    Am I dancing sexy yet?
    Are you watching me cause I move alone?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dilemma's, dilemma's..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Yaaaaaaaaaaaaaaaay!


    16 - 09 - '17

    Ik ben trots op mezelf dat ik heb uitgevonden dat dat plagiaat was hehe.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Frangipane schreef:
    Dilemma's, dilemma's..


    kindness is never a burden.

    Als je nou eens ophield met me een slet te noemen, that would be great. Jezus fucking Christus, seksuele frustratie of zo?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    NIEUWE SERIE GEVONDEN WAAR IK VERSLAAFD AAN BEN. FABULOUS. Whooh!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pain. Sadness. Guilt. Anxiety. Repeat.


    kindness is never a burden.