• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    "Ben je ouder dan 17?" Lol nee. Ga ik toch solliciteren naar die perfecte bloggersplek? HELL FUCKING YEAH.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kan echt uren Buzzfeed video's kijken, abort abort.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wat is er met m'n stem gebeurd?! Ik klink alsof ik honderden pakjes shag heb gerookt, terwijl ik nooit in mijn leven rookwaar heb aangeraakt. Lang leve verkoudheid...


    26 - 02 - '16

    I feel horrible because of that topic :l
    Eindelijk vind ik wie ik ben en dan word er zo over gedacht door mensen.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 7:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ergens hoop ik dat karma je heel erg teruggepakt. Houden van? Ha! Dat woord staat niet eens in je vocabulaire, you cheater. Spijt van wat je gezegd hebt? Ja, tuurlijk, en ik moet dat geloven? Je hebt zelf anders nooit de moeite ervoor gedaan. Je zegt dat je gebroken was - ja, heel erg zo te merken als je direct een ander had haha. Wat ben jij toch eigenlijk een vuile leugenaar en een cheater. In plaats van er echt moeite voor te doen, liep je weg als een coward. En dan verwijt je mij ervan, maar ik had niet meteen een ander.


    Omg, dit weekje heeft me echt opgefrist. Het was fantastisch. Mijn beste vriend is echt de beste.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 9:17 ]


    † Love? I want to sleep.

    Buuhhh in Emmen spelen met de hitte wordt vreselijk. But I need the money. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Buuhhh in Emmen spelen met de hitte wordt vreselijk. But I need the money. :')


    Ah, sterkte! Gelukkig zullen er wel veel mensen op de been zijn :Y)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 10:14 ]


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Aisslin schreef:
    (...)

    Ah, sterkte! Gelukkig zullen er wel veel mensen op de been zijn :Y)


    Thank you! En ja dat is wel zo ja. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voor iedereen hier die zich niet fijn voelt of hoe dan ook een duwtje in de rug nodig heeft:


    26 - 02 - '16


    Eet 5000 kcal per dag voor een jaar, yer done. #bikinibodyready


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Arianne schreef:


    Eet 5000 kcal per dag voor een jaar, yer done. #bikinibodyready


    Ik vind dat je dat best wel beledigend neerzet, ondanks dat ik ook vind dat het ongezond is en niet gepromoot moet worden.


    26 - 02 - '16

    Op de snikhete auto in. Meh. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Op de snikhete auto in. Meh. :c


    Succes <3


    26 - 02 - '16

    Oh mijn God, jullie maken me zo moe met al dat gezeik.


    Caution first, always.

    Ik ben het zat dat jij mij altijd een schuld gevoel geeft als ik een keer iets met vrienden ga doen. Ik heb ook andere mensen in mijn leven op jou na.


    "Ignite, my love. Ignite."