• Ik heb vandaag het goede nieuws gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn middelbare graad op de muziekschool en dat ik vanaf volgend school jaar in de hogere graad mag starten. Geweldig nieuws natuurlijk, maar er kwam nog meer. We bespreken rond deze tijd ook altijd welke stukken we zullen spelen naar volgend jaar toe en de stukken die er uit zijn gekomen zijn absoluut top.
    Voor piano solo zal ik de main theme van het spel 'The Last of Us' spelen in het begin van het schooljaar (en ook nog een klassiek stuk dat ik vreselijk vind maar dit jaar niet af gemaakt heb van Schubert). Maar het stuk voor samenspel is echt wel een pareltje, want we zullen met z'n drieën 'Bohemian Rhapsody' van Queen behandelen en dit zal ook het stuk zijn dat we op het examen van volgend jaar zullen spelen. En ik ben daar zooooo blij mij. Het lied is een ab-so-lute classic en Queen is één van mijn favoriete bands.

    Wanneer hadden jullie laatst nog zo een geluksmoment?

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 21:31 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    You told me, I'm proud of you (bloos)

    Bij mij was het gisteren, toen mijn ouders zeiden dat ik volgend jaar naar New York mag met enkele vrienden voor mijn 21ste verjaardag :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aaah! I'm very proud of you ;D


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh, dat is super, Xanthie! Congrats, babe!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd! Welk stuk van Schubert, als ik vragen mag? ^^

    Vandaag had ik even een geluksmomentje toen ik had uitgerekend dat ik waarschijnlijk rond een 9.3 heb gehaald voor mijn Frans SE, ondanks het feit dat ik de afgelopen 5/6 lessen alleen maar op de leraar heb zitten zeiken. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Thanks all
    @Wiarda: Waltz, ik vind hem echt niet leuk om te spelen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Proficiat, Xanthe! ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben verliefd op de muziek van 'The Last of us' :] Maar fijn dat je je zo gelukkig voelt!
    En gefeliciteerd ^_^


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Orvieto schreef:
    Proficiat, Xanthe! ^^


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik had gisteren even een geluksmoment ik heb voor het eerst 1 meter en zo veel gesprongen ! Ik heb dit namelijk nog is gedaan maar toen was ik er af gevallen en durfde ik niet zo goed meer en nu heb ik het terug gedaan ! ;).

    En proficiat! Met je geslaagde examen:)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Gefeliciteerd Xanthie! (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."