• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een GB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Callidora ~ Gepauzeerd
    2 ×Ashallayn ~ Overnieuw ~ Wachten op antwoord
    3 ×Mediocre ~ Wachten op antwoord × DAG 1
    4 ×The_Glue ~ Aanpassen
    5 ×Callidora
    6 ×Madrugada ~ Wachten op antwoord
    7 ×Serein
    8 ×IamSherlocked
    9 ×Jotunheim
    10 ×Koelbloedig
    11 ×Backbiter
    12 ×DualShock
    13 ×Gaterne
    14 ×silverhorse
    15 ×Sublatti
    16 ×Rewritten
    17 ×Myrra


    topic 3
    Afgerond
    Topic 1



    Topic 2


    Topic 3




    Afgerond

    166. Meraxes
    167. Athelstan
    168. Sociopaths
    169. Ouranos_
    170. Geleninja
    171. Athelstan
    172. Coronam
    173. Myrra
    174. Myrra
    175. Copterus
    176. Lannistark
    177. Lannistark
    178. Maaaartje
    179. Lannistark
    180. Sublatti
    181. Cosnett
    182. Cosnett
    183 NameOfMyself
    184. XxboobearxX
    185. Dumbledore
    186. Summer_
    187. Oakheart
    188. DreamerN
    189. Lannistark
    190. Myrra
    191. Voldemortx
    192. Nakama
    193. Mignon
    194. Madrugada
    195. Beauregard
    196. LuckyBlue
    197. Myrra
    198. Firenzee
    199. Sublatti
    200. Daffie123
    201. Koelbloedig
    202. Constantine
    203. Ceane
    204. TsunamiOceani
    205. Ruitenburg
    206. Girlicious
    207. Chicklit_
    208. Fotobewerkwedstrijd Myrra
    209. Jotunheim

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 15:51 ]


    Credendo Vides

    Jotunheim schreef:
    Nah Hoe langer ik ernaar kijk hoe mooier ik hem vind dus laat maar zo xD Ik zou er alleen nog eentje met mijn naam bij willen ^^


    Dus gewoon Natascha de Vries-van Limpt erop? (;
    Ik kan hem best nog wat voor je aanpassen, bijv. iets meer groen van loki erin of de kleur iets doffer maken.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Dus gewoon Natascha de Vries-van Limpt erop? (;
    Ik kan hem best nog wat voor je aanpassen, bijv. iets meer groen van loki erin of de kleur iets doffer maken.


    Nee alleen Natascha van Limpt, dat is mijn schrijversnaam. c;
    En als je hem toch nog iets groener of doffer zou kunnen maken, ben ik wel heel benieuwd naar het resultaat. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Koelbloedig schreef:
    (...)


    Ja hoor !!! Heel graag zelfs!!


    Moooiii xD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.






    Jotunheim schreef:
    (...)

    Nee alleen Natascha van Limpt, dat is mijn schrijversnaam. c;
    En als je hem toch nog iets groener of doffer zou kunnen maken, ben ik wel heel benieuwd naar het resultaat. (:



    Oké (: Hier is de aangepaste versie!


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:






    (...)


    Oké (: Hier is de aangepaste versie!


    Stiekem vind ik de eerste versie toch iets mooier. :")
    Dus hij is prima zo, als je daar ook mijn naam op zou kunnen zetten. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Callidora

    Het spijt me echt verschrikkelijk, maar zou je het erg vinden als ik je eerste aanvraag laat vallen? Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar het wilt gewoon maar niet. (no_chears)


    Jotunheim :

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 19:02 ]


    Credendo Vides

    Dat is niet erg hoor haha, ik had ook wel veel personen om er in te verwerken. Dus ik snap het helemaal.

    Je mag ook alleen het meisje erin doen dat vind ik ook geen probleem. Ik ben niet zo moeilijk. ;)

    Heel erg bedankt voor de moeite! je covers zijn echt super!


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Oh Nat zou je hem willen mailen? Of is hij dan net zo groot?


    Every villain is a hero in his own mind.

    @Natas
    Hij behoort groter te zijn... xD 700x1000 gebruik ik als standaard maat.
    Ik mail hem dan wel even of stuur hem via facebook, kijken hoe die daar door de bus komt.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 23:06 ]


    Credendo Vides

    Callidora schreef:
    Dat is niet erg hoor haha, ik had ook wel veel personen om er in te verwerken. Dus ik snap het helemaal.

    Je mag ook alleen het meisje erin doen dat vind ik ook geen probleem. Ik ben niet zo moeilijk. ;)

    Heel erg bedankt voor de moeite! je covers zijn echt super!


    Ik baal er wel echt enorm van... Normaal lever ik tenminste iets af... Zou je het erg vinden als ik hem nog weer even aan de kant schuif en met je andere bezig ga? Misschien lukt het anders over een tijdje wel weer.
    Ik heb echt geen idee hoe het komt, maar mijn inspiratie voor die is ver te zoeken. Misschien ook omdat ik hem niet te veel wil laten lijken of de vele Hogwarts covers die ik al gedaan heb.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    @Natas
    Hij behoort groter te zijn... xD 700x1000 gebruik ik als standaard maat.
    Ik mail hem dan wel even of stuur hem via facebook, kijken hoe die daar door de bus komt.

    Oh, als ik er op klik is hij inderdaad wel groter!
    Dat werkte niet op mobiel. Maar dan moet hij groot genoeg zijn om te drukken. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik baal er wel echt enorm van... Normaal lever ik tenminste iets af... Zou je het erg vinden als ik hem nog weer even aan de kant schuif en met je andere bezig ga? Misschien lukt het anders over een tijdje wel weer.
    Ik heb echt geen idee hoe het komt, maar mijn inspiratie voor die is ver te zoeken. Misschien ook omdat ik hem niet te veel wil laten lijken of de vele Hogwarts covers die ik al gedaan heb.


    Ja natuurlijk is dat goed! :)


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    * Titel:
    The Way To Revenge

    * Korte Samenvatting:

    Leah is uit op wraak.
    Na 10 jaar keert de nu 16-jarige Leah terug naar Beacon Hills, om af te maken waar ze mee begonnen is. Ze is vast besloten om iedere weerwolf in Beacon Hills uit de weg te ruimen, om de dood van haar moeder te wreken. Maar haar plannen worden overhoop gegooid wanneer haar neef, Dave, verdwijnt na een auto-ongeluk.

    Ondertussen lopen de gemoederen hoog op tussen twee packs die al jaren naast elkaar leven. George zal niet rusten voordat de moord op zijn vriendin, Sita, is opgelost. Voor hem is er maar één mogelijke dader: Michael, de enige andere Alpha in Beacon Hills. George is vastbesloten hem te laten boeten voor zijn daden.


    Dit is de samenvatting tot nu toe. Hij kan altijd nog wat veranderen.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:

    Ik wil in ieder geval op de cover hebben, gezien dit (in Teen Wolf) het symbool voor wraak is. Zoiets als dit zou ik wel leuk vinden, maar iets anders is wat mij betreft ook prima.

    En personages wil ik er denk ik niet op hebben, omdat mijn verhaal best veel personages telt.


    * Sfeer die het weer moet geven:

    Het onderwerp is wraak, dus bij voorkeur niet een te "lieve" cover. Het mag wat mij betreft ook wel iets mysterieus hebben.

    * Horizontaal of verticaal?

    Verticaal

    * Eventuele Exta's:

    Mocht je met het bovenstaande nog weinig kunnen, misschien kun je dan iets met de tekst:

    Ice in my veins,
    Blood in my eyes,
    Hate in my heart,
    Love in my mind.

    of

    When everything you've had is stolen from you,
    all you have left is revenge

    En ik zou mijn naam er niet op willen hebben

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 21:40 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb een comic, maar toch ben ik benieuwd wat je er mee kunt maken, dus gewoon omdat t leuk is c;

    Titel: Last Life
    Samenvatting: Het is een verhaal over een zombie apocalypse. Vier survivors waaronder, twee meisjes en twee jongens.
    Maar ik zou het liever alleen de twee characters erop willen hebben die ik op m'n eigen cover heb staan: klik

    Plaatjes: Ik heb helaas niemand, maar als je personen kunt vinden die op de characters lijken die ik heb getekend, mag je ze gebruiken ^^
    Sfeer: Creepy, Dark?
    Horizontaal of Verticaal?: Wat jij het leukst vind :Y)
    Extra: Als je geen characters kunt vinden, is het oke. Je mag ook alleen zombies gebruiken als je dat leuker vind ^^

    Ik heb wel characters kunnen vinden van een Serie. Misschien kun je hier iets mee :D

    En ik heb nog een aanvraag ;)
    Zou je 'Themawedstrijd Summer_ willen schrijven in het volgende plaatje? Ik wil graag een horizontale cover. De tekst moet schuin door het plaatje, maar het moet wel zo dat het ruimte overlaat om het plaatje goed te kunnen zien. Mag het in het wit?
    Bedankt!
    Xx Summer_

    Ps. Het is het volgende plaatje: