• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een GB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Callidora ~ Gepauzeerd
    2 ×Ashallayn ~ Overnieuw ~ Wachten op antwoord
    3 ×Mediocre ~ Wachten op antwoord × DAG 1
    4 ×The_Glue ~ Aanpassen
    5 ×Callidora
    6 ×Madrugada ~ Wachten op antwoord
    7 ×Serein
    8 ×IamSherlocked
    9 ×Jotunheim
    10 ×Koelbloedig
    11 ×Backbiter
    12 ×DualShock
    13 ×Gaterne
    14 ×silverhorse
    15 ×Sublatti
    16 ×Rewritten
    17 ×Myrra


    topic 3
    Afgerond
    Topic 1



    Topic 2


    Topic 3




    Afgerond

    166. Meraxes
    167. Athelstan
    168. Sociopaths
    169. Ouranos_
    170. Geleninja
    171. Athelstan
    172. Coronam
    173. Myrra
    174. Myrra
    175. Copterus
    176. Lannistark
    177. Lannistark
    178. Maaaartje
    179. Lannistark
    180. Sublatti
    181. Cosnett
    182. Cosnett
    183 NameOfMyself
    184. XxboobearxX
    185. Dumbledore
    186. Summer_
    187. Oakheart
    188. DreamerN
    189. Lannistark
    190. Myrra
    191. Voldemortx
    192. Nakama
    193. Mignon
    194. Madrugada
    195. Beauregard
    196. LuckyBlue
    197. Myrra
    198. Firenzee
    199. Sublatti
    200. Daffie123
    201. Koelbloedig
    202. Constantine
    203. Ceane
    204. TsunamiOceani
    205. Ruitenburg
    206. Girlicious
    207. Chicklit_
    208. Fotobewerkwedstrijd Myrra
    209. Jotunheim

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 15:51 ]


    Credendo Vides

    Hoe gaat het eigenlijk met je litteken? Al een tijdje niks van gehoord.


    obsessive rage

    Ik kan wel een foto posten van... gisteren volgens mij... Maar ik weet niet of daar iemand vrolijk van wordt..
    Morgenochtend ga ik weer naar de huisarts. Waarschijnlijk worden ze er dan wel uitgehaald.

    Hier toch de foto:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik kan wel een foto posten van... gisteren volgens mij... Maar ik weet niet of daar iemand vrolijk van wordt..
    Morgenochtend ga ik weer naar de huisarts. Waarschijnlijk worden ze er dan wel uitgehaald.

    Hier toch de foto:



    Hoe heb je dat gedaan O.o


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    DreamerN schreef:
    Ik kan wel een foto posten van... gisteren volgens mij... Maar ik weet niet of daar iemand vrolijk van wordt..
    Morgenochtend ga ik weer naar de huisarts. Waarschijnlijk worden ze er dan wel uitgehaald.

    Hier toch de foto:



    Oh gosh :0 Ziet er pijnlijk uit! Sterkte!


    obsessive rage

    Deze heeft geen haast (:

    * Titel:
    Kus des Doods / Kiss of Death [Ik zou graag een Nederlandse en Engelse cover willen (:]

    * Korte Samenvatting

    Nona. Van het ene op het andere moment is ze er. Het duurt niet lang voordat de hele school haar kent, hoewel niemand zich kan herinneren dat ze er de voorgaande jaren ook al was. Met haar spontane lach, gevatte antwoorden, onbevreesde houding en net iets te donkere ogen voelen velen zich met haar verbonden - en Severus Snape is daar geen uitzondering op.

    Velen laten duidelijk blijken dat ze Nona wel zien zitten, maar Severus doet alsof ze hem totaal koud laat. Toch volgen zijn ogen iedere beweging die ze maakt en zodoende komt hij erachter dat er iets niet pluis is. Sommige van haar minnaars ziet hij nooit meer terug en dan die ogen van haar ... die zo onnatuurlijk donker zijn dat zelfs hij er kippenvel van krijgt.

    Nona verbergt een geheim. Een gruwelijk geheim dat de hele school in gevaar brengt en waar Griffoendor noch Zwadderaar tegen opgewassen is ...


    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Het liefst zou ik deze foto van Nona willen, mocht dat niet lukken dan graag deze
    Verder graag deze foto van Snape, maar ik vind het meisje belangrijker dan hem.
    Een slang zou ik ook wel leuk vinden.

    * Sfeer die het weer moet geven
    Mysterieus. Zwadderich mag erin terugkomen. Eigenlijk gewoon een beetje de sfeer die je proeft als je de samenvatting leest.

    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal

    * Eventuele Exta's
    Graag van de Nederlandse versie er ook eentje met mijn naam (Natascha van Limpt) erbij (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hai,
    Onlangs maakte je voor mij twee covers. Ik ben hier zo tevreden over dat ik er graag nog eentje wil :$
    Het is een logo voor een school, dus er hoeft geen tekst op.
    Ik wilde graag een donkere achtergrond en een gespannen pijl en boog.

    Let op: er mogen ABSOLUUT geen mensen op staan. Het is een logo namelijk.

    Echt niet normaal-super erg bedankt,

    Xx Summer

    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    Back Into The Dark en Terug in het Duister *graag engels en nl cover*
    * Korte Samenvatting

    Een zware last word op Lucius schouders geworpen als hij moet zorgen dat de krachtige Avandra Vane haarzelf aansluit bij de Heer van het Duister.
    Lucius manieren om haar daartoe te verleiden en haar vertrouwen te winnen raken echter op en hij neemt een drastische beslissing om zijn taak te voltooien...

    Lucius raakt in een ingewikkelde affaire met de populaire Hogwarts stagiaire en de relatie draait vaak om sluwe machtspelletjes die hem steeds duurder komen te staan. Als dan de druk van de Duistere heer steeds meer toeneemt, dreigt het contact met zijn familie af te nemen en plots is Avandra onbedoeld het enige waar Lucius zijn aandacht nog bij kan houden.

    ~'Toen al zijn leugens aan het licht kwamen, besefte ik dat ik al die tijd al in het duister stond.'

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Deze Gif van Lucius / deze met de tekst er af geknipt dan Hogwarts, the dark mark, Igor Karkaroff (als dat lukt), de vuurbeker (alleen als dat mooi is aangezien eht wss erg vol zit) en Scarlett Johanson -> mag gif, maar dat hoeft niet.


    * Sfeer die het weer moet geven: Mysterieus, duister een tikkeltje romantisch
    * Horizontaal of verticaal? Horizontaal
    * Eventuele Extra's: Ik heb ook een aanvraag lopen bij Valkerys

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 15:02 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    eeehm Nathaliie, ik wil niet gemeen zijn maar ik had nog voor Natas een aanvraag gedaan....

    xxx Shar


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IamSherlocked schreef:
    eeehm Nathaliie, ik wil niet gemeen zijn maar ik had nog voor Natas een aanvraag gedaan....

    xxx Shar


    Oh sorry! Hij was alweer verdwenen naar de vorige pagina. Ik heb hem over het hoofd gezien en ik zal hem er direct tussen zetten.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oh sorry! Hij was alweer verdwenen naar de vorige pagina. Ik heb hem over het hoofd gezien en ik zal hem er direct tussen zetten.


    geen probleem en bedankt!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Koelbloedig schreef:
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    Back In The Dark en Terug in het Duister *graag engels en nl cover*
    * Korte Samenvatting
    Een zware last word op Lucius schouders geworpen als hij moet zorgen dat de krachtige Avandra Vane haarzelf aansluit bij de Heer van het Duister.
    Lucius manieren om haar daartoe te verleiden en haar vertrouwen te winnen raken echter op en hij neemt een drastische beslissing om zijn taak te voltooien...

    Lucius raakt in een ingewikkelde affaire met de populaire Hogwarts stagiaire en de relatie draait vaak om sluwe machtspelletjes die hem steeds duurder komen te staan. Als dan de druk van de Duistere heer steeds meer toeneemt, dreigt het contact met zijn familie af te nemen en plots is Avandra onbedoeld het enige waar Lucius zijn aandacht nog bij kan houden.

    ~'Toen al zijn leugens aan het licht kwamen, besefte ik dat ik al die tijd al in het duister stond.'

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Deze Gif van Lucius / deze met de tekst er af geknipt dan Hogwarts, the dark mark, Igor Karkaroff (als dat lukt), de vuurbeker (alleen als dat mooi is aangezien eht wss erg vol zit) en Scarlett Johanson -> mag gif, maar dat hoeft niet.


    * Sfeer die het weer moet geven: Mysterieus, duister een tikkeltje romantisch
    * Horizontaal of verticaal? Horizontaal
    * Eventuele Extra's: Ik heb ook een aanvraag lopen bij Valkerys



    Wil je me waarschuwen als je begint??(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.









    Jotunheim schreef:
    Ik heb nog een paar verhalen zonder cover. :'D

    * Titel:
    Into the Light
    * Korte Samenvatting
    Na zijn verraad wordt Loki op de aarde gesmeten en verliest hij zijn goddelijke macht. Hij moet zien te overleven in een wereld die hij niet begrijpt en die hem vooral vijandelijk gezind lijkt te zijn. Doch Odin krijgt berouw wanneer hij ziet hoe verloren zijn zoon is in de onbekende mensenwereld en besluit hem een laatste kans te geven. Als hij ware liefde leert kennen, kan hij terugkeren naar Asgaard.
    Echter, oprechte, onvoorwaardelijke en onzelfzuchtige liefde blijkt niet voor het grijpen te liggen voor iemand die nooit liefde gekend heeft en het slechts een uitweg voor wezens zonder ambitie vindt. Bovendien is het maar de vraag of niemand het weinige vertrouwen dat hij heeft wil misbruiken, want samenzijn met een halfgod biedt een hoop mogelijkheden die hem misschien juist wel mijlenver van het juiste pad afbrengen.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Een foto van Loki.
    Een foto van een meisje met rood haar (zonder het gezicht, dus vanaf de rug gefotografeerd o.i.d.)
    Eventueel twee handen die elkaar vasthouden, van een volwassene/man en een kind, zoals deze bijvoorbeeld.
    Verder geloof ik dat jij best wat passends kan vinden. Ze brengen dagen door in een huisje en een boerderij in het bos, dus misschien is dat wat. Maar je kunt ook wat met de titel doen.
    * Sfeer die het weer moet geven
    Een beetje dramatisch. Onderstaand lied dat op het voorblad staat, laat in elk geval zien hoe het verhaal zo'n beetje gaat eindigen.

    Can anybody tell me why
    We're lying here on the floor
    And neither of us can barely breathe at all
    The doctors saying hold on tight
    As we say our last goodbyes
    And this is,a moment that changes our whole lives

    And I still believe in the good
    And I still believe in the light
    And I wanna feel the sun
    I wanna free you tonight

    I'm staring deep into your eyes
    They're telling me the time has come
    And I know you're ready to rise and sail home
    The room is filling up with light
    As we say our last goodnight
    I thank you for every second of your life

    And I still believe in the good
    And I still believe in the light
    And I wanna feel the sun
    I wanna free you tonight

    I'm falling, watching as your hurting
    I'm down here I'm on my knees
    How can I survive
    And you turn to me and promise me you're ready
    And tell me you'll be waiting on the other side

    And I still believe in the good
    And I still believe in the light
    And I wanna feel the sun
    I wanna free you tonight
    And you showed me all the good
    And you lead me through the light
    And you gave me the sun

    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal
    * Eventuele Exta's
    Graag eentje met en eentje zonder naam (:



    Ik heb geen idee of dit is wat je ervan verwachtte, dus ik hoor graag van je.
    Het is een beetje een aparte cover geworden en ik heb geen idee meer wat voor een idee ik als eerste in mijn hoofd had... Misschien dat ik hem nog ietsjes aan ga passen... Ligt er natuurlijk ook aan hoe jij hem vind. Desnoods maak ik hem overnieuw. (;
    IT'S SO ORANGE!!!! DRAMATIC ORANGE!!! (;

    Zonder tekst:

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 0:23 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:









    (...)


    Ik heb geen idee of dit is wat je ervan verwachtte, dus ik hoor graag van je.
    Het is een beetje een aparte cover geworden en ik heb geen idee meer wat voor een idee ik als eerste in mijn hoofd had... Misschien dat ik hem nog ietsjes aan ga passen... Ligt er natuurlijk ook aan hoe jij hem vind. Desnoods maak ik hem overnieuw. (;
    IT'S SO ORANGE!!!! DRAMATIC ORANGE!!! (;

    Zonder tekst:



    Ooh wauwie. Ik had niet echt een idee wat je ervan zou maken, maar bij is heeel gaaf! Ik vind hem alleen erg oranje haha, wat de cover misschien ietsje te happy maakt. Ik weet niet of daar war aan veranderd kan worden? Voor de rest vind ik hem erg tof!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nah Hoe langer ik ernaar kijk hoe mooier ik hem vind dus laat maar zo xD Ik zou er alleen nog eentje met mijn naam bij willen ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ashallayn schreef:
    (...)


    Wil je me waarschuwen als je begint??(nerd)(nerd)(nerd)(nerd)



    Ja hoor !!! Heel graag zelfs!!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...