• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een GB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Callidora ~ Gepauzeerd
    2 ×Ashallayn ~ Overnieuw ~ Wachten op antwoord
    3 ×Mediocre ~ Wachten op antwoord × DAG 1
    4 ×The_Glue ~ Aanpassen
    5 ×Callidora
    6 ×Madrugada ~ Wachten op antwoord
    7 ×Serein
    8 ×IamSherlocked
    9 ×Jotunheim
    10 ×Koelbloedig
    11 ×Backbiter
    12 ×DualShock
    13 ×Gaterne
    14 ×silverhorse
    15 ×Sublatti
    16 ×Rewritten
    17 ×Myrra


    topic 3
    Afgerond
    Topic 1



    Topic 2


    Topic 3




    Afgerond

    166. Meraxes
    167. Athelstan
    168. Sociopaths
    169. Ouranos_
    170. Geleninja
    171. Athelstan
    172. Coronam
    173. Myrra
    174. Myrra
    175. Copterus
    176. Lannistark
    177. Lannistark
    178. Maaaartje
    179. Lannistark
    180. Sublatti
    181. Cosnett
    182. Cosnett
    183 NameOfMyself
    184. XxboobearxX
    185. Dumbledore
    186. Summer_
    187. Oakheart
    188. DreamerN
    189. Lannistark
    190. Myrra
    191. Voldemortx
    192. Nakama
    193. Mignon
    194. Madrugada
    195. Beauregard
    196. LuckyBlue
    197. Myrra
    198. Firenzee
    199. Sublatti
    200. Daffie123
    201. Koelbloedig
    202. Constantine
    203. Ceane
    204. TsunamiOceani
    205. Ruitenburg
    206. Girlicious
    207. Chicklit_
    208. Fotobewerkwedstrijd Myrra
    209. Jotunheim

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 15:51 ]


    Credendo Vides

    Summer_ -> Gaterne

    * Titel The Wolf Riders
    * Korte Samenvatting

    Twee vrienden gaan op wolven op weg om het drakenoog te stelen van de lichte kant.
    Het verhaal gaat over de slechte kant. Twee slechte mensen die op grote zwarte met lichtgevende blauwe ogen zitten gaan op pad om het licht van de lichte kant te stelen. Sorry ik weet het verhaal nog niet heel goed.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt



    Het kunnen ook mensen zijn die erop lijken. Dat lijkt me leuk.

    * Sfeer die het weer moet geven
    Duister, magisch
    * Horizontaal of verticaal?
    Maakt niet uit.
    * Eventuele Exta's
    Het liefst met zwarte wolven met blauwe ogen


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    • Titel: Elementrials
    • Korte samenvatting:

    Alisya leeft in een wereld waarin mensen ingedeeld zijn per element. Alisya zelf woont in Aquarias, waar de inwoners het element water bezitten. Op haar achttiende verjaardag ontdekt Alisya dat ze een van de vier Elementrials is, de mensen van het element die deze kracht het sterkst beheerste. Na deze bekendmaking krijgt ze de opdracht om de drie andere Elementrials, Safeara, Taelyn en Zoros te vinden. Dit loopt niet zonder gevaar, want de andere rijken willen dat hun Elementrials te machtig worden.


    • Sfeer: Magisch en een tikkeltje duister

    • horizontaal of verticaal: Verticaal

    • Eventuele Extra's:

    Ik heb de volgende faceclaims van de Elementrials die ik er op wil.

    Mariya Yaremchuk als Alisya, Zij wil ik graag in het midden.

    Nina Dobrev als Taelyn.

    Dylan O'Brien als Zoros

    Emmelie Di Forest als Safeara,

    Is het misschien ook mogelijk om duidelijk te maken wie welke element heeft op de cover?

    Alisya's element is water, Taelyn's element is aarde, Zoros's element is vuur en Safeara's element is lucht.

    En ik wil geliever mijn naam ( Lisa van Opstal) op de cover.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 20:26 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Wauw, ik heb gewoon alweer 17 aanvragen O.o Sorry dat het zo sloom gaat de laatste tijd.
    Met mijn hoofd gaat het al wel beter, de hechtingen zijn er nu al iets meer dan een week eruit, al ben ik soms nog wat duizelig, misselijk en last van hoofdpijn.
    Vanmiddag echt een geweldig telefoontje gehad; De politie heeft de dader opgepakt! Verdere informatie krijg ik waarschijnlijk nog erover.

    Ik ben trouwens van plan om mogelijk te beginnen aan de opleiding grafische vormgeving, maar moet daarvoor een portfolio inleveren.
    Nu heb ik eigenlijk een vraag aan jullie; Welke covers / dingetjes zou ik erin stoppen?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Wauw, ik heb gewoon alweer 17 aanvragen O.o Sorry dat het zo sloom gaat de laatste tijd.
    Met mijn hoofd gaat het al wel beter, de hechtingen zijn er nu al iets meer dan een week eruit, al ben ik soms nog wat duizelig, misselijk en last van hoofdpijn.
    Vanmiddag echt een geweldig telefoontje gehad; De politie heeft de dader opgepakt! Verdere informatie krijg ik waarschijnlijk nog erover.

    Ik ben trouwens van plan om mogelijk te beginnen aan de opleiding grafische vormgeving, maar moet daarvoor een portfolio inleveren.
    Nu heb ik eigenlijk een vraag aan jullie; Welke covers / dingetjes zou ik erin stoppen?


    Fijn dat het al wat beter gaat, al is die duizeligheid, misselijkheid en hoofdpijn niet fijn. Nog heel veel beterschap toegewenst! En super dat de dader opgepakt is!

    Oeh moeilijk, je hebt allemaal zo mooie covers, ik zou echt niet kunnen kiezen. Maar als je die opleiding gaat doen, heel veel succes dan!


    16 - 09 - '17



    Ik klikte random op een link, en deze is echt prachtig.
    Heel veel beterschap btw. Snel beter worden jij! ):

    Gaterne schreef:
    Hai,
    Onlangs maakte je voor mij twee covers. Ik ben hier zo tevreden over dat ik er graag nog eentje wil :$
    Het is een logo voor een school, dus er hoeft geen tekst op.
    Ik wilde graag een donkere achtergrond en een gespannen pijl en boog.
    Let op: er mogen ABSOLUUT geen mensen op staan. Het is een logo namelijk.
    Echt niet normaal-super erg bedankt,
    Xx Summer


    Ik had je hier dus ook nog een berichtje over gestuurd, maar uiteindelijk toch maar iets gemaakt aangezien het nogal een snelle opdracht voor me leek.
    Dit is wat ik nu heb:




    Voor @Koelbloedig

    Hier de banner. Het is misschien wat simpeler als de cover... Dus ik ben benieuwd hoe je deze vind. (:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 17:41 ]


    Credendo Vides

    @The_Glue Hier een aangepaste versie van Caught. Het is ongeveer dezelfde layout, ik hoop dat, dat goed was.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik had je hier dus ook nog een berichtje over gestuurd, maar uiteindelijk toch maar iets gemaakt aangezien het nogal een snelle opdracht voor me leek.
    Dit is wat ik nu heb:




    Voor @Koelbloedig

    Hier de banner. Het is misschien wat simpeler als de cover... Dus ik ben benieuwd hoe je deze vind. (:



    Ik vind hem heel mooi, maar ik heb liever een iets realistischere stijl, een beetje als een foto ofzo. Als dat moeilijk is dan is deze ook super hoor!

    Xx Gaterne

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 19:19 ]

    Gaterne schreef:
    (...)

    Ik vind hem heel mooi, maar ik heb liever een iets realistischere stijl, een beetje als een foto ofzo. Als dat moeilijk is dan is deze ook super hoor!

    Xx Gaterne


    Maar hoe bedoel je dat dan? Gewoon dus alsof het op een muur van een school hangt?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Maar hoe bedoel je dat dan? Gewoon dus alsof het op een muur van een school hangt?


    Nee, niet echt. Ik bedoel alsof het een foto is van een pijl en boog, alleen dan in een badge.

    Gaterne schreef:
    (...)

    Nee, niet echt. Ik bedoel alsof het een foto is van een pijl en boog, alleen dan in een badge.


    Daar was ik eerst ook naar op zoek, maar het is moeilijk om een realistische gespannen pijl en boog te vinden om te gebruiken dus gebruikte ik die maar.
    Maar ik zal nog door blijven zoeken.. Al heb ik geen idee of het me lukt een goede te vinden.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Wauw, ik heb gewoon alweer 17 aanvragen O.o Sorry dat het zo sloom gaat de laatste tijd.
    Met mijn hoofd gaat het al wel beter, de hechtingen zijn er nu al iets meer dan een week eruit, al ben ik soms nog wat duizelig, misselijk en last van hoofdpijn.
    Vanmiddag echt een geweldig telefoontje gehad; De politie heeft de dader opgepakt! Verdere informatie krijg ik waarschijnlijk nog erover.

    Ik ben trouwens van plan om mogelijk te beginnen aan de opleiding grafische vormgeving, maar moet daarvoor een portfolio inleveren.
    Nu heb ik eigenlijk een vraag aan jullie; Welke covers / dingetjes zou ik erin stoppen?


    Ah, fijn dat de dader is gepakt!
    En goed om te horen dat het beter met je gaat. Ik moet toegeven dat ik het nu ook eng vind om alleen 's nachts buiten te fietsen. :/

    Ik wil best eventjes door je covers snuffelen, dat is altijd leuk. :'D
    Wanneer moet je je portfolio inleveren? Want ik heb de komende dagen niet zoveel tijd. :c


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fijn, doe maar rustig aan hoor! Je hebt alle tijd! En ik zal zelf ook wel even meezoeken (K)

    Update:



    Zou je het lichaam weg kunnen shoppen? De armen zijn niet zo'n probleem.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 20:58 ]

    Gaterne schreef:
    Fijn, doe maar rustig aan hoor! Je hebt alle tijd! En ik zal zelf ook wel even meezoeken (K)

    Update:



    Zou je het lichaam weg kunnen shoppen? De armen zijn niet zo'n probleem.

    Niet dat het mij wat aangaat, maar ik wou tegen even zeggen dat ik het huidige ontwerp heel tof vind en dat het meer logo-achtig is dan een echte afbeelding van een pijl en boog. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.