• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een GB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Callidora ~ Gepauzeerd
    2 ×Ashallayn ~ Overnieuw ~ Wachten op antwoord
    3 ×Mediocre ~ Wachten op antwoord × DAG 1
    4 ×The_Glue ~ Aanpassen
    5 ×Callidora
    6 ×Madrugada ~ Wachten op antwoord
    7 ×Serein
    8 ×IamSherlocked
    9 ×Jotunheim
    10 ×Koelbloedig
    11 ×Backbiter
    12 ×DualShock
    13 ×Gaterne
    14 ×silverhorse
    15 ×Sublatti
    16 ×Rewritten
    17 ×Myrra


    topic 3
    Afgerond
    Topic 1



    Topic 2


    Topic 3




    Afgerond

    166. Meraxes
    167. Athelstan
    168. Sociopaths
    169. Ouranos_
    170. Geleninja
    171. Athelstan
    172. Coronam
    173. Myrra
    174. Myrra
    175. Copterus
    176. Lannistark
    177. Lannistark
    178. Maaaartje
    179. Lannistark
    180. Sublatti
    181. Cosnett
    182. Cosnett
    183 NameOfMyself
    184. XxboobearxX
    185. Dumbledore
    186. Summer_
    187. Oakheart
    188. DreamerN
    189. Lannistark
    190. Myrra
    191. Voldemortx
    192. Nakama
    193. Mignon
    194. Madrugada
    195. Beauregard
    196. LuckyBlue
    197. Myrra
    198. Firenzee
    199. Sublatti
    200. Daffie123
    201. Koelbloedig
    202. Constantine
    203. Ceane
    204. TsunamiOceani
    205. Ruitenburg
    206. Girlicious
    207. Chicklit_
    208. Fotobewerkwedstrijd Myrra
    209. Jotunheim

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 15:51 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:









    (...)

    Het is een ander soort cover als dat ik normaal doe en dat sprak me wel aan bij deze (:
    Ben benieuwd wat je ervan vind!


    Okee WAUW! Deze is echt práchtig!! O.O =D
    Het is dat ik nog een aanvraag bij iemand anders gedaan heb, en ik vind dat ik het niet kan maken om nu ineens te zeggen van 'ja laat maar', dus ik wacht even af wat zij maakt. Maar echt, wauw, ik vind m súper mooi!! =D


    Inspiration can hit you any time

    Bedankt!

    Op dit moment heb ik alles even op pauze gezet, aangezien ik afgelopen nacht van mijn fiets getrapt ben, overvallen en meerdere malen tegen mijn hoofd geschopt. Heb een wond met drie hechtingen midden op mijn voorhoofd, van mijn haargrens tot de lijn van mijn wenkbrauwen of zo... Wat een blijvend litteken word.
    Ik heb al aangifte gedaan bij de politie en ze hebben alles wat ze van me kunnen gebruiken, dus het is nu echt afwachten of zij wat vinden en er iets mee kunnen.

    bij voorbaat dus excuses als het weer langer duurt.


    Credendo Vides

    Omg! dat meen je niet! wat een schoften (Sorry voor mijn taal gebruik) Ik hoop dat je snel beter bent en doe rustig aan!


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Pff ik schrik wel hoor! ik hoop dat ze die barbaren snel te pakken krijgen en een levens lange straf krijgen!!!!


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    DreamerN schreef:
    Bedankt!

    Op dit moment heb ik alles even op pauze gezet, aangezien ik afgelopen nacht van mijn fiets getrapt ben, overvallen en meerdere malen tegen mijn hoofd geschopt. Heb een wond met drie hechtingen midden op mijn voorhoofd, van mijn haargrens tot de lijn van mijn wenkbrauwen of zo... Wat een blijvend litteken word.
    Ik heb al aangifte gedaan bij de politie en ze hebben alles wat ze van me kunnen gebruiken, dus het is nu echt afwachten of zij wat vinden en er iets mee kunnen.

    bij voorbaat dus excuses als het weer langer duurt.


    Omg, wat erg! Beterschap!


    16 - 09 - '17

    DreamerN schreef:
    Bedankt!

    Op dit moment heb ik alles even op pauze gezet, aangezien ik afgelopen nacht van mijn fiets getrapt ben, overvallen en meerdere malen tegen mijn hoofd geschopt. Heb een wond met drie hechtingen midden op mijn voorhoofd, van mijn haargrens tot de lijn van mijn wenkbrauwen of zo... Wat een blijvend litteken word.
    Ik heb al aangifte gedaan bij de politie en ze hebben alles wat ze van me kunnen gebruiken, dus het is nu echt afwachten of zij wat vinden en er iets mee kunnen.

    bij voorbaat dus excuses als het weer langer duurt.


    Nouja! Jammer dat je niet gewoon "overval Nathalie" kan in typen en dan POEF ben je bij die apen! En dan HIJAAAA of zoiets...
    Echt erg! Schrik er echt van!


    obsessive rage

    DreamerN schreef:
    Bedankt!

    Op dit moment heb ik alles even op pauze gezet, aangezien ik afgelopen nacht van mijn fiets getrapt ben, overvallen en meerdere malen tegen mijn hoofd geschopt. Heb een wond met drie hechtingen midden op mijn voorhoofd, van mijn haargrens tot de lijn van mijn wenkbrauwen of zo... Wat een blijvend litteken word.
    Ik heb al aangifte gedaan bij de politie en ze hebben alles wat ze van me kunnen gebruiken, dus het is nu echt afwachten of zij wat vinden en er iets mee kunnen.

    bij voorbaat dus excuses als het weer langer duurt.

    Beterschap! En hey, als het langer duurt, dan is dat toch logisch. Jij hebt wel even wat anders aan je hoofd. Sterkte!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Iedereen hartstikke bedankt voor de lieve beterschap berichtjes! (H) _O_
    Aan het trekkende gevoel bij mijn hechtingen voel ik al wel dat het aan het genezen is, maar volgens de artsen hou ik er dus een soort HP litteken aan over.
    Toen ik vanochtend opstond merkte ik ook dat mijn linkeroog helemaal opgezwollen is, al kan ik gelukkig nog wel zien.
    Als het goed is hoor ik volgende week meer van de politie.

    Mijn Ipod is al wel terug, die hebben mijn vader en ik ter plekke op de plek waar het gebeurde teruggevonden. De dader heeft hem dus niet meegenomen maar ik mis nog wel steeds mijn gehele portemonnee. Moet ook mijn aangifte doorgeven aan de bank dan gaan zij kijken of ik het geld terug krijg dat eraf is gehaald. (€250,-)

    @Constantine , Bij wie heb je de cover nog meer aangevraagd?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 18:13 ]


    Credendo Vides

    Ik heb dezelfde aanvraag bij Valkyries gezien

    (Muhaha, heb eerder geantwoord!)


    obsessive rage

    Oeh, die van Justine zijn idd ook altijd geweldig!


    Credendo Vides



    Ceane schreef:
    * Titel
    De Vlucht van de Vuurvogel
    * Korte Samenvatting
    - Het verhaal speelt zich af in een soort middeleeuws Rusland. -
    Natalya Bardova wordt door haar moeder in allerijl naar het keizerlijke hof geroepen, waar haar zus op het punt staat zich te verloven met de tsar. Daar krijgt Natalya een geheim te horen dat heel haar leven op zijn kop zet. Wanneer de tsar de werkelijke reden van haar plotse aankomst in zijn paleis achterhaald, moet Natalya, om haar eer en die van haar familie te redden, op pad om de mysterieuze vuurvogel te vinden, met als enige aanwijzing een mysterieuze ring.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt

    -> Zo'n achtig plaatje van Olga Kurlyenko uit de film Centurion. Ik zou ook graag een plaatje van een vuurvogel erin hebben en voor de rest mag je zelf kiezen wat er bij de cover past :')
    (Het plaatje hoeft geen gif te zijn en ik zou het erg gaaf vinden als Natalya's haar donkerrood is :3)

    * Sfeer die het weer moet geven
    Koud. Mysterieus.
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal
    * Eventuele Exta's
    De titel graag in een ouderwets, krullerig lettertype.


    Even wat gedaan, probeer dingen te zoeken die afleiden van het gejeuk van mijn hechtingen xD
    De titel is misschien niet echt krullerig geworden zoals je wilde, maar ik hoor graag wat je ervan vind.


    Credendo Vides

    Zo he wat heftig! Ik hoop dat je snel weer hersteld meid! Wat een klote situatie.
    Ps: Doe inderdaad maar lekker rustig aan, want iedereen heeft begrip voor je xx


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    DreamerN schreef:



    (...)

    Even wat gedaan, probeer dingen te zoeken die afleiden van het gejeuk van mijn hechtingen xD
    De titel is misschien niet echt krullerig geworden zoals je wilde, maar ik hoor graag wat je ervan vind.


    Het lettertype is echt perfect! Ik vind de cover - zoals al je werk eigenlijk - echt supermooi. In elk geval heel erg veel beterschap ^^


    “Sleep is cousin to death. And both are mine.”

    Nou je hebt je talent in ieder geval niet verloren. (flower)

    Dit is echt weer een pareltje.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sorry voor het late reageren, maar heel veel beterschap! x


    You save everyone, but who saves you?