• Nou. Zondag was een vriendin van me jarig. Ik kaartje kopen en cadeautje enzo. En, B & K [/Tweeling] en een andere goede vriendin van haar I. hebben samen een cadeau voor haar gekocht. Zij wilde dus met hun naar de bios. Omdat ze haar een cadeau had gegeven. Ik óók, naastdeweg. En toen vroeg B. waarom ík niet mee ging en zij, haar zusje en I. wél.Ik wist dat niet, dus zei ook dat ik het niet wist. Máár, I. is ook een goede vriendin van mij en die zei waarom ik niet was uitgenodigt. Omdat ze dacht dat ik die film niet leuk zou vinden, omdat ik niet echt van films hou. Maar, Radeloos die film dus, lijkt me wél leuk.
    en nu voel ik me genaaid door dat meisje. En ze schrijft nog wel op mijn schoenen [/ja, ze hebben met zen allen op mijn Allie's lopen kladden] dat 'wjnmk' enzo.
    En dat begrijp ik niet echt :S:S
    En, dit wilde ik even kwijt x'D

    Ik hoop dat dit het goede Subforum is..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik snap het niet echt, dus zij hebben denken dat je niet meewilde naar die film?
    x


    ok

    Jha, ze dacht dat ik hem niet leuk vond ofzo. Ze vráágt het niet eens.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    juah ik begrijp je wel..
    en nja is best naaiend.. t klink meer alsof ze je er gwoon niet bij wou hebbe


    A Noble was Born in Chaos

    Zeg dan dat je het niet fijn vind dat ze je niet heeft meegevraagd. Als ze dàn zegt van "Ik dacht dat je naar de film gaan niet leuk vond..." kan je zeggen van "Je kon het opsenminst gevraagd hebben."

    Zoiets zou ik doen ofzo... :']


    Tanya is de beste.

    Omg, dat vraag je togh eerst aan die gene -.-
    Tjeesz wat een slim kind zeg... [/sarcasme]


    Tears are crashing out of my eyes

    Ghehe. Dankje, Immie x'D
    Ik ga gewoon tegen Iris zeggen dat ik die film ga branden. Waar dat meisje bij is [/zint op wraak]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja 't suckt dat ze 't niet eens vraagt, maar kijk ik weet van een vriendin van mij dat ze ook echt niet van naar de bios gaan houdt. We vragen haar altijd wel mee, maar het is toch altijd nee. Dus ja ik snap jouw vriendin dan wel dat ze uiteindelijk zoiets heeft van ja ze zegt meestal nee dus laat dan maar.
    Ik snap jou wel, maar haar ook. Dus ja het enige wat ik kan zeggen is balen maarja. Praat er met haar over dat je dat gehoord hebt en naja dat je dat beetje kuttig vond ofzo


    Why don't you break my heart

    @ DutchAngel;
    Ze heeft het me nooit gevraagd. We gingen nooit naar de bios. En volgende week ofzo houden we filmavond. En ik wilde wél meedoen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hmm oké dan heb ik 't even verkeerd begrepen. Tsja dan zou ik het gewoon zeggen dat 't een naaistreek van d'r was dat ze jou zo buiten sloot


    Why don't you break my heart

    ik had ook zoiets >.<
    een vriendin van me gaf een poolparty tijdens de vakantie enzo
    enja niemand had me iets gezegd enzo ookal vroeg ik aan mn vrienden enzo van wat heb je allemaal al gdn ma later heb ik daar foto's van gzn want anders wist ik het nog steeds niet dat ze dat hadden gedaan, maar toen ik dat aan een andere vriendin vroeg zei zij tegen mij dat die ene vriendin het aan mij had gevraagd maar dat ik toen niet thuis ging zijn >.<
    Ze heeft het nooit gevraagd en ik was toen wel thuis >.< Bitch, maar ik kan ze nu echt niet meer af.

    Ghehe. Dankje, Immie x'D
    Ik ga gewoon tegen Iris zeggen dat ik die film ga branden. Waar dat meisje bij is [/zint op wraak]

    Is mijn wijze raad dan zo grappig? :'D
    Neenee, graag gedaan :']

    x


    Tanya is de beste.

    ik had ook zoiets >.<
    een vriendin van me gaf een poolparty tijdens de vakantie enzo
    enja niemand had me iets gezegd enzo ookal vroeg ik aan mn vrienden enzo van wat heb je allemaal al gdn ma later heb ik daar foto's van gzn want anders wist ik het nog steeds niet dat ze dat hadden gedaan, maar toen ik dat aan een andere vriendin vroeg zei zij tegen mij dat die ene vriendin het aan mij had gevraagd maar dat ik toen niet thuis ging zijn >.<
    Ze heeft het nooit gevraagd en ik was toen wel thuis >.< Bitch, maar ik kan ze nu echt niet meer af.

    Lekker =,=
    Echt nááiend
    Ik wist het wel enzo, en ik voel me ook zwaar genaait.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Is mijn wijze raad dan zo grappig? :'D
    Neenee, graag gedaan :']

    x

    Heel grappig_O_
    Maar, ik ga het sowieso zeggen tegen haar :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wth o.o ze kan het op zn minst vragen ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Lekker =,=
    Echt nááiend
    Ik wist het wel enzo, en ik voel me ook zwaar genaait.
    Ik heb zoo zin in wraak man x'D


    Haha xD
    Ik heb er geen wraak fzo op genomen maar nu praat ik er niet meer tegen ^^ Maar het is gwn niet de 1ste keer dat ze zoiets doet >.<
    Like zij moest vroeger mn beste vriendin voorstellen >.<