• Er is een klein gehucht aan de kust van Dorset, West Bay. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, een paar hotelletjes voor zomer toeristen, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de dichtstbijzijnde stad: Dorchester, wat ongeveer anderhalf uur fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobbies, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime baantjes.


    • Rollen •
    • Familie Grady
    Vader • • •
    Moeder • Adrianna Louise • 39 • MeganKM
    Kinderen •
    Daniel 'Dan' Cole • 17 • Phxntasia
    Lilith Gaea • 17 • Khronos
    Jordan Alessandra • 17 • Ginoble

    • Familie Miller
    Vader • David Thomas Miller • 47 • Bomer
    Moeder • • •
    Kinderen •
    Benjamin 'Benji' Ismael Miller • 23 • MikeyGClifford
    Esra Karen Miller • 18 • 901FreeAtLast
    • •

    • Familie Rowe
    Vader • • •
    Moeder • Yon-Ki 'Yuki' Foley Rowe • 39 • MikeyGClifford
    Kinderen •
    Lynn Felicia Rowe • 18 • Mirin
    Connor Atwell Rowe • 19 • Dandocal
    • • Constellation

    • Familie Rogers
    Vader • Tyler Jay • 40 • Ginoble
    Moeder • Serena Amber • 41 • Bomer
    Kinderen •
    Genevieve 'Evie' Heaven • 18 • Gunnulfsen
    Dylan Jason • 19 • Hecuba
    • •

    • Familie Murphy
    Vader • Raymond Murphy • 48 • Khronos
    Kinderen •
    Scott Joshua Murphy • 17 • Larkin
    Jessa 'Jess' Grace Murphy • 17 • Hecuba
    Adaline Mae Murphy • 20 • Sociopaths

    • Overige Buurtbewoners
    Jacelyn Iva Williams • 22 • Balloo



    • Lijstje •
    Naam •
    Leeftijd •(Hou rekening met elkaar, want kinderen onder de 15/16 zijn ook niet leuk om te spelen, niet voor jezelf en niet voor anderen. Ouders moeten minimaal 20 jaar ouder zijn dan hun kinderen)
    Uiterlijk •(Met foto)
    Karakter •
    Geheim •
    Geschiedenis •(Baan, status in relatie, jongere leven etc)
    Extra •


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen MikeyGClifford maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Gebaseerd op: Behind Closed Doors

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 20:27 ]


    Bowties were never Cooler




    Naam •
          Raymond Murphy
    Leeftijd •
          Achtenviertig jaar oud.
    Uiterlijk •
    (FC; Jeremy Renner.)
    Karakter •
    Geheim •
          Raymond is in een heel ouderwets en religieus gezin opgegroeid, vandaar dat Raymond met een vrouw getrouwd is. Ondanks dit feit weet Raymond al vrij lang dat hij op mannen valt. Echter door de reactie van zijn vader, zo'n dertig jaar geleden heeft Raymond het altijd verborgen gehouden, zijn inmiddels overleden vrouw kreeg het pas te horen nadat ze kinderen hadden gehad.
    Zijn vrouw waste geld wit, waar zij haar volledige inkomen vandaan haalde en het hele huishouden draaiende mee houden. Raymond heeft dit na haar dood overgenomen, zodat hij zijn kinderen niks hoefde te weigeren.
    Geschiedenis •
    Extra •
          Zijn Vrouw is overleden 10 jaar geleden en hij heeft inmiddels lichte gevoelens voor een buurman. Ook is Raymond Rooms-Katholiek opgevoed, maar is zelf niet religieus.





    @Phxntasia @Ginoble, emh, wie worden dan de tweeling? Want al lijkt me een drieling leuk, ik denk niet dat het mag, haha. Dus nja... I don't know, ik wil niet kiezen xp

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 13:29 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Murphy!!!!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Murphy hehe c:

    ik schrijf morgen c:


    Spinning around, I'm weightless.

    @Khronos Haha, ik wou ook een drieling voorstellen :'D Maar ik weet inderdaad niet zeker of dat mag.


    El Diablo.

    Ginoble schreef:
    @Khronos Haha, ik wou ook een drieling voorstellen :'D Maar ik weet inderdaad niet zeker of dat mag.


    Ik zou ook voor het idee van een drieling zijn!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Als iedereen het goed vind mogen drielingen en families t/m 5 kinderen, maar graag wel wat verschijdenheid


    Bowties were never Cooler

    Treat me like concrete under your feet.
    I'll be your 'canvas incomplete.'

    Naam • Genevieve 'Evie' Heaven Achternaam
    Leeftijd • 18, haar verjaardag is op 8 augustus.
    Uiterlijk • [Gigi Hadid]
    Evie heeft lichte ogen, die bijna uit haar gezicht 'springen' omdat ze zo opvallend zijn. Haar lange, blonde haar hangt altijd golvend over haar schouders, en ze hoeft er eigenlijk niks aan te doen - het ziet er puur natuur al prachtig levendig uit.
    Ze is van zichzelf redelijk bleekjes, maar heeft na drie minuten buiten al een gezonde kleur. Ze is redelijk lang - 1.78 - en heeft een mooi figuur met curves.
    Ze heeft volle, roze lippen, een trekje dat ze van haar vader heeft overgenomen, en perfect witte, rechte tanden. Haar wangen worden altijd gesierd door lichte blosjes, en als ze een keer wakker wordt zonder haar karaktertrek dan zal ze een lading blush opsmeren.
    Ook heeft ze bijna altijd eyeliner op - vaak in een mooie wing, om haar ogen nog sprekender te maken, gecombineerd met een laagje mascara voor krullende wimpers. Haar ogen worden afgemaakt door mooie, volle wenkbrauwen, die ze elke ochtend even borstelt.
    Al van kind af aan heeft Genevieve een obsessie met tatoeages, wat er voor heeft gezorgd dat ze jarenlang heeft gespaard om op haar achttiende eindelijk haar lichaam kon laten versieren.I-II-III-IV-V. Ze hebben niet echt betekenissen, ze heeft ze simpelweg genomen omdat ze ze mooi vindt. Ze heeft ze allemaal in een korte tijd na elkaar laten zetten, sommigen zelfs op dezelfde dag. Het heeft voor haar verslavend gewerkt en ze kan niet wachten tot ze weer kan gaan.
    Daarnaast heeft ze tepelpiercings en een helix. [Wordt nog aangevuld denk ik.]
    Karakter •
    Genevieve is een leergierige jonge vrouw. Ze is intelligent en haar interesse ligt voornamelijk bij geografie en topografie, wat erin resulteert dat ze van elk land ter wereld de hoofdstad en de vlag kent. Dit soort rare weetjes zal ze nooit zomaar delen, maar het is iets dat ze in haar hoofd doet.
    Naar anderen toe houdt Evie zich vaak dommig, al haalt ze wel goede cijfers op school. Alleen haar familie weet eigenlijk dat ze niet zo dom is als ze zich voordoet.
    Ze is niet heel erg op de voorgrond, maar is ook niet bang om haar stem te laten horen. Ze heeft een duidelijke mening als het op sommige dingen neerkomt, maar zal deze voor zich houden tenzij het ten koste van haar of anderen gaat. Ze heeft het beste met anderen voor en zal voor anderen opkomen als dat nodig is, hoewel ze niet zo snel voor zichzelf opkomt en nog al eens over haar heen laat lopen. Dan ziet ze simpelweg het nut niet in van ingrijpen.
    Naast topo- en geografie heeft Genevieve een andere passie: pianospelen. Ze zingt hier zo af en toe bij, maar is te verlegen om dit aan anderen te laten horen.
    Ze is een familiegericht persoon, en is erg zorgzaam. Ze zorgt altijd eerst voor anderen, en dan pas voor zichzelf, iets dat regelmatig ten koste gaat van haar eigen welzijn.
    Geheim •
    Genevieve is een veelgebruiker. Ze rookt stiekem en koopt met het kleine beetje geld dat ze verdient (met bijlessen en babysitten) drank, sigaretten en zo af en toe wiet of andere verdovende substanties.
    Geschiedenis •
    Extra •


    [Wordt aangevuld.]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 20:23 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Hmhm, ik twijfel tussen een dochter of een vrouw :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sociopaths schreef:
    Hmhm, ik twijfel tussen een dochter of een vrouw :')


    Weet je al wel welke familie je zou willen?


    Bowties were never Cooler





    Naam •
          Lilith Gaea Achternaam.
    Leeftijd •
          Zeventien.
    Uiterlijk •
          (Faceclaim; Sky Ferreira)Haarkleur onder andere deze, deze en deze.
    Lilith is kwa uiterlijk niet heel speciaal, behalve haar haar. Het is sneeuwwit, waardoor ze ook wel eens snow wordt genoemd. Lilith verft haar haar dan ook maar al te graag, omdat ze het toch niet hoeft te bleken. Dit zorgt ervoor dat ze zo vaak mogelijk een andere haar kleur heeft en het liefst iets dat op valt. Haar haar is van gemiddelde lengte. Verder heeft ze opvallende blauwe ogen die fel afsteken tegenover haar lichte huid, die ook niet zal bruinen. Ze is vrij klein, namelijk 1,61. Je zal haar echter nooit horen klagen over haar lengte. Ze draagt namelijk met al te veel liefde hakken. De rest van haar kledingstijl is ook punk/ rock achtig. Lilith heeft een magere lichaamsbouw, met wel wat, maar geen overduidelijke vrouwelijke vormen.
    Karakter •
    Computer en fandom nerd.
    Erg gesloten.
    Spontaan.
    standvastig
    Stoïsch.
    zorgeloos en overmoedig.
    Behulpzaam.
    onzeker.
    Geheim •
          Lilith is waarschijnlijk de grootse slet die je ooit heb ontmoet en heeft een affaire met een oudere man. Dit is echter niet haar grote geheim. Haar grote geheim heeft dan ook echt helemaal niks daarmee te maken. Lilith's geheim is dat ze een gokverslaafde begint te worden. Niet alleen dat, maar aangezien ze en computer genie is, is het ook vrij makkelijk om online vals te spelen. Dit komt vooral door haar oudere vrienden, die al langer mensen geld aftroggelen.
    Geschiedenis •
    Extra •


    Wordt nog afgemaakt en aangepast, ect..

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 13:08 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sav, you read my mind. Ik had exact hetzelfde geheim in gedachten. Great minds think alike.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Sav, you read my mind. Ik had exact hetzelfde geheim in gedachten. Great minds think alike.


    oh, hahaha, wauw :'). Great minds do think alike.


    We've lived in the shadows for far too long.

    MikeyGClifford schreef:
    (...)

    Weet je al wel welke familie je zou willen?


    Ik heb echt geen idee :'))


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik wil namelijk ook wel een moeder van een van de families, dus wat je maar wil.


    Bowties were never Cooler

    MikeyGClifford schreef:
    Ik wil namelijk ook wel een moeder van een van de families, dus wat je maar wil.


    Nah, kies maar joh. Families zat ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.