• Er is een klein gehucht aan de kust van Dorset, West Bay. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, een paar hotelletjes voor zomer toeristen, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de dichtstbijzijnde stad: Dorchester, wat ongeveer anderhalf uur fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobbies, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime baantjes.


    • Rollen •
    • Familie Grady
    Vader • • •
    Moeder • Adrianna Louise • 39 • MeganKM
    Kinderen •
    Daniel 'Dan' Cole • 17 • Phxntasia
    Lilith Gaea • 17 • Khronos
    Jordan Alessandra • 17 • Ginoble

    • Familie Miller
    Vader • David Thomas Miller • 47 • Bomer
    Moeder • • •
    Kinderen •
    Benjamin 'Benji' Ismael Miller • 23 • MikeyGClifford
    Esra Karen Miller • 18 • 901FreeAtLast
    • •

    • Familie Rowe
    Vader • • •
    Moeder • Yon-Ki 'Yuki' Foley Rowe • 39 • MikeyGClifford
    Kinderen •
    Lynn Felicia Rowe • 18 • Mirin
    Connor Atwell Rowe • 19 • Dandocal
    • • Constellation

    • Familie Rogers
    Vader • Tyler Jay • 40 • Ginoble
    Moeder • Serena Amber • 41 • Bomer
    Kinderen •
    Genevieve 'Evie' Heaven • 18 • Gunnulfsen
    Dylan Jason • 19 • Hecuba
    • •

    • Familie Murphy
    Vader • Raymond Murphy • 48 • Khronos
    Kinderen •
    Scott Joshua Murphy • 17 • Larkin
    Jessa 'Jess' Grace Murphy • 17 • Hecuba
    Adaline Mae Murphy • 20 • Sociopaths

    • Overige Buurtbewoners
    Jacelyn Iva Williams • 22 • Balloo



    • Lijstje •
    Naam •
    Leeftijd •(Hou rekening met elkaar, want kinderen onder de 15/16 zijn ook niet leuk om te spelen, niet voor jezelf en niet voor anderen. Ouders moeten minimaal 20 jaar ouder zijn dan hun kinderen)
    Uiterlijk •(Met foto)
    Karakter •
    Geheim •
    Geschiedenis •(Baan, status in relatie, jongere leven etc)
    Extra •


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen MikeyGClifford maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Gebaseerd op: Behind Closed Doors

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 20:27 ]


    Bowties were never Cooler

    MikeyGClifford schreef:
    (...)

    Er is een moeder vrij voor familie 2,4,5 en een vader voor familie 1,2,3. Welke heb je het liefst? Het is misschien wel leuk om de twee niet in hetzelfde gezin te hebben.


    Dat bedoelde ik ook met verdelen. Ik wil wel een moeder in huis 5 en een vader in huis 2.


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.

    Khronos en Hecuba, nu gaat ons plannetje ook niet meer door :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bomer schreef:
    (...)

    Dat bedoelde ik ook met verdelen. Ik wil wel een moeder in huis 5 en een vader in huis 2.



    Ow wacht, sorry, vergeten, familie 5 had geen moeder meer... SORRY!!!


    Bowties were never Cooler

    MikeyGClifford schreef:
    (...)

    Ow wacht, sorry, vergeten, familie 5 had geen moeder meer... SORRY!!!


    Maakt niet uit. :] Doe dan maar 4.


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.

    oops haha.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik zou graag Nina Dobrev als mijn FC willen, maar ik weet niet of MikeyGClifford en Bomer de uiterlijkheden richting de bruinhaar en bruine ogen willen hebben?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    Ik zou graag Nina Dobrev als mijn FC willen, maar ik weet niet of MikeyGClifford en Bomer de uiterlijkheden richting de bruinhaar en bruine ogen willen hebben?


    Ik vind het goed, dan pas ik de vader daarop aan.
    Ik zou voor de moeder graag Cameron Diaz als fc willen, als de rest van familie 4 het daar mee eens is?


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.

    Bomer schreef:
    (...)

    Ik vind het goed, dan pas ik de vader daarop aan.
    Ik zou voor de moeder graag Cameron Diaz als fc willen, als de rest van familie 4 het daar mee eens is?


    Ik vind het goed (:


    El Diablo.

    901FreeAtLast schreef:
    Ik zou graag Nina Dobrev als mijn FC willen, maar ik weet niet of MikeyGClifford en Bomer de uiterlijkheden richting de bruinhaar en bruine ogen willen hebben?


    Prima


    Bowties were never Cooler

    Ginoble schreef:
    Ty is denk ik wel af! ^^


    Hij is prima


    Bowties were never Cooler

    @Mirin en Dandocal: Vinden jullie Yuki goed, of hebben jullie liever een andere moeder? Het karakter ben ik nog mee bezig.


    Bowties were never Cooler

    Kan er niet beter een praattopic komen? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Praattopic!


    Bowties were never Cooler

    E S R A       K A R E N       M I L L E R
    ''You wouldn't understand anyway, so leave it!''












    • Naam
    Esra — Turks — Reis door de duisternis
    Karen — Engels — Puur
    — —

    • Leeftijd
    Ze is over een maand of vier negentien jaar jong, dus nu heeft ze de leeftijd van achttien.


    ''She was too quiet or she was too loud.
    She took things too seriously or not serious at all.
    She was too sensitive or too cold-hearted.
    She hated with every fiber in her being or loved with every piece of her heart.
    There was no in-between for her, it was either all or nothing.
    She wanted everything but settled for nothing.''


    • Uiterlijk
    [FC: Nina Dobrev] Waaraan je Esra kunt herkennen is dat ze nogal switcht van krullen naar stijl gedurende de dagen. Het kan zijn dat ze haar lange, donkerbruine lokken op maandag in de krul heeft en op dinsdag helemaal stijl. Met sport heeft ze de lokken in een staart en verder het liefste los.
    Haar ogen hebben een bruine kleur en dragen bijna altijd pretlichtjes bij zich. De kijkers worden omringd door een rij met donkere wimpers en hier doet ze eigenlijk altijd een laagje mascara op.
    De huid van Esra heeft een licht kleurtje door de zon, want zodra het weer mooi is en de zon schijnt zit ze het allerliefste buiten. Op haar gezicht komt vaak een laagje foundation en onder haar ogen wat camouflage stift. Haar lippen hebben een zachtroze kleur en het is wel iets voor Esra om bij speciale gelegenheden daar rode lippenstift op te doen, want anders draagt ze een fel roze of enkel een balsem of gloss. Esra is ongeveer 1 meter 57 lang en draagt door dit eigenlijk wel vaak hakken.


    • Innerlijk
    Wanneer je haar net ontmoet zal ze zich hard opstellen en zich meer afzijdig houden. Dit doet ze bij iedereen en hier maakt ze geen onderscheid in. Haar woorden en antwoorden zullen kortaf zijn en ze zal haar volledige aandacht niet geven. Pas wanneer zij je enigszins vertrouwd stelt ze zich minder hard op en zal ze wel je aandacht geven. Haar vertrouwen winnen doe je meestal niet lang over. Het beste is gewoon om te zorgen dat Esra geen hekel aan je krijgt. Dus wees niet irritant, zeur niet te veel en laat haar haar eigen gang gaan.
    Boos worden gaat bij Esra niet zo snel. Eerst wordt ze geërgerd en zal ze niet meer de vriendelijkste zijn. Wanneer je door blijft gaan met stangen wordt ze echter wel boos en kun je beter weg gaan en haar met rust laten. Dit is het beste. Anders krijg je een hoop scheldwoorden naar je hoofd. Geduld heeft ze al helemaal niet. Ze kan niet tegen wachten en zal hier lichtelijk geïrriteerd van worden. Vaak wilt ze dingen erg snel doen en dit geeft haar onoverzichtelijkheid. Vaak vergeet ze namelijk wel iets. Dit maakt haar heel erg chaotisch en vaak verliest ze ook dingen. Wat ze na een paar dagen wel weer vindt. Het enigste wat ze nooit zal verliezen is een ketting die ze van haar voormalig beste vriend Tyler had gekregen.
    De jongedame houdt niet van opgeven. Ze is erg doelbereikend en wanneer dit haar niet lukt is het tijdverspilling.En de eigenschap gaat samen met ongeduldigheid. Esra wilt echt heel graag haar doelen kunnen bereiken want zij wilt niemand teleurstellen. Als ze dit doet dan voelt ze alsof ze heeft gefaald en daar heeft ze ook een angst voor. Ze wilt gewoon laten zien dat ze niet het stereotype meisje is en wilt eigenlijk laten zien dat ze een echte vechter is, hoewel dit moeilijk gaat als iemand die niet heel erg lang is.
    Vaak is Esra wel een druk en vrolijk iemand. Ze loopt over het algemeen rond met een glimlach op haar gezicht en is helemaal niet vuil van grappen uithalen. Je kunt wel goed met haar lachen en gezellige gesprekken met haar hebben. Er zijn sommigen die deze kant van haar irritant vinden, gezien de drukheid, maar anderen vinden deze kant juist het leukste aan haar.
    De jongedame laat niet zo snel haar pijn en verdriet zien en houdt deze negen van de tien keer voor zichzelf. Ze hoeft geen medelijden en wilt ook niet dat iedereen zich constant met haar bemoeit. Volgens haar is ze oud genoeg om het zelf op te lossen en dus ook oud genoeg om zelf met haar pijn en verdriet te handelen. Daar heeft zij dus geen hulp bij nodig. Mocht je hier over zeuren dat ze het je moet vertellen omdat jij je zorgen maakt; dan krijg je scheldwoorden naar je hoofd gegooid. Als laatste kan ze ook nog een heel erg sarcastisch iemand zijn. Vooral als mensen zich voor doen alsof ze dom zijn.


    • Geheim
    Esra heeft stiekem een relatie met een van haar leraren. De docent is net afgestudeerd en geeft haar gymlessen. Dit is al sinds het begin van het schooljaar en met het verbergen gaat het eigenlijk erg goed.



    ''Why would I wait for the moment I'm grown up and 'should know how to make choices.' I know what I want and if I know that; why would you or anyone here in the whole world stop me?''

    • Geschiedenis


    • Extra
    Esra heeft als hobby dat ze na school cheerlead voor het sportteam daar. Verder zit ze zelf bij het zwemteam en gaat iedere ochtend hardlopen door het bos. Dankzij haar voormalig beste vriend is ze eens bij de schietbaan gekomen in de stad en daar gingen ze altijd heen. Nu gaat ze er zelf eens per maand heen om nog te schieten.
    De dame wilt uiteindelijk Criminologie gaan studeren.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2015 - 15:11 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    TylerJoseph schreef:
    Mag ik een zoon? Maakt me niet zoveel uit welke familie.


    Anders randomisen misschien?


    Bowties were never Cooler