• Ik weet niet wanneer jullie begonnen zijn, maar ik begin morgen met biologie en het leek me wel leuk om een topic te hebben waar we elkaar kunnen aanmoedigen om verder te leren en te praten over hoe het gegaan is. Sorry als ik een dergelijk topic over het hoofd heb gezien trouwens (volgens mij was er enkel nog maar één over de Nederlandse Centrale Examens, maar dat zit toch nog anders ineen)


    In elk geval: Veel succes, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb momenteel op de uni examens, maar volgens mij loopt dat wel gelijk met het middelbaar. Succes dus iedereen! (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Had vandaag mijn eerste examen: Wiskunde mondeling. Dat ging niet zo geweldig; Morgen chemie, daar heb ik wat meer vertrouwen in.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb morgen mijn laatste schooldag en start donderdag met Frans. Meh.
    — Good luck, morgen! (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 18:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik had vandaag mijn laatste examen wiskunde. Morgen Duits en Esthetica :Y)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik zit op KUL, dus ik ben al een weekje bezig ^^ Had vandaag mijn vierde examen, nog drie te gaan ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik geloof inderdaad dat de examens op de uni als in het middelbaar min of meer gelijkvallen (of zoals Evelien zegt kan er uiteraard wel wat verschil op zitten, maar niet zo heel veel, veronderstel ik): Dus aan iedereen op de hogeschool/uni: Ook heel veel succes!
    En aan iedereen die vandaag al een examen gehad heeft: Ik hoop dat het goed gegaan is. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Barrow schreef:
    Ik zit op KUL, dus ik ben al een weekje bezig ^^ Had vandaag mijn vierde examen, nog drie te gaan ^^


    Al een weekje? Ik dacht dat gisteren overal de examens pas begonnen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Al een weekje? Ik dacht dat gisteren overal de examens pas begonnen?


    Ja, vorige week maandag had ik mijn eerste (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik had gisteren mijn eerste examen Frans die is goed verlopen:)
    En vandaag en morgen eigenlijk de hele week moet ik nog verder met taal wiskunde en nog een paar andere moeilijke woorden!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Vorige week maandag had ik mijn eerste. Ondertussen al 2 van de 8 gehad. Morgen mijn eerste van de week. Vrijdag en zaterdag nog examen en dan is deze week ook weer voorbij en ben ik over de helft. =)

    Succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb al twee van de tien examens gedaan en die gingen goed :Y)
    Nog twee weekjes te gaan en ik ben vrij ^^

    Ik ben maandag begonnen met wiskunde (deel 1) en had vandaag Latijn, beide gingen goed. Morgen godsdienst mondeling. ^^
    Succes iedereen!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vandaag Duits gehad, en overmorgen heb ik Engels. Ik moet er zowat nog aan beginnen. :/

    Veel succes, allemaal. :)


    Ik wil een tuin vol egels

    Mulford schreef:
    Had vandaag mijn eerste examen: Wiskunde mondeling. Dat ging niet zo geweldig; Morgen chemie, daar heb ik wat meer vertrouwen in.


    Misschien een stomme vraag, maar; hoe kun je een mondeling voor wiskunde hebben? (:
    Gaat dit topic trouwens over eindexamens, of over 'gewone' examens? Gewoon uit nieuwsgierigheid, haha.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabsel schreef:
    (...)

    Misschien een stomme vraag, maar; hoe kun je een mondeling voor wiskunde hebben? (:
    Gaat dit topic trouwens over eindexamens, of over 'gewone' examens? Gewoon uit nieuwsgierigheid, haha.


    Meestal moet je dan je bewerkingen kunnen uitleggen en zeggen waarom je voor een bepaalde methode van uitwerken kiest. Al heb ik enkel mondeling Fysica om mee te vergelijken, en dat is een stuk meer voor de hand liggend als mondeling dan wiskunde :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."