• Ik weet niet wanneer jullie begonnen zijn, maar ik begin morgen met biologie en het leek me wel leuk om een topic te hebben waar we elkaar kunnen aanmoedigen om verder te leren en te praten over hoe het gegaan is. Sorry als ik een dergelijk topic over het hoofd heb gezien trouwens (volgens mij was er enkel nog maar één over de Nederlandse Centrale Examens, maar dat zit toch nog anders ineen)


    In elk geval: Veel succes, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    324B21 schreef:
    (...)
    Da's dan in de namiddag een examen en in de volgende voormiddag opnieu een examen?
    Da's lastig... Is dat omdat je meer vakken doet dan de modelstudent in je richting?
    Ik hoop dat het gelukt is...

    Dat klopt als een bus.



    Oh, en nee, het was niet gelukt naar mijn mening. Hoewel ik wel best wat heb kunnen invullen. We zullen zien. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    hahahaha fuck ik ben pg 10 en pg 11 kwijt EN LAAT DAAR JUIST NET EENS HET BELANGRIJKSTE VAN DAT HOOFSTUK IN STAAN :) :) :)

    Update: ok, paniek voor niets ; ze zaten gewooneen pg erna!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 23:04 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nog 4


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Morgen mijn laatste, maar ik heb het al aanvaard dat het een ramp wordt en dat het een tweede zit zal zijn.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 23:09 ]


    Take me to wonderland

    324B21 schreef:
    hahahaha fuck ik ben pg 10 en pg 11 kwijt EN LAAT DAAR JUIST NET EENS HET BELANGRIJKSTE VAN DAT HOOFSTUK IN STAAN :) :) :)

    Update: ok, paniek voor niets ; ze zaten gewooneen pg erna!

    Ik ken dat gevoel! =P

    Vandaag mijn laatste leerexamen. Ik moet er nog wel invliegen, helaas. =(
    Maar goed dat hetexamen om 14.50 is, heb ik nog even. ^^
    Dan is het tijd voor mijn bachelorproefverdediging in elkaar te steken. Geen goesting in. Ik wil ook op terras!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nog vier te gaan. ^^ Ik was gisteren m'n chemie kwijt, was ik even aan het doorslaan. Gelukkig woont mijn moeder maar twee straten verderop en heb ik het daar gevonden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik ken dat gevoel! =P

    Vandaag mijn laatste leerexamen. Ik moet er nog wel invliegen, helaas. =(
    Maar goed dat hetexamen om 14.50 is, heb ik nog even. ^^
    Dan is het tijd voor mijn bachelorproefverdediging in elkaar te steken. Geen goesting in. Ik wil ook op terras!

    Phoe, een examen in de namiddag... Ik krijg daar de poepers van! Dat is 's ochtends niet kunnen eten van de stress, 's middags niet eten van de stress en dan buikpijn hebben van de honger.

    Dat was ook mijn laatste. Nu zit ik in mijn zetel een halve bloemkool te eten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    324B21 schreef:
    (...)
    Phoe, een examen in de namiddag... Ik krijg daar de poepers van! Dat is 's ochtends niet kunnen eten van de stress, 's middags niet eten van de stress en dan buikpijn hebben van de honger.

    Dat was ook mijn laatste. Nu zit ik in mijn zetel een halve bloemkool te eten.

    Ja, ik vind die doorgaans ook niet leuk. Ik had maar 2 examens in de voormiddag. =(
    Yuk, bloemkool. :')

    Nu even rustig aan doen, beetje Quizletten enzo en dan morgen werken aan mijn presentatie voor mijn thesisverdediging vrijdagmiddag. =)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 17:41 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik moet voor engels maar twee woordenlijsten leren o.O
    Waarom stelt ze dan zelfs een examen op? -.-


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Faelain schreef:
    Ik moet voor engels maar twee woordenlijsten leren o.O
    Waarom stelt ze dan zelfs een examen op? -.-

    Eén woordenlijst kan tans véél woorden bevatten? ;p
    dat betekent dat je extra goed kan leren aan die twee!

    @Erica: succes!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    324B21 schreef:
    (...)
    Eén woordenlijst kan tans véél woorden bevatten? ;p
    dat betekent dat je extra goed kan leren aan die twee!

    @Erica: succes!


    Het zijn maar 7 pagina's :')
    En ik leer heel snel woordenschat. Een keer doorlezen is meestal wel voldoende, zeker voor Engels ^-^
    Maar ik doe nu al wat werk voor overmorgen, want aardrijkskunde valt elk jaar weer tegen als ik eraan begin :')

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 18:03 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik ben zo blij dat ik vandaag voor mijn mondeling examen geslaagd ben. (hoera) (Hoeveel punten ik heb, weet ik nog niet.)

    Wanneer weten jullie je resultaten? Ik volgende week donderdag. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    Ik ben zo blij dat ik vandaag voor mijn mondeling examen geslaagd ben. (hoera) (Hoeveel punten ik heb, weet ik nog niet.)

    Wanneer weten jullie je resultaten? Ik volgende week donderdag. ^^

    Volgende week donderdag om 8u 's avonds, wanneer ik op Rock Werchter zit. This is gonna be fun.


    Take me to wonderland

    Ik heb vandaag mijn laatste examen ^^
    &ik heb geen idee wanneer ik mijn punten krijg :') dat zal zo langzaamaan wel binnensijpelen vanaf volgende week vrijdag, denk ik ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barrow schreef:
    Ik heb vandaag mijn laatste examen ^^
    &ik heb geen idee wanneer ik mijn punten krijg :') dat zal zo langzaamaan wel binnensijpelen vanaf volgende week vrijdag, denk ik ^^

    Ik denk ook zoiets: volgende week donderdag of vrijdag. =)

    Ik had het niet gedacht, maar ik ben nu aan het stressen voor mijn bachelorproefverdediging. Waarschijnlijk om de naam. Allez, we gaan het nog eens herlezen. 11.20 is het zo ver.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury