• Ik weet niet wanneer jullie begonnen zijn, maar ik begin morgen met biologie en het leek me wel leuk om een topic te hebben waar we elkaar kunnen aanmoedigen om verder te leren en te praten over hoe het gegaan is. Sorry als ik een dergelijk topic over het hoofd heb gezien trouwens (volgens mij was er enkel nog maar één over de Nederlandse Centrale Examens, maar dat zit toch nog anders ineen)


    In elk geval: Veel succes, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fabsel schreef:
    (...)

    Misschien een stomme vraag, maar; hoe kun je een mondeling voor wiskunde hebben? (:
    Gaat dit topic trouwens over eindexamens, of over 'gewone' examens? Gewoon uit nieuwsgierigheid, haha.


    België heeft geen eindexamens.
    (althans niet centraal)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 11:36 ]


    i put the fun in funeral

    Ik start maandag.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben al aan mijn tweede week bezig en heb morgen "mondeling" examen van Gebarentaal waar ik ontzettend zenuwachtig voor ben!
    In ieder geval: heel erg veel succes iedereen. (:


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Fabsel schreef:
    (...)

    Misschien een stomme vraag, maar; hoe kun je een mondeling voor wiskunde hebben? (:
    Gaat dit topic trouwens over eindexamens, of over 'gewone' examens? Gewoon uit nieuwsgierigheid, haha.

    Wij moesten oefeningen (en theorievragen) voorbereiden en dan moesten we uitleggen waarom we die bewerking maakten, of waarom dat scalair product gelijk moest zijn aan 0 (om een concreet voorbeeld te geven).


    Ex astris, sciencia

    @Fabsel: Beide. Enkel de laatstejaars van het middelbaar hebben eindexamens, maar volgens mij heeft dat weinig tot geen verschil met gewone examens. Over dat mondeling weet ik niet veel, want dat heb ik volgend jaar pas.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Roskilde schreef:
    Ik ben al aan mijn tweede week bezig en heb morgen "mondeling" examen van Gebarentaal waar ik ontzettend zenuwachtig voor ben!
    In ieder geval: heel erg veel succes iedereen. (:


    Oeh, waar studeer je dat, als ik vragen mag? ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bedankt voor jullie antwoorden. :Y)
    Nog veel succes gewenst aan de mensen die examens hebben, trouwens!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Barrow schreef:
    (...)

    Oeh, waar studeer je dat, als ik vragen mag? ^^


    In Antwerpen: KUleuven campus Antwerpen. De richting Toegepaste Taalkunde. (:


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Roskilde schreef:
    (...)

    In Antwerpen: KUleuven campus Antwerpen. De richting Toegepaste Taalkunde. (:


    Omfg, dan zitten wij op dezelfde school :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barrow schreef:
    (...)

    Omfg, dan zitten wij op dezelfde school :W


    Haha, serieus? Cool, maar ook lichtjes vreemd om te weten! (:


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik had maandag wiskunde, dinsdag Latijn, vandaag Engels en morgen heb ik Frans en esthetica.
    Ging allemaal al best goed, behalve Engels, terwijl dat normaal gezien altijd beter gaat dan Latijn (zeker dan Latijn), O.o
    Studeren gaat nu wat moeizamer. Beide vakken interesseren me niet, dus valt wat moeilijker.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Roskilde schreef:
    (...)

    Haha, serieus? Cool, maar ook lichtjes vreemd om te weten! (:


    Haha, jep :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Frans was een ramp. :'D Hoe moet ik nu weten wat een brievenbus is?
    Hoe is het bij jullie gegaan vandaag?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Frans was een ramp. :'D Hoe moet ik nu weten wat een brievenbus is?
    Hoe is het bij jullie gegaan vandaag?


    Top, ik had geschiedenis. Ik ben enkel vergeten een citaat aan te duiden bij een bepaalde tekst Ik had mooi onder de vraag "zie fluo" geschreven, maar helaas ben ik mijn fluostift vergeten te gebruiken (baby)
    Op naar mondeling biologie! ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Grohl schreef:
    Frans was een ramp. :'D Hoe moet ik nu weten wat een brievenbus is?
    Hoe is het bij jullie gegaan vandaag?

    Als het een troost is. Toen ik afstudeerde van het 6e middelbaar, had ik een 47% ofzo voor Frans. En ik ben nooit moeten blijven zitten. =P
    Gekker nog, ik heb dit jaar voor het eerst in 4 jaar tijd terug Frans gehad en ik ben zelfs geslaagd. :Y)

    Mijn examen van gisteren, ik heb echt geen idee hoe het gegaan is. Maar vorig semester verbeterde ze bij een ander vak heel mild, dus hopelijk nu ook.
    Nu volop blokken voor bijzondere overeenkomstenrecht, yay, alles over huur, woninghuur en handelshuur. :S


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury