• Ik weet niet wanneer jullie begonnen zijn, maar ik begin morgen met biologie en het leek me wel leuk om een topic te hebben waar we elkaar kunnen aanmoedigen om verder te leren en te praten over hoe het gegaan is. Sorry als ik een dergelijk topic over het hoofd heb gezien trouwens (volgens mij was er enkel nog maar één over de Nederlandse Centrale Examens, maar dat zit toch nog anders ineen)


    In elk geval: Veel succes, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Meraxes schreef:
    (...)

    Top, ik had geschiedenis. Ik ben enkel vergeten een citaat aan te duiden bij een bepaalde tekst Ik had mooi onder de vraag "zie fluo" geschreven, maar helaas ben ik mijn fluostift vergeten te gebruiken (baby)
    Op naar mondeling biologie! ^-^


    Ik ben op geschiedenis eens vier op zestig punten verloren omdat ik gewoon vergeten ben uitleg op te schrijven. Er stond letterlijk vijf centimeter plek overal en ik heb er één woord opgeschreven. Op zo'n momenten durf ik mezelf al eens stom te noemen, hehe. En succes!

    Scandal schreef:
    (...)
    Als het een troost is. Toen ik afstudeerde van het 6e middelbaar, had ik een 47% ofzo voor Frans. En ik ben nooit moeten blijven zitten. =P
    Gekker nog, ik heb dit jaar voor het eerst in 4 jaar tijd terug Frans gehad en ik ben zelfs geslaagd. :Y)

    Mijn examen van gisteren, ik heb echt geen idee hoe het gegaan is. Maar vorig semester verbeterde ze bij een ander vak heel mild, dus hopelijk nu ook.
    Nu volop blokken voor bijzondere overeenkomstenrecht, yay, alles over huur, woninghuur en handelshuur. :S


    Maar als daar nog eens een wiskunde buis bij komt in een richting met te veel wiskunde naar mijn goesting, wordt het wel een probleem, denk ik. En wow, dat klinkt uitermate interessant. (krul) Veel succes!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik had bio en Frans vandaag en die combinatie is echt dodelijk om te leren, maar het ging best goed. Morgen aardrijksksunde en ongeziene tekst Latijn. Laatste keer Latijn vertalen ever. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orvieto schreef:
    Ik had bio en Frans vandaag en die combinatie is echt dodelijk om te leren, maar het ging best goed. Morgen aardrijkksunde en ongeziene tekst Latijn. Laatste keer Latijn vertalen ever. :'D


    Ga volgend jaar anders gewoon klassieke talen gaan studeren. (krul) Nee, succes met dat Latijn. Ik was er echt vreselijk in. Logisch, want ik had altijd de neiging om, als een woord niet in mijn zin paste, mijn zin aan het woord aan te passen in plaats van omgekeerd (zo heb ik eens een hele tekst schaap als veld vertaald en daaraan mijn zinnen aangepast. Je ziet het wel al gebeuren.). :'D En aardrijkskunde heb ik nooit echt serieus genomen, jammer genoeg. Daar moet ik ook nog eens verandering in brengen. In elk geval succes!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Ga volgend jaar anders gewoon klassieke talen gaan studeren. (krul) Nee, succes met dat Latijn. Ik was er echt vreselijk in. Logisch, want ik had altijd de neiging om, als een woord niet in mijn zin paste, mijn zin aan het woord aan te passen in plaats van omgekeerd (zo heb ik eens een hele tekst schaap als veld vertaald en daaraan mijn zinnen aangepast. Je ziet het wel al gebeuren.). :'D En aardrijkskunde heb ik nooit echt serieus genomen, jammer genoeg. Daar moet ik ook nog eens verandering in brengen. In elk geval succes!


    Nee, ik heb het wel gehad met dat Latijn. :') Ik heb het heel graag gedaan, maar een komt een punt dat je het gewoon beu bent. Al ga ik de lessen en de leerkracht wel verschrikkelijk missen. :c En moest ik klassieke talen willen gaan doen, had ik beter m'n Grieks ook kunnen houden. :'D
    Het is nooit te laat om je te herpakken. ^^ Jij ook veel succes! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh man, ik heb nu echt zenuwen voor mijn examen van half 2. =S


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Fuck. Ik heb het gevoel dat ik bio echt veel te ongedetaileerd ken maar moet over twee uur al vertrekken :/


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik wil iedereen hier graag ontzettend veel succes wensen (:


    26 - 02 - '16

    Weer twee examens overleefd. :Y) Maandag Frans mondeling, dat wordt een ramp. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Geschiedenis was een ramp, lol. Gelukkig dat ik gemiddeld 80% sta voor geschiedenis over heel het jaar, heb ik nog wat overschot. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yay, het examen ging goed. =D Nu erin vliegen voor het examen van morgen. Waarom zetten ze staatsrecht nu weer op een zaterdag...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het grootste buisvak zal dit jaar, door de nieuwe docent, geen buisvak meer zijn. Hopelijk zal ik er ook door zijn.
    Tussenstand:
    2 examens waar ik onmogelijk gebuisd kan zijn (eentje waar ik zeker ben door het labo en eentje omdat ik zo goed ben ;p Fysica en analyse)
    1 examen waarvan ik zeker ben dat ik erdoor ben (netwerken & programmeren)
    2 examens waarvan ik denk dat ik erdoor ben ( mechanica & elektriciteit)
    1tje waar ik echt voor twijfel (chemie, wat gedeeltelijk labo is waar mijn punten niet denderend zijn en mijn oefeningen zijn niet allemaal gelukt, theorie wel)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Scandal schreef:
    Yay, het examen ging goed. =D Nu erin vliegen voor het examen van morgen. Waarom zetten ze staatsrecht nu weer op een zaterdag...



    Zijn er eigenlijk veel mensen met examens op zaterdag?
    Op onze campus is dat nooit....


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    324B21 schreef:
    (...)


    Zijn er eigenlijk veel mensen met examens op zaterdag?
    Op onze campus is dat nooit....

    Ik heb in de 4 jaar dat ik studeer minstens 1 à 2x per jaar een examen op zaterdag gehad.
    Ik vrees voor het examen van vandaag. De leerstof zit totaal niet diep. Maar wat wil je met maar 16u tussen 2 examens... =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb in de 4 jaar dat ik studeer minstens 1 à 2x per jaar een examen op zaterdag gehad.
    Ik vrees voor het examen van vandaag. De leerstof zit totaal niet diep. Maar wat wil je met maar 16u tussen 2 examens... =(

    Da's dan in de namiddag een examen en in de volgende voormiddag opnieu een examen?
    Da's lastig... Is dat omdat je meer vakken doet dan de modelstudent in je richting?
    Ik hoop dat het gelukt is...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vandaag Frans gehad, morgen NW ;)


    What would Emma do?