• Ik weet niet wanneer jullie begonnen zijn, maar ik begin morgen met biologie en het leek me wel leuk om een topic te hebben waar we elkaar kunnen aanmoedigen om verder te leren en te praten over hoe het gegaan is. Sorry als ik een dergelijk topic over het hoofd heb gezien trouwens (volgens mij was er enkel nog maar één over de Nederlandse Centrale Examens, maar dat zit toch nog anders ineen)


    In elk geval: Veel succes, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nog drie te gaan, waarvan twee mondeling (met 1 showcookingsession :'D)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mijn voorlaatste dag examen en mijn laatste dag schriftelijke examens van het secundair onderwijs ^-^
    Hoop ik toch


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik denk ook zoiets: volgende week donderdag of vrijdag. =)

    Ik had het niet gedacht, maar ik ben nu aan het stressen voor mijn bachelorproefverdediging. Waarschijnlijk om de naam. Allez, we gaan het nog eens herlezen. 11.20 is het zo ver.


    Toi toi toi!

    Dat examen was verrassend makkelijk :') ik hoop dat de punten navenant zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn bachelorproefverdediging ging goed! Daarop ben ik geslaagd. Nu nog wachten op de punten van de examens. =)
    Zo blij *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Scandal schreef:
    Mijn bachelorproefverdediging ging goed! Daarop ben ik geslaagd. Nu nog wachten op de punten van de examens. =)
    Zo blij *O*

    Proficiat!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Proficiat. ^^

    Ik heb nog drie examens. Voor fysica moet ik echt goed leren, zodat ik deze keer geen buis haal op mijn examen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dankjewel!

    Komaan hé mannen! Nog eventjes op de tandjes bijten en jullie zijn er ook vanaf! Dan kunnen jullie genieten van een welverdiende vakantie!
    You can do it! Succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    GEDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. Ik ga dinsdag echt beginnen bleiten, geloof ik. Misschien ga ik mijn school toch wel wat missen. Hoe dan ook, we moeten nog tot maandag wachten om te weten of we door zijn of niet. Aaaagh. Vervelend.
    Succes nog aan iedereen die nog een examen heeft! Veel succes!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het gevoel wanneer je drie kwartier aan één oefening werkt omdat het niet lukt maar je toch verderdoet omdat het op 25 punten staat, maar als je het dan uiteindelijk opgeeft omdat het echt niet lukt en je de opgave leest en ontdekt dat er in plaats van 25 een 2.5 staat.


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    Het gevoel wanneer je drie kwartier aan één oefening werkt omdat het niet lukt maar je toch verderdoet omdat het op 25 punten staat, maar als je het dan uiteindelijk opgeeft omdat het echt niet lukt en je de opgave leest en ontdekt dat er in plaats van 25 een 2.5 staat.


    Mag ik je -- alsjeblieft, een heel klein beetje uitlachen? :D
    -- Ik moet trouwens echt een stoppen met te gokken op wat ze gaan vragen. Ik dacht gisteren 'van die thema's zal ze niet teveel vragen' -- meer dan de helft van het examen. Nederlands hetzelfde -- maar dat was gewoon omdat die klojo woordenbanken vroeg. Ik ga geen tachtig woorden klakkeloos van buiten leren als er niets van uitleg bij staat om ze gewoon te kunnen opsommen in een zinnetje. I'm sorry, ik heb wel betere dingen te doen dan dat.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    AHJADZHEGFJYGFJYRFY
    EINDELIJK
    AGHYGDZYGEFDHYGFHYGF


    Dat was dan mijn laatste middelbaar examen ooit. :') En het ging kut.
    Vanaf vandaag een hele week feestjes en maandag proclamatie, yay. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Naoko schreef:
    (...)

    Mag ik je -- alsjeblieft, een heel klein beetje uitlachen? :D
    -- Ik moet trouwens echt een stoppen met te gokken op wat ze gaan vragen. Ik dacht gisteren 'van die thema's zal ze niet teveel vragen' -- meer dan de helft van het examen. Nederlands hetzelfde -- maar dat was gewoon omdat die klojo woordenbanken vroeg. Ik ga geen tachtig woorden klakkeloos van buiten leren als er niets van uitleg bij staat om ze gewoon te kunnen opsommen in een zinnetje. I'm sorry, ik heb wel betere dingen te doen dan dat.


    Nee, ik had echt zin dat blad te scheuren toen ik erachter kwam.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    (...)

    Nee, ik had echt zin dat blad te scheuren toen ik erachter kwam.:'D


    Welk vak was het?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    (...)

    Welk vak was het?


    Toegepaste Economie.
    Oftewel de Economie in het toerisme.:p


    Queer zijn is gewoon alles