• Er is een klein gehucht aan de kust van Dorset, West Bay. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, een paar hotelletjes voor zomer toeristen, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de dichtstbijzijnde stad: Dorchester, wat ongeveer anderhalf uur fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobbies, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime baantjes.

    Dit is het topic waarin je alles kan zeggen en overleggen, over de RPG en al het andere waar je het over wil hebben.

    MikeyGClifford • Miriam • Yuki / Benji
    MeganKM • • Adrianna
    Phxntasia • Jo-Anne • Dan
    Khronos • Sav • Raymond / Lilith
    Ginoble • Denize • Ty / Jordan
    Bomer • • David / Serena
    901FreeAtLast • Noa • Esra
    Mirin • Amy • Lynn
    Dandocal • Xantha • Connor
    Gunnulfsen • • Evie
    Hecuba • Britt • Jess / Dylan
    Larkin • Kyle • Scott
    Sociopaths • Marie • Adaline
    Balloo • • Jacelyn Iva Williams

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 20:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Bomer schreef:
    Is een affaire met een collega waarbij hij een kind heeft verwekt een leuk geheim voor de vader die ik maak?


    Klinkt awesome ja! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Yuki is grotendeels af, op haar leven na haar studie na, de rest van Benji komt morgen


    Bowties were never Cooler

    Verkeerde topic._. .

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 23:07 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Een zeer late MT. Mijn naam is Xantha by the way ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Iemand een idee voor een achternaam voor familie 3?


    Bowties were never Cooler

    Haal mij maar van de lijst. Ik kan er nu al geen touw aan vastknopen ben ik bang en waarschijnlijk gaat dit ook niet meer goedkomen ook. Sorry.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    TylerJoseph schreef:
    Haal mij maar van de lijst. Ik kan er nu al geen touw aan vastknopen ben ik bang en waarschijnlijk gaat dit ook niet meer goedkomen ook. Sorry.


    Jammer :( Maar je moet het niet doen als je het niet ziet zitten


    Bowties were never Cooler

    Ja sorry ik raak al heel snel de weg kwijt zodra er zoveel mensen meedoen. Ik snap er nu al niks meer van en dan weet ik dat ik het reageren ook ga laten schieten omdat het te veel word. Vandaan. Maar veel plezier iedereen met de rpg :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Het kan gebeuren en je moet niet aan iets meedoen als je, je er vanaf het begin af aan al niet zeker over bent.


    Bowties were never Cooler

    MikeyGClifford schreef:
    Iemand een idee voor een achternaam voor familie 3 1?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Rowe, McGuinness, Quigley, Vincent, Casey?


    Bowties were never Cooler

    Ik ben in Limburg en heb dit weekend pp dus als -ie geopend wordt, ben ik er tot maandag niet.


    Spinning around, I'm weightless.

    Sorry, ik was van plan vandaag mijn rol te maken, maar ik had het onverwachts heel erg druk. Morgen zal ik zeker een beginnetje maken.

    Edit: Misschien doe ik dat bij nader inzien nu wel even.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 23:35 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Topic 1


    Bowties were never Cooler

    MT
    M'n naam is Stephanie.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'