• De acteur Sir Christopher Lee is overleden. De familie van de acteur maakte zijn overlijden bekend. Lee overleed zondag in een ziekenhuis in Londen. Daar werd hij al enkele weken behandeld vanwege hartfalen en ademhalingsproblemen. De acteur vierde zijn 93e verjaardag in het ziekenhuis.

    Lee werd wereldberoemd door zijn rol van graaf Dracula in een reeks Draculafilms. Maar de acteur was ook te zien in The Wicker Man, Lord of the Rings en de James Bond-film The Man With The Golden Gun.

    De burgemeester van Londen, Boris Johnson, noemt Lee een van de grootste acteurs van Groot-Brittannië en een 'meester van het macabere'.

    Bron

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 18:17 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wilde er al een topic over maken, maar was bezig met het leren van mijn examen geschiedenis. Ik ben er echt niet goed van, wat een verlies voor de filmwereld. Rest in peace.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toen ik dit las, kreeg ik spontaan tranen in mijn ogen. May he rest in peace.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik schrok heel erg toen ik het ineens las op Facebook. Had ook echt geen idee dat hij al zo oud was. Petje af voor die man en RIP.


    Deep inside, I've never felt alive

    Drones schreef:
    Ik schrok heel erg toen ik het ineens las op Facebook. Had ook echt geen idee dat hij al zo oud was. Petje af voor die man en RIP.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik wist wel dat hij heel oud was, maar toch vond ik het erg om te horen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik had eerst even geen idee wie hij was, maar na zijn filmografie te hebben opgezocht, herkende ik hem. Inderdaad jammer, want hij was zeker een goede acteur. Maar ja, alles kent zijn einde.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik zag er vanmiddag een artikel over en ik schrok echt. Niet dat ik het helemaal niet aan had zien komen (hij was al oud natuurlijk), maar het is toch erg jammer. Rust in vrede. ;c


    Caution first, always.

    Drones schreef:
    Ik schrok heel erg toen ik het ineens las op Facebook. Had ook echt geen idee dat hij al zo oud was. Petje af voor die man en RIP.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ah nee. RIP. Die man is wel echt oud geworden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Iemand liet het mij net weten. Ze liet ook deze afbeelding zien. Ik wilde hem ook even delen, om te laten weten dat hij meer was dan alleen een acteur in bekende films.


    Dat over WWII vond ik terug in de Engelstalige Wikipedia, in de Nederlandstalige niet.

    Rest in peace, Sir Christopher Lee.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik zag het ja, echt triest... Maar zoals ik al tegen Blurryface zei, de man was al zo oud en had zo'n stressvol en bewogen leven gehad, hij verdient het om te rusten. Al is het zonde van zo'n groot talent (arme Saruman... ^^)

    Schrok er wel even van toen ik het op facebook zag. rip

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 19:43 ]

    Mehhh...
    Hij heeft in 270 films gespeeld. Niet te geloven.
    Wat een shock was dat toen ik hoorde dat hij dood was.
    Ook al 93 jaar oud.

    Geen woorden voor :c


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ): rip <3


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife