• You will never know,
    just how beautiful you are to me.



    Rollentopic: 1
    Story: 1
    Praattopic: 1
    Speeltopic: 1

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.


    Rollen:
    • 1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble • Denize
    • 1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal • Xantha
    • 1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia • Lucca
    • 1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths • Marie
    • 1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus • Yu
    • 1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon • Saar
    • 1.5 Alexander Clarkson Moore • Kile • Xanthe
    • 1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear •
    • 1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska • Nova

    • 1.2 Elles Layton • Qingsel • Qing
    • 1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus • Yu
    • 1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen • Dore
    • 1.3 Jordan Arabella West • Ginoble • Denize
    • 1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths • Marie
    • 1.5 Ruby Eguerre • The_Glue • Julya
    • 1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann • Judith
    • 1.7 Hester Jules Moore • Howland • Fren
    • 0.0 Gereserveerd • Khronos • Savannah

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Metthew en Jacelyn
    3. Will en Dyana
    4. Ash en
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles -> Malice
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Metthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 16:07 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 18:03 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Hahaahaha x) Eh idk, dat hangt van je geschiedenis af. Nu leven ze samen omdat het voor de bende goedkoper is op drie woningen te huren ipv negen. :3

    Dienstmededeling: De rollen van Bomer en Unshadowed zijn verlopen, ik heb met Khronos afgesproken dat zij haar jongensrol laat vallen en overstapt op een meisje, zodat ze nu gekoppeld is met Copterus (Yu) Nu zijn we weer met negen koppels ^,^


    De jongens zijn dus eigenlijk komen binnendruppelen? Het is niet dat ze allemaal tegelijk zijn gerekruteerd en tegelijk zijn gaan samenwonen?
    Sorry dat ik zaag, ik wil gewoon het juiste plaatje hebben.


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)

    De jongens zijn dus eigenlijk komen binnendruppelen? Het is niet dat ze allemaal tegelijk zijn gerekruteerd en tegelijk zijn gaan samenwonen?
    Sorry dat ik zaag, ik wil gewoon het juiste plaatje hebben.


    Jep :3 Allemaal apart, maar het komt erop neer dat ze de bende iets verschuldigd zijn :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Jep :3 Allemaal apart, maar het komt erop neer dat ze de bende iets verschuldigd zijn :3


    Okidoki ^^ Dan ga ik snel mijn geschiedenis wat aanpassen.
    Nog twee en half uur ^^
    I need a life...


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Okidoki ^^ Dan ga ik snel mijn geschiedenis wat aanpassen.
    Nog twee en half uur ^^
    I need a life...


    Is prima. (: Of je rol in het topic nu up-to-date is, heeft niet zo'n belang. De rol in de story is het belangrijkste, aangezien ik enkel daar zal kijken. c:
    — Hahhaaha x) er zijn nog een paar die hun rol moeten afwerken xd kan ook zijn dat ik 'm sneller open *oehhh*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Is prima. (: Of je rol in het topic nu up-to-date is, heeft niet zo'n belang. De rol in de story is het belangrijkste, aangezien ik enkel daar zal kijken. c:
    — Hahhaaha x) er zijn nog een paar die hun rol moeten afwerken xd kan ook zijn dat ik 'm sneller open *oehhh*


    Hehe, ik hoopte al dat je dat zou zeggen ^^
    Oh, what are you doing to me! Ö


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Hehe, ik hoopte al dat je dat zou zeggen ^^
    Oh, what are you doing to me! Ö


    Revenge van de killing titel ^,^ hehe


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yay! :3 Ik heb het speeltopic echt nodig haha, mijn examen was echt barstslecht (Frans) En gezien ik even pauze wil nemen van wiskunde en Chemie ... :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mehh ik moet echt gaan leren boor Latijn en heb muziekles... Ik doe mijn best. (:


    I just caught the wave in your eyes

    Wiskunde ging verrassend goed. Verandert niets aan het feit dat ik nog steeds uitkijk naar het topic.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 14:00 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Copterus schreef:
    Mehh ik moet echt gaan leren boor Latijn en heb muziekles... Ik doe mijn best. (:


    Ga maar leren :c ik ga nu ook een paar uurtjes leren :'D mijn examens gingen allemaal te goed dat het verdacht is :x

    @Saar: Ahww :c *hug*
    @Fren: Dat is mooi! ^,^

    Ik ben nu ook even uit mijn element (lees: ben er net achter gekomen dat ik mijn periode van de maand zit ,,,)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Als er trouwens nog iemand een soort van relatie met Nathan wilt just ask :3 -nog steeds op zoek naar een rivaal :') of iemand die hij later niet mag perhaps? -


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Als er trouwens nog iemand een soort van relatie met Nathan wilt just ask :3 -nog steeds op zoek naar een rivaal :') of iemand die hij later niet mag perhaps? -


    *kijkt even welke woning* Nate woont bij Max, Nate mag gerust een rothekel hebben aan haar, want dat kan ik me wel inbeelden met zijn karakter x) Elles zal hem trouwens wel leuk vinden. Ze vindt iedereen leuk

    — Lijkt me dat het eerste praattopic al vol zal zijn nog voordat het speeltopic er is x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    *kijkt even welke woning* Nate woont bij Max, Nate mag gerust een rothekel hebben aan haar, want dat kan ik me wel inbeelden met zijn karakter x) Elles zal hem trouwens wel leuk vinden. Ze vindt iedereen leuk

    — Lijkt me dat het eerste praattopic al vol zal zijn nog voordat het speeltopic er is x)


    HAHAHAHA, omg! Nate die tegen Max zijn beklag doet over Elles en Max zit daar dan: I know. I know. I FUCKING KNOW!
    Oh God, sla me virtueel moest ik te belachelijk gaan doen.

    Of je opent gewoon snel het speeltopic ^^ *Hint hint*


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)

    HAHAHAHA, omg! Nate die tegen Max zijn beklag doet over Elles en Max zit daar dan: I know. I know. I FUCKING KNOW!
    Oh God, sla me virtueel moest ik te belachelijk gaan doen.

    Of je opent gewoon snel het speeltopic ^^ *Hint hint*


    Hahaha :'D Zodra Nathan Elles dan ziet gaat het zo

    Maaar ik vind het dus prima hahah :') He doen't understand her kindness c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    *gaat dood hierzo* :') Dit wordt zooo grappig.


    Aight, Imma open the topic xd *schuift schoolwerk naar achter*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys