• Omdat er nog geen OITNB fantopic was. (cat)




    Graag wel spoilers onder een spoilerknop. Nog niet iedereen heeft alles gekeken. (:



    Fans/Oranges:
    Palinoia ~ Yolanda
    Furiosa ~ Nikki
    Vause ~ Evi
    Blurryface ~ Aimée



    Blurryface opent het 2e topic!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 22:57 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MT omdat het me een leuke serie lijkt. Ik zal eens kijken of ik binnenkort tijd kan vinden om het te gaan kijken.


    26 - 02 - '16

    Jaaa, mijn topics!


    Your make-up is terrible

    Jajaja ik

    Omg, ik was aan het stressen over een begindingetje, dus ik ben blij dat je die verantwoordelijkheid van me hebt overgenomen. :Y)
    Mij kun je ook toevoegen. ^^


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Omg, ik was aan het stressen over een begindingetje, dus ik ben blij dat je die verantwoordelijkheid van me hebt overgenomen. :Y)
    Mij kun je ook toevoegen. ^^


    Oh oke dan was de gb voor niets. Ghehe. Ik zal je erbij zetten!
    Als Newt of als welke naam? :p


    @Evi en Nikki
    Jullie er ook bij? :Y)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 22:47 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat ik zo goed vond dit seizoen!

    Hoe ze bepaalde problemen aan het licht brengen die erg belangrijk zijn en spelen, zoals het anti-sex en pro-violence van Amerika, Monsanto en hoe depressie behandeld wordt.


    MAAR ZOVEEL VRAGEN!

    Is Alex nu dood? Waar is Bennett en komt hij nog terug? Wat gaat er met Daya's baby gebeuren? Komt Nicky nog terug?


    Your make-up is terrible

    Palinoia schreef:
    (...)

    Oh oke dan was de gb voor niets. Ghehe. Ik zal je erbij zetten!


    @Evi en Nikki
    Jullie er ook bij? :Y)


    Jaaaa.


    Your make-up is terrible

    Palinoia schreef:
    (...)

    Oh oke dan was de gb voor niets. Ghehe. Ik zal je erbij zetten!
    Als Newt of als welke naam? :p


    @Evi en Nikki
    Jullie er ook bij? :Y)


    Jaaa!

    En Nikki ahhh ik heb de eerste zin van die spoiler gelezen waarOM heb ik dat gedaan frick

    Furiosa schreef:
    Wat ik zo goed vond dit seizoen!

    Hoe ze bepaalde problemen aan het licht brengen die erg belangrijk zijn en spelen, zoals het anti-sex en pro-violence van Amerika, Monsanto en hoe depressie behandeld wordt.


    MAAR ZOVEEL VRAGEN!

    Is Alex nu dood? Waar is Bennett en komt hij nog terug? Wat gaat er met Daya's baby gebeuren? Komt Nicky nog terug?


    Omg, ik vond die flashbacks ook zo goed gedaan he? Eerst zat ik echt 'uuuuuuuuugh' toen het ineens over Caputo begon, maar eigenlijk begrijp ik zijn acties nu veel beter. Ik vind het ook leuk dat ze de achtergronden van wat minder 'belangrijke' personages ook hebben laten zien. En ik vind Pennsatucky's character development echt heel goed.
    Dat van Alex.. wut. En ik hoop echt dat Nicky nog terugkomt. :/[/spoilers]


    Caution first, always.

    Ik ben net begonnen aan seizoen 3, het is zo verslavend


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aimée is de naam. B)


    Caution first, always.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blurryface schreef:
    Aimée is de naam. B)


    Damn, ik had de gok dus gewoon moeten wagen om die erbij te zetten. Ik had namelijk goed gegokt. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blurryface schreef:
    (...)

    Omg, ik vond die flashbacks ook zo goed gedaan he? Eerst zat ik echt 'uuuuuuuuugh' toen het ineens over Caputo begon, maar eigenlijk begrijp ik zijn acties nu veel beter. Ik vind het ook leuk dat ze de achtergronden van wat minder 'belangrijke' personages ook hebben laten zien. En ik vind Pennsatucky's character development echt heel goed.
    Dat van Alex.. wut. En ik hoop echt dat Nicky nog terugkomt. :/[/spoilers]


    Pensatucky en Caputo zijn ineens zoveel leuker! Ik vond alle flashbacks echt heel interessant. Een stuk interessanter dan Alex en Piper, eigenlijk. ;x Alles is interessanter dan hen, haha. Ik vond het pas leuk toen Stella erbij kwam en de rest van de mensen, zoals de zwarte en de Spaanse. EN CHANG!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 23:01 ]


    Your make-up is terrible

Palinoia schreef:
(...)

Damn, ik had de gok dus gewoon moeten wagen om die erbij te zetten. Ik had namelijk goed gegokt. xd

Dan had ik me nóg specialer gevoeld. :Y) Haha, thanks btw. (;


Caution first, always.