• Omdat er nog geen OITNB fantopic was. (cat)




    Graag wel spoilers onder een spoilerknop. Nog niet iedereen heeft alles gekeken. (:



    Fans/Oranges:
    Palinoia ~ Yolanda
    Furiosa ~ Nikki
    Vause ~ Evi
    Blurryface ~ Aimée



    Blurryface opent het 2e topic!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 22:57 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Furiosa schreef:
    (...)

    Pensatucky en Caputo zijn ineens zoveel leuker! Ik vond alle flashbacks echt heel interessant. Een stuk interessanter dan Alex en Piper, eigenlijk. ;x Alles is interessanter dan hen, haha. Ik vond het pas leuk toen Stella erbij kwam en de rest van de mensen, zoals de zwarte en de Spaanse. EN CHANG!

    Ja, idd. Tijdens seizoen 1 en 2 wist ik elke keer niet wat ik van Caputo moest denken. Of dat hij de vrouwen echt wilde helpen, of dat hij er een andere reden voor had of zo. Nu begin ik hem wel een goede vent te vinden eigenlijk, alleen een ongelofelijke sukkel. Zoals elk mannelijk personage in die serie eigenlijk. (';
    Oh idd, eerst vond ik die twee echt leuk, maar God, wat zijn zij saai geworden. :") Stella was een leuke verandering. Die 'plottwist' op het einde tho. ;o
    Chang, oh my god. Ge-wel-dig.


    Caution first, always.

    Leuk, hou heel erg veel van OITNB ^^. Ik wil me graag aansluiten bij de Oranges. Mijn naam is Tesla.
    Ik ben overigens net begonnen met seizoen 3, ik vond het einde van seizoen 2 echt geweldig!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik wil er ook bij!

    Ik Ben nu bij de derde aflevering van het derde seisoen, erg cool weer


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    I wanna join! Maar ik ben pas bij 1x9 :'D


    El Diablo.

    Ik zou ook graag op de lijst willen!


    Pretty is just a pretty word.

    Zet mij er maar bij *O*
    Al moet ik nog wel beginnen aan seizoen 3, maar wil eerst alles opnieuw kijken aangezien ik al super veel vergeten ben (no_chears)


    Life is a beautiful struggle

    Ik wil er ook wel bij!
    Ben nu bij de vierde aflevering van seizoen 3 en vind het weer helemaal leuk. ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Zet mij er maar bij! :'D
    Ik heb net seizoen 3 afgekeken, dus ik ben helemaal bij.

    Ik miste Nicky echt wel na een paar afleveringen. En de vriendschap tussen Pennsatucky en Big Boo is echt zo leuk! Ik had in seizoen 1 nooit gedacht dat ik Pennsatucky een interessant karakter zou kunnen vinden, maar dat is na dit seizoen wel veranderd. Piper is echter alleen maar zo veel irritanter geworden, al was haar hele business plan wel grappig om te volgen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Saraaaah


    i put the fun in funeral

    Ik ben nu bij seizoen 3, aflevering 5. :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wil er wel bij! Ben bezig met seizoen 3!


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.


    When the squad knows you didn’t make the food


    Your make-up is terrible

    ^ Die zag ik ook op Tumblr. Amazing. :')


    Caution first, always.

    Ik wil erbij! Jullie mogen me Amy noemen en ik ben ondertussen bij S3E10.

    Hello Ruby Rose :9~


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Net klaar met seizoen 3...

    Ik heb een beetje dubbele gevoelens bij dit seizoen. Naar mijn gevoel was het een beetje rommelig en zaten er weinig spannende ontknopingen in, geen climax of zo. Ik hoop echt heel erg dat Nicky terug komt, zij was echt een leuk karakter. Ook heb ik dit seizoen veel meer sympathie gekregen voor Pennsatucky en Soso. Eigenlijk vind ik alle personages geweldig, op de Norma fancrowd na (Norma zelf wel) en het atletische zwarte meisje (she mean). Piper ondergaat wel echt een heftige karakter switch. Ik vind haar 'trust no bitch' attitude eigenlijk best leuk, maar het is duidelijk dat ze haar eigen graf ermee gaat graven. Oh en Morello's bruiloft <3. So cute.
    Zo dat waren een beetje de eerste gedachtes die in me opkwamen toen ik aan dit seizoen terug dacht. Ben heel benieuwd wat ze in het volgende seizoen gaan doen met 1. de rapy van guy; 2. Alex; 3. Sofia; 4. Nicky; 5. Benett; 6. die gigantische groep nieuwe gevangenen die in de laatste episode in beeld kwam. So many questions.


    Wanneer komt seizoen 4 eigenlijk?


    i put the fun in funeral