• Next Generation
    Same school, new story, new characters; a Next Generation Story.

    Het is 1 september en de volgende generatie komt terug voor hun volgende jaar op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    Gryffindor Vol.
    James Sirius Potter || Logan Lerman || 6/16 - Solemnly [1.10]
    Desmond Scott Finnigan-Thomas || Calum Hood || 7/17 - MikeyGClifford [1.13] [24/6]
    Fred Weasley || ? || ? - Beauregard [26/6]
    ? || ? || 7/17 - SiriuslyBlack [26/6]
    ? || Dylan Everett || ? - Philip [26/6]
    Rose Jane Weasley || Holland Roden || 5/15 - Starlord [1.8] [22/6]
    Lily Luna Potter || Ellie Darcey-Alden || 4/14 - Aire [1.13]
    Ruby Sunset Scamander || Lily James || 6/17 - The_Glue [1.3] [27/6]
    Jade Fay Rosewood || Jacy Jordan || 6/16 - JBarakat [1.8]
    Molly Audrey Weasley || Ellen Page || 6/16 - Naoko [1.13] [25/6]

    Slytherin Vol.
    Scorpius Hyperion Malfoy || Lucky Blue Smith || 5/15 - ShallNotPass [1.9] [21/6]
    Avery James Prescott || Tyler Posey || 7/17 - Clarick [1.19] [23/6]
    Vincent Nicholas Ginter || Alexander Ferrario || 6/16 - phoeni [1.13] [24/6]
    Albus Severus Potter || ? || ? - SiriuslyBlack [1.10] [23/6]
    Alex Canopus Black || Johnny Depp || 7/17 - Lizor [1.17] [26/6]
    Bonnie Grace Lisbon || Chloe Bridges || 7/17 - Gunnulfsen [1.6]
    Braeden Emily Zabini || Katerina Graham || 6/16 - 901FreeAtLast [1.7] [25/6]
    ? || ? || ? - Sociopaths [1.10] [27/6]
    Sunset Victoria Bottlebream || Ariana Grande || 5/15 - RousseauOrion [1.11] [25/6]
    Sarah Wolfe || Lyndsy Fonseca || 7/17 - Mignon [1.20] [26/6]

    Ravenclaw
    Daniël Stephan Meriun || Max Schneider || 7/17 - JBarakat [1.7] [22/6]
    Lysander Scamander || Finn Harries || 6/16 - SamWinchester [1.13]
    Hugo Charlie Weasley || Freddie Highmore || 4/14 - Copterus [1.14]


    Victoire Gabrielle Weasley || Magdalena Zalejska || 7/17 - Tumblr [1.8] [21/6]
    Dominique Charlie Weasley || Daria Sidorchux || 7/17 - Naoko [1.4]
    ? || Sarah Hyland || ? - Dumbledore [1.17] [26/6]
    Roxanne Alicia Weasley || Zendaya Coleman || ? - 901FreeAtLast [1.18] [26/6]


    Hufflepuff
    Teddy Remus Lupin || Robert Laby || 7/17 - Lizor [1.2]
    Lorcan Scamander || Jack Harries || 6/16 - SamWinchester [1.13]
    Louis Fred Weasley || William Moseley || 6/16 - 901FreeAtLast [1.13] [24/6]


    Evie Ngaio Robinson || Bindi Irwin || 6/16 - MikeyGClifford [1.3]
    Briana Alice Longbottom || Pyper America || 6/16 - Copterus [1.6]
    Jennifer Colleen Prescott || Shelley Hennig || 7/17 - Clarick [1.10] [23/6]
    Piper May Beauregard || Sophie Turner || ? - Beauregard [1.18] [26/6]


    E X T R A
    Head boy/girl
    Dominique Weasley || 7/17 - Naoko
    ? || ? - MikeyGClifford

    • • •


    Prefects
    [Twee per jaar]
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    Ravenclaw
    Victoire Weasley || 5/15 - Tumblr


    Gryffindor
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord


    Hufflepuff
    Briana Alice Longbottom || ? - Copterus
    Teddy Remus Lupin || 7/17 - Lizor

    Slytherin
    Sunset Victoria Bottlebream || ? - RousseauOrion
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen


    • • •


    Quidditch Team
    Gryffindor
    Keeper
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Chasers
    James Sirius Potter || 6/16 - Solemnly - Captain
    Jade Fay Rosewood || 6/16 - JBarakat
    Alexandra 'Alex' Gabby Thomas || ? - Tumblr
    Beaters
    Molly Audrey Weasley || 6/16 - Naoko
    Lily Luna Potter || ? - Aire
    Seeker
    Ruby Sunset Scamander || 6/17 - The_Glue

    Slytherin
    Keeper
    ? || 7/17 - Lizor - Captain
    Chasers
    Scorpius Hyperion Malfoy || 5/15 - ShallNotPass
    ? || ? - Mignon
    Beaters
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen
    Vincent Nicholas Ginter || 6/16 - phoeni
    Seeker
    Sunset Victoria Bottlebream || 5/15 - RousseauOrion

    Ravenclaw
    Keeper
    Chasers
    Dominique Charlie Weasley || ? - Naoko
    Beaters
    Seeker
    Victoire Weasley || ? - Tumblr - Captain

    Hufflepuff
    Keeper
    Evie Ngaio Robinson || 6/16 - MikeyGClifford
    Chasers
    Briana Alice Longbottom || ? - Copterus
    ? || ? - Beauregard - Captain
    Beaters
    Lorcan Scamander || ? - SamWinchester
    Seeker
    Jennifer Colleen Prescott || 7/17 - Clarick

    Face Claims


    I N V U L L E N
    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Bloedstatus
    Afdeling
    Jaar
    Uiterlijk (+ Face Claim)
    Innerlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Vakken
    Speciale positie (prefect/quidditch team)
    Extra

    Wees origineel en realistisch a.u.b.
    Dus geen animagi, weerwolven, vampieren etc. of leerlingen die alles al weten - patronus/geur van amortentia etc. Hetzelfde geld voor haarkleur, niet iedereen kan ginger zijn - behalve natuurlijk de Weasleys.


    T O P I C S
    Speeltopics
    -

    Rollentopics
    Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    Praattopics
    Praattopic 1


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.
    - And above all; have fun!


    N E W S
    • Als je in de whatsapp groep wilt, pb mij je nummer dan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 22:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga zo iedereen nakijken c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh, by the way, ik snap niet hoe iedereen erop komt dat Draco Harry's kant heeft gekozen. In het boek wordt daar toch niets over gezegd en in de film gaat hij naar de andere kant.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl --> Naoko


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sarah Wolfe
    If you can't face the wolves, don't go into the forest


    Naam: Sarah Wolfe
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Bloedstatus: Pureblood
    Afdeling: Slytherin
    Jaar: 7
    Uiterlijk: Sarah is niet groot en niet klein, niet overdreven tenger en niet stevig. Ze heeft licht golvende, bruine lokken, indringende ogen en een blanke huid. (Faceclaim: Lyndsy Fonseca)
    Innerlijk:
    Ambitieus | Intelligent | Recht door zee | Sociaal*

    Manipulatief | Opvliegend | Competitief | Jaloers | Disloyaal


    Sarah is geen nobel, rechtvaardig of vredelievend persoon.

    Zij maakt haar eigen wetten en iedereen die de regels hiervan niet opvolgt, zal de consequenties moeten aanvaarden - haar wil is immers wet. Met haar scherpe tong boezemt ze menig tovenaar en heks angst in en deze vrees is exact hetgeen waar ze op in weet te spelen om te kunnen krijgen wat ze wil. Vaak is dit dan ook al voldoende, maar zo niet, dan schroomt ze niet om middelen in te zetten die de schoonheidsprijs niet zouden verdienen. Als Sarah een doel voor ogen stelt dan bijt ze zich hierin vast en zal ze niet loslaten voordat ze het bereikt heeft, mensen die het wagen om hierbij in haar weg te lopen zullen haar toorn dan ook tegemoet zien. En wel... het doel heiligt de middelen nietwaar?
          Deze drang om te presteren en te bereiken wat ze voor ogen heeft, heeft zowel zijn goede als slechte kanten. Ze is een pientere dame en toont dan ook doorzettingsvermogen en ambitie om de familienaam Wolfe hoog te houden wat het studeren betreft. Zo zal ze ook niet snel tevreden zijn met een 'boven verwachting': slechts 'uitmuntend' is goed genoeg om haar innerlijke honger naar prestatie te stillen. Vanzelfsprekend zal ze het ook met slechtere beoordelingen moeten doen, tot haar grote spijt, maar over het algemeen zijn haar leerprestaties van goede hoogte. Deze gedrevenheid komt haar ook goed van pas bij Quidditch, waarbij ze een rol vervuld als chaser. Er gaat geen wedstrijd - zelfs geen training - voorbij zonder dat Sarah zich voor de volle honderd procent inzet en doorgaat tot het bittere einde, of de zoete (en in haar ogen welverdiende) overwinning. Is dit laatste het geval, dan men haar zowaar betrappen op het hebben van een goed humeur. Bij verlies, daarentegen, kan eenieder beter uit haar buurt blijven: de brunette is geen goede verliezer en neemt het op als een persoonlijk falen, al kunnen haar teamleden ook de volle laag verwachten.
          Haar competitiviteit beperkt zich echter niet slechts tot de lessen of het veld: ook daarbuiten is het alom aanwezig. Dit brengt met zich mee dat ze te allen tijde boven anderen wil excelleren. Dit brengt ook jaloezie mee en ze voelt zich al snel gepasseerd als ze het vermoeden krijgt dat een ander beter, knapper of leuker is dan zijzelf. Hierdoor botert het zelden goed tussen haar of een ander meisje, puur en alleen omdat Sarah hen al snel als een bedreiging ziet, de enige vorm van onzekerheid die ze lijkt te kennen. Wat betreft jongens voelt ze zich al stukken comfortabeler, vandaar dat men haar ook meestal hiertussen zal vinden.
          Al met al zal Sarah zich altijd boven ieder ander plaatsen. Zoals al gezegd heiligt het doel voor haar de middelen en dit zorgt er ook voor dat ze niet als een trouw persoon afgeschilderd kan worden. Men moet haar echter meegeven dat ze zichzelf ook niet zo zou omschrijven: ze weet dat ze niet de meest vredelievendste persoon is en pretendeert dit dan ook niet te zijn. Wat je bij haar ziet is ook wat je krijgt en wellicht zou de stempel frenemy beter bij haar passen dan een vriendin. Het feit dat ze hiervan geen geheim maakt, maakt haar tot een open persoon, die haar ongezouten mening geeft. De enige momenten waarop ze een verborgen agenda lijkt te hanteren, is wanneer ze één van haar manipulatieve spelletjes speelt, al zou ze nooit ontkennen dat ze op die manier te werk gaat.
          (*) Wanneer je een van de zeldzame personen bent waarover Sarah in haar gedachten niet elke seconde de Vloek des Doods uitspreekt, zal het zich openbaren dat ze ook zo haar sociale kanten heeft. Wanneer er sprake is van wederzijds respect, iets wat nagenoeg voorbehouden is aan een enkeling van haar afdelingleden, kan ze een fijn persoon te zijn om mee rond te hangen. Voor gesprekken vol zelfmedelijden past ze, maar ze is altijd in om lol te trappen of rond te hangen in de leerlingenkamer. Boven anderen excelleren heeft per slot van rekening ook geen zin als er niemand is om zichzelf mee te omgeven: ze mag dan een tikkeltje egoïstisch zijn, maar een einzelgänger is ze absoluut niet.

    Geschiedenis Sarah stamt af van de welgestelde Wolfe familie: allen uitmuntende tovenaars en heksen en allen eens trotse drager van het zilver en groen dat Slytherin kenmerkt. Mede hierdoor was het geen verrassing dat ook deze brunette geplaatst werd in de afdeling die bekend staat om haar ambitie en sluwheid. De jongste Wolfe heeft een voorspoedige jeugd gehad, die ze zonder al te veel problemen heeft doorlopen. In haar tweede jaar is ze toegetreden tot het Quidditch team van Slytherin en hier vervult ze nog altijd prominent de taak van een chaser.

    Relaties: Nog niet duidelijk: open voor suggesties
    Vakken: Bezweringen | Toverdranken | Transfiguratie | Verweer tegen de Zwarte Kunsten | Geschiedenis van de Toverkunst | Astronomie
    Speciale positie: Chaser
    Extra: N/A

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 21:39 ]


    She's imperfect but she tries

    In deze post komt Fred later, want ik wil hem het liefst wel in Rollentopic 1 hebben staan :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Beauregard schreef:
    In deze post komt Fred later, want ik wil hem het liefst wel in Rollentopic 1 hebben staan :')


    Waarom is dat zo belangrijk?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    Oh, by the way, ik snap niet hoe iedereen erop komt dat Draco Harry's kant heeft gekozen. In het boek wordt daar toch niets over gezegd en in de film gaat hij naar de andere kant.


    Ik dacht ook al :'). Ik heb het inderdaad ook nergens gelezen maar volgens mij werd dat ergens wel benoemd erbuiten.


    I just caught the wave in your eyes

    Jullie mogen best even de laatste paar berichtjes sturen om het topic vol te maken, dan kan ik een nieuwe openen en rustig aan mijn rol verder hehe


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oke ik heb wel zin om te spammen. €:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Even een paar mededelingen:
    • Kunnen jullie doorgeven als je personage af is? Dan kan ik die controleren en de reservering weg halen.
    • Kunnen jullie verder nog de lijst checken of alles zo klopt?
    • Het speeltopic gaat vrijdagavond om 20.00 open, als je je rol nog niet af hebt, is dit geen ramp, inspringen kan makkelijk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Naoko schreef:
    Oh, by the way, ik snap niet hoe iedereen erop komt dat Draco Harry's kant heeft gekozen. In het boek wordt daar toch niets over gezegd en in de film gaat hij naar de andere kant.


    I would read the book again if I were you.


    Happy Birthday my Potter!

    Spam. Ik wil klaar zijn met mijn examens want dan kan ik mijn rol afmaken doen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Alvast topic 2!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blub.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Starlord schreef:
    (...)

    I would read the book again if I were you.


    Het is onderhand ook al jaren geleden, dus het kan wel zijn. Ik herinner me het gewoon niet. Weet je ongeveer waar het staat? Dan kan ik het opzoeken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried